Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , היוקוהמה C DRIVE שיש לי כרגע התייבשו וצריך להתחדש.

אם אוכל לקבל עזרה והכוונה לגבי צמיג חדש אודה לכם מאוד.

הדרישה העיקרית שלי מהצמיג היא שיהיה שקט על הכביש, אני נוהג בצורה נורמלית ללא מסלולים או נהיגה ספורטיבית וכו'..

ברשותי סיאט איביזה שנת 08 1.6 מידת הצמיג היא 205/45/16

לגבי עניין התקציב , אני מחפש חברה איכותית (לא מהשורה הראשונה) ולא צמיג זול, בין 350 ל500 ש"ח לצמיג.

אודה לכם מאוד על עזרה :-)

פורסם
שלום לכולם , היוקוהמה C DRIVE שיש לי כרגע התייבשו וצריך להתחדש.

אם אוכל לקבל עזרה והכוונה לגבי צמיג חדש אודה לכם מאוד.

הדרישה העיקרית שלי מהצמיג היא שיהיה שקט על הכביש, אני נוהג בצורה נורמלית ללא מסלולים או נהיגה ספורטיבית וכו'..

ברשותי סיאט איביזה שנת 08 1.6 מידת הצמיג היא 205/45/16

לגבי עניין התקציב , אני מחפש חברה איכותית (לא מהשורה הראשונה) ולא צמיג זול, בין 350 ל500 ש"ח לצמיג.

אודה לכם מאוד על עזרה :-)

 

בוקר טוב,

הגיע דגם ה GOODYEAR GSD3 F1 המיתולוגי במידה הזאת.

720 ש"ח לצמיג כולל התקנה איזון ומע"מ.

או

שיש את ה SAVA INTENSA UHP (חברת בת של גודייר אמיתי!!)מיוצרים בצרפת ב 477 ש"ח גם כן כולל התקנה איזון ומע"מ

 

מזמינים דרך ITIRE.CO.IL בוחרים מתקין ואת זמן התקנה והצמיג/ים יחכה/ו לכם שם!

ירון

פורסם

טוב לדעת שאתה אשכרה קורא את ההודעה של פותח השרשור לפני שאתה מנסה לדחוף לו משהו.

פורסם
טוב לדעת שאתה אשכרה קורא את ההודעה של פותח השרשור לפני שאתה מנסה לדחוף לו משהו.

 

צודק

בקשר ל GSD3 סתם ניצלתי את הבמה להודיע שהם הגיעו

מפלס הרעש של ה SAVA הוא 68 דציבל..היום אפשר לדעת כל צמיג כמה הוא מרעיש היום

http://www.itire.co.il/article.php?id=1008

פורסם

באתר של טיירקלאב יש לך את הפאלקן ZE914.

עוד אפשרויות יכולות להיות הנקוק K110, ואולי גם דנלופ SPLM703 (למרות היותו מיוצר באינדונזיה או משהו בסגנון).

 

itire - היכן מיוצרים ה-GSD3?

כיצד נמדד מפלס הרעש של הצמיג ומה הוא מייצג?

פורסם

Tom_22 תודה רבה.

שאלה לגבי הטויו t1r וה r1r , בנסיעה מנהלתית רגילה הם גם נאכלים מהר? והאם בכלל ממליצים על הטויו?

פורסם

תעשה חיפוש לגבי ה-T1R ו"המחלות" שלו. צפי לקילומטרז' בין 20,000 ל-40,000.

ה-R1R לדעתי לא עונה לדרישות שלך.

 

בכל אופן, שווה לעשות גם סבב צמיגיות (טלפוני גם הולך) ולראות אם יש להם הצעות נוספות שאינן מופיעות באתרים בארץ.

פורסם

חזרתי כרגע מסבב וההצעה האחרונה שקיבלתי לדעתי הכי טובה בשבילי

פלקן ze914 רביעייה ב1700 ש"ח.

לפי ביקורות באינטרנט קראתי שהוא אחלה צמיג וגם הרביעייה שקיימת טרייה מ 26/14.

לדעתי אלך על ההצעה הזאת אלא אם כן פספסתי משהו?

פורסם

תלוי בשאר ההצעות.

 

שים לב שקניה ישירות דרך אתר היבואן טייר קלאב (שמתי לינק למעלה), זול יותר (1504 ש"ח לרביעיה), ועוד אתה מקבל החזר בדמות כרטיס מתנה (200 ש"ח) אם תזמין דרך האתר שלהם או דרך המוקד הטלפוני.

פורסם

בכיף, מקווה שהפאלקן יענו על צרכיך.

 

בכל אופן, אני עדין ממתין לתשובתו של יבואן גודייר:

itire - היכן מיוצרים ה-GSD3?

כיצד נמדד מפלס הרעש של הצמיג ומה הוא מייצג?

פורסם
בכיף, מקווה שהפאלקן יענו על צרכיך.

 

בכל אופן, אני עדין ממתין לתשובתו של יבואן גודייר:

לא מבין עדיין על סמך מה קובעים טיב של צמיגים כאן בפורום...שלחתם בן אדם שהתעניין לגבי צמיגים לא מרעישים לרכוש צמיגים שמפלס הרעש שלהם לפי מכון התקינה האירופי עומד על 70 דציבל שהכי גבוה הוא 72 צמיג מרעיש בהתחלה וככל שיעבור הזמן הוא יצטרך להגביר את הרדיו יותר-קראו כאן איך מודדים ועל החשיבות

http://www.itire.co.il/article.php?id=1008

ה GSD3 מיוצר הצרפת

פורסם

אל תשלח אותי ללינק לאתר שלכם.

שאלתי אם אתה יודע להגיד כיצד מבוצעת מדידת הרעש ולמה היא מתייחסת (רמז, אין קשר ישיר לרעש בפנים הרכב).

פורסם
אל תשלח אותי ללינק לאתר שלכם.

שאלתי אם אתה יודע להגיד כיצד מבוצעת מדידת הרעש ולמה היא מתייחסת (רמז, אין קשר ישיר לרעש בפנים הרכב).

יודע ונכחתי בדיקות כאלו יחד עם עיתונאי רכב מובילים שגם כתבו וסיקרו את הבדיקות הללו ושאר המידע על הנושא בלינק אחי אני משלם על זה (: צודק הקשר לא ישיר אלא עקיף ושלחת את הבחור לקנות צמיג מרעיש מבלי שבדקת.

שוב-ניתן היום להשוואת בצורה קלה בין 3 פרמטרים חשובים ,צריכת דלק,אחיזה בכביש רטוב ומפלס הרעש שהצמיג מפיק ,אם היו עוד אתרים בישראל שמשווים כמו ב ITIRE.CO.IL היו כולם מתקדמים ורוכשים צמיגים שהם יותר בטוחים... ושקטים.

×
×
  • תוכן חדש...