Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק באמצעות מים , לשטוף ולהחליף מספר פעמים . ולאחר מכן למלא בנוזל קירור יעודי .

מים בלבד לא יעזרו, נסה לשטוף ידיים מלוכלכות בשמן עם מים בלבד ותבין.

חייבים חומר אשר ממס את השומן דוגמת סבון/אבקת כביסה/תוסף יעודי

יום טוב גם לך

פורסם
וואלה?

אני מכיר תוסף ניקוי יעודי אני חושב של ווירט.

 

חבל לך על הזמן, בישראל אנשים לא יודעים להעריך איכות. הם רוצים זול וטוב. לך תסביר להם שאין כזה דבר.

אני מאוד מקווה ששאר החברה צוחקים בקשר לשפוך אבקת כביסה לתוך מערכת הקירור. טוב שלא אמרו לשפוך כמה ליטרים של ווניש קליה או סנו אוקסיג'ן.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

גם אני לא. צודק מי שאומר שצריך להשתמש בחומר עם ממיס שומנים.

אם אכן קיים חומר ייעודי אז זה מה שמומלץ, אם באמצעים ביתיים עסקינן לא הייתי פוסל ניקוי עם השרייה של פנטסטיק מרוכז.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מים בלבד לא יעזרו, נסה לשטוף ידיים מלוכלכות בשמן עם מים בלבד ותבין.

חייבים חומר אשר ממס את השומן דוגמת סבון/אבקת כביסה/תוסף יעודי

לא מנקים את מערכת הקירור בעזרת חומרים שציינת מכיוון שאלא חומרים אשר גורמים לקצף שלאחר מכן תצטרך לשטוף את מערכת הקירור שעות בכדי להעלים את הקצף.

 

בזמנו כתבתי הסבר מפורט כיצד מנקים את מערכת הקירור בעזרת חומרים הנמצאים בכול בית.

 

1. מלח לימון.

2. חומץ.

3. סודה לשתייה.

 

כול חומר מיועד לניקוי והסרה של משקעים שונים לכן חשוב לבחור את החומר בהתאם לסוג הלכלוך והמשקעים הנמצאים במערכת הקירור כלומר ייתכן שיש צורך לנקות פעמים את מערכת הקירור.

 

כול החומרים הם יחסית חומצות או בסיסים חלשים אשר מנקים בצורה מעולה את מערכת הקירור ללא שום נזק.

השיטה הזו עובדת אצלי כבר יותר מ-20 שנים בהצלחה מרובה.

איזה כייף לי :)

פורסם
חבל לך על הזמן, בישראל אנשים לא יודעים להעריך איכות. הם רוצים זול וטוב. לך תסביר להם שאין כזה דבר.

אני מאוד מקווה ששאר החברה צוחקים בקשר לשפוך אבקת כביסה לתוך מערכת הקירור. טוב שלא אמרו לשפוך כמה ליטרים של ווניש קליה או סנו אוקסיג'ן.

בהחלט קיימים חומרים ביתיים שעושים עבודה מצויינת בניקוי מערכת הקירור ראה הודעה קודמת שלי.

איזה כייף לי :)

פורסם
לא מנקים את מערכת הקירור בעזרת חומרים שציינת מכיוון שאלא חומרים אשר גורמים לקצף שלאחר מכן תצטרך לשטוף את מערכת הקירור שעות בכדי להעלים את הקצף.

 

בזמנו כתבתי הסבר מפורט כיצד מנקים את מערכת הקירור בעזרת חומרים הנמצאים בכול בית.

 

1. מלח לימון.

2. חומץ.

3. סודה לשתייה.

 

כול חומר מיועד לניקוי והסרה של משקעים שונים לכן חשוב לבחור את החומר בהתאם לסוג הלכלוך והמשקעים הנמצאים במערכת הקירור כלומר ייתכן שיש צורך לנקות פעמים את מערכת הקירור.

 

כול החומרים הם יחסית חומצות או בסיסים חלשים אשר מנקים בצורה מעולה את מערכת הקירור ללא שום נזק.

השיטה הזו עובדת אצלי כבר יותר מ-20 שנים בהצלחה מרובה.

תודה אני אחפש

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...