Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

itire - עדין לא ענית על השאלה.

 

המדד הוא לרעש חיצוני, שנמדד במרחק מה (עדין לא מצאתי את המענה לכך) מהרכב בעת שהוא נוסע במהירות 80 קמ"ש.

הבדל של 3dB הם אולי הכפלה של העוצמה (Power), אבל לא של האמפליטודה (רק פי 1.4 בקירוב) ובטח לא מבחינת מה ששומעת האוזן האנושית (שינוי קל למדי).

אם אין יחס ישיר לרעש בפנים הרכב, אז מה הועלנו? (

 

מדד האחיזה ברטוב, נמדד בעת בלימה על משטח רטוב, גם ממהירות 80 קמ"ש.

האם יש להשליך מכך ישירות על אחיזה בזמן תמרון?

 

מדד החסכון בדלק, מדבר על הבדל של עד כ-7.5% בין הדירוג העליון לתחתון (וגם אז זה כמובן תלוי במספר "הנחות עבודה").

 

לא שלחתי אף אחד לקנות כלום. אין לי אינטרסים בנידון, בניגוד אליך ולספונסרים אחרים כאן, אלא הצגתי בפניו אפשרויות טובות נוספות בדיוק על סמך אותם מדדים, נסיון אישי אם קיים וביקורות שאני קורא ברשת.

 

ושלא יובן לא נכון, אני תומך לחלוטין ושמח על קיום הספונסרים בפורום ובפועלם כאן, רק מציע להכניס דברים קצת לפרופורציה.

פורסם

שלום רב

אני ממליץ לך על הפאלקן

יש לי אותם בדיוק באותה המידה על הרכב (סיאט איביזה 2007) ויש אחיזה ומטורפת.

גם בימים גשומים.

אכן צמיג מומלץ בחום.

 

סע בדרכים ישרות

פורסם
itire על איזה צמיג אתה ממליץ בערך בסכום של הפלקן בשבילי?

 

בוקר טוב,

אל תסתמך על ביקורות כל רכב מתלים שונים סגנון ודרך נהיגה שונה.

אני ממליץ לך להסתכל על הדירוג של הצמיג חיפשת צמיג שקט תסתכל על הצמיג או באתר היבואן מה מפלס הרעש של הצמיג ,אתה מחפש צמיג בטיחותי על הבלימה בכביש רטוב וכו'.

 

 

לא צריך לגשש באפלה יותר וזה לא תפוח בתפוח (עמית),

לי יש צמיג שקוראים לו "דוד" (בוא נשאיר את המותג בצד) אבל יש לו דירוג E בצריכת דלק דירוג B בבלימה ובאחיזה בכביש רטוב וצמיג שמפיק 66 דציבל.

הצמיג מיצור בצרפת והתאריך ייצור שלו הוא 2214.

המחיר שאני מציע הוא : 477 ש"ח ליחידה או 468 בקנייה של 4 יחידות ולחברי הפורם יש בITIRE עוד 3% הנחה -454 ש"ח

המחיר כולל התקנה כולל איזון החלפת שסתום ומעמ!

ככה צריך לקבל הצעת מחיר היום!

לקריאה על התווית התקינה האירופית כנס לכאן

פורסם
itire - עדין לא ענית על השאלה.

 

המדד הוא לרעש חיצוני, שנמדד במרחק מה (עדין לא מצאתי את המענה לכך) מהרכב בעת שהוא נוסע במהירות 80 קמ"ש.

הבדל של 3dB הם אולי הכפלה של העוצמה (Power), אבל לא של האמפליטודה (רק פי 1.4 בקירוב) ובטח לא מבחינת מה ששומעת האוזן האנושית (שינוי קל למדי).

אם אין יחס ישיר לרעש בפנים הרכב, אז מה הועלנו? (

 

מדד האחיזה ברטוב, נמדד בעת בלימה על משטח רטוב, גם ממהירות 80 קמ"ש.

האם יש להשליך מכך ישירות על אחיזה בזמן תמרון?

 

מדד החסכון בדלק, מדבר על הבדל של עד כ-7.5% בין הדירוג העליון לתחתון (וגם אז זה כמובן תלוי במספר "הנחות עבודה").

 

לא שלחתי אף אחד לקנות כלום. אין לי אינטרסים בנידון, בניגוד אליך ולספונסרים אחרים כאן, אלא הצגתי בפניו אפשרויות טובות נוספות בדיוק על סמך אותם מדדים, נסיון אישי אם קיים וביקורות שאני קורא ברשת.

 

ושלא יובן לא נכון, אני תומך לחלוטין ושמח על קיום הספונסרים בפורום ובפועלם כאן, רק מציע להכניס דברים קצת לפרופורציה.

אין ספק שיש לך ידע עמוק ואהבה לענף הרכב אתה מקצוען.אני לא כאן כדי למכור צמיגים זה יש סוכנים ופנצ'ריות .אני כאן כדי להגדיל את המודעות של כולם על צמיגים .

בוא נבין את המקום שלנו בעולם לא צריך לזלזל והטיל ספק,ישבו 15 מגזיני רכב מובילים כולל TUV SUD קבעו פרמטרים חשובים למדד איכות של צמיג

פורסם

עומרי תודה רבה.

לגבי itire גם אחרי כל ההנחות ההצעה על הפלקן שיש לי יותר זולה והוא יותר טרי. עזוב את זה שאני לא מכיר את מה שהצעת לי.

אל תסתמך על ביקורת? זה לדעתי הסממן הכי טוב הנה יש לי פה ביקורת של עומרי על אותו האוטו.

פורסם
עומרי תודה רבה.

לגבי itire גם אחרי כל ההנחות ההצעה על הפלקן שיש לי יותר זולה והוא יותר טרי. עזוב את זה שאני לא מכיר את מה שהצעת לי.

אל תסתמך על ביקורת? זה לדעתי הסממן הכי טוב הנה יש לי פה ביקורת של עומרי על אותו האוטו.

הוא זול בי הוא פחות טוב,אבל סבבה לעומרי יש אותם על הרכב והוא מרוצה וממליץ אז סבבה לגטימי ..

 

סופ"ש נעים חברים!

פורסם
אין ספק שיש לך ידע עמוק ואהבה לענף הרכב אתה מקצוען.

איני מקצוען בתחום אבל בהחלט בעל אהבה לתחום. ואפילו ציינתי זאת מספר פעמים בשרשורים אחרים.

 

אני לא כאן כדי למכור צמיגים זה יש סוכנים ופנצ'ריות .אני כאן כדי להגדיל את המודעות של כולם על צמיגים.

אל תעשה מעצמך ומאיתנו צחוק.

אתה ספונסר לפורום, ומנהל אתר מטעם יבואן צמיגים (מסויימים).

אם אתה רוצה מעבר להצעת מרכולתך לסייע בהעשרת הידע של הקהילה, מעולה! חזק ואמץ!

 

בוא נבין את המקום שלנו בעולם לא צריך לזלזל והטיל ספק,ישבו 15 מגזיני רכב מובילים כולל TUV SUD קבעו פרמטרים חשובים למדד איכות של צמיג

לא זילזלתי ולא הטלתי ספק (הפסקה הקודמת היא "הרמת הגבה" היחידה), וצר לי אם כך קיבלת את דברי.

קבעו מה שקבעו מתוך סיבות כלכליות, פוליטיות, סביבתיות וכן הלאה, אבל כמובן שיש חשיבות גם מבחינת כל נהג.

הצעתי להכניס קצת פרופורציות לענין. יש מספיק מדדים שלא מיוצגים ע"י דירוגי ה-EU.

כשאתה אומר על צמיג אחר, שאתה לא מייבא, שהוא פחות טוב, זה לעולם לא יצטייר כמשהו אובייקטיבי.

בטח לא לאחר "התפרצות לתודעה" אחרי שנתיים לא פעילות בפורום.

אתה רוצה להישמע אובייקטיבי ככל הניתן - תן את הנתונים היבשים. דגם צמיג שזמין במלאי ורלוונטי למבקש, נתוני דרוגים ולינק לרכישה.

ראה הודעותיו של נציג טיירקלאב לדוגמה.

 

קבל את דברי ברוח טובה וכביקורת בונה (דעתי האישית בלבד).

שיהיה בהצלחה ונסיעה בטוחה לכולם. :-)

פורסם
איני מקצוען בתחום אבל בהחלט בעל אהבה לתחום. ואפילו ציינתי זאת מספר פעמים בשרשורים אחרים.

 

 

אל תעשה מעצמך ומאיתנו צחוק.

אתה ספונסר לפורום, ומנהל אתר מטעם יבואן צמיגים (מסויימים).

אם אתה רוצה מעבר להצעת מרכולתך לסייע בהעשרת הידע של הקהילה, מעולה! חזק ואמץ!

 

 

לא זילזלתי ולא הטלתי ספק (הפסקה הקודמת היא "הרמת הגבה" היחידה), וצר לי אם כך קיבלת את דברי.

קבעו מה שקבעו מתוך סיבות כלכליות, פוליטיות, סביבתיות וכן הלאה, אבל כמובן שיש חשיבות גם מבחינת כל נהג.

הצעתי להכניס קצת פרופורציות לענין. יש מספיק מדדים שלא מיוצגים ע"י דירוגי ה-EU.

כשאתה אומר על צמיג אחר, שאתה לא מייבא, שהוא פחות טוב, זה לעולם לא יצטייר כמשהו אובייקטיבי.

בטח לא לאחר "התפרצות לתודעה" אחרי שנתיים לא פעילות בפורום.

אתה רוצה להישמע אובייקטיבי ככל הניתן - תן את הנתונים היבשים. דגם צמיג שזמין במלאי ורלוונטי למבקש, נתוני דרוגים ולינק לרכישה.

ראה הודעותיו של נציג טיירקלאב לדוגמה.

 

קבל את דברי ברוח טובה וכביקורת בונה (דעתי האישית בלבד).

שיהיה בהצלחה ונסיעה בטוחה לכולם. :-)

 

שבוע טוב,

אין לי רצון לפגוע בפרנסה של אף אחד אם יש כאלו כאן שמרוויחים מלידים.

בהודעות הראשונות נתתי דוגמא לאיך נכון היום לבדוק איכות של צמיג - לא אני המצאתי את זה ולא חושב שיש מישהו כאן שיכול לפקפק בזה.

לדעתי, כשמישהו מבקש לדעת על צמיג שקט יותר נכון להתייחס אל ה EU יחד עם ביקורת כאן בפורום (אבל כן להתייחס).

 

כחבר בכיר התאגדות יבואני צמיגים וכאחד שנמצא בקשר רציף עם משרד התחבורה חובתי ללמד את הצרכנים על הנושא ועוד המון נושאים שאני יעלה כאן בפורום

ירון

×
×
  • תוכן חדש...