Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא השכבה נטו עולה 1000 שקל וסרגיי לשאלתך רק פוליש הם עבדו יום שלם לשים את הציפוי זה שטויות , מה שהרבה זמן זה הייבוש לאחר יישום הציפוי מייבשים ומחזקים את הציפוי בעזרת מין תנורי חימום כאלה שמגיעים ל100 מעלות יום שלם...

פורסם

אז הציפוי הזה בנוסף גם מחזיר ברק לצבע.

אני אישית אהבתי, אך לאיזה פרק זמן הציפוי יתן הגנה רק הזמן יגיד.

Hyundai IONIQ

פורסם
לא השכבה נטו עולה 1000 שקל וסרגיי לשאלתך רק פוליש הם עבדו יום שלם לשים את הציפוי זה שטויות , מה שהרבה זמן זה הייבוש לאחר יישום הציפוי מייבשים ומחזקים את הציפוי בעזרת מין תנורי חימום כאלה שמגיעים ל100 מעלות יום שלם...

התנורים האלה זה תנורי IR,זה בשביל לאחות את הציפוי,אחרת במגע של מים עם הצבע היית הורס את הציפוי.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מעניין לדעת לאחר 4 חודשים איך הציפוי מתמודד עם ציפורים וחתולים

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

בתור אחד שיש לו ציפוי נאנו על הרכב אפשר להגיד שלשלשת ציפורים לא חודרת אותו והוא יורד כמו אבק. יחד עם זאת, שריטות כן חודרות אליו.

פורסם

ניראה נהדר ומה גם שהרכב חדש .

 

לדעתי אני מעדיף את השיטה הרגילה גם כיף בעשיה וגם עושה אותה עבודה .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

יש לי את הציפוי הנ"ל מאותו מקום כבר חודשיים. הרכב שומר על ברק, לשלשת יורדת בלי להשאיר סימנים, ושטיפה במים בלבד ממש לא מספיקה- עדיין צריך סבון כדי להוריד אבק ולכלוך.

פורסם

אם זה המחיר, ולא שחטו בעלויות ההכנה והפוליש אז שכבה אחת היא דבר לא יקר לעשות לרכב כדי לשמור לו מראה טוב לאורך זמן, זה מתאים יותר לאנשים שעדיין רוצים לשמור על צבע הרכב במצב מצוין ואין להם את הזמן והיכולת לעשות פוליש ווקס לבד בבית.

נשמע בהחלט משהו מעניין שיתאים להמון אנשים שהרכב חשוב להם אך עם זאת אין להם זמן לטפל בו, ובמחיר חד פעמי שיתן תוצאות טובות לאורך זמן.

אני חושב שכולם פה מאוד ישמחו אם תעדכן איך הציפוי מגיב ונשמר לאחר כמה חודשים, או במקרה שלך (כי עשית שתי שכבות) עוד שנה :)

×
×
  • תוכן חדש...