Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

כבר פתחתי שרשור על הרכב הנ"ל סקודה סופרב 2006 1800 טורבו בנזין (לא tsi)

אחרי שסידרתי נזילה קטנה ממש שהייתה ממכסה השסתומים לכיוון בית הפלגים ,ואחרי החלפת מצתים

עדיין ישנה בעיה ,שבנסיעה בין עירונית יש פתאום מידי פעם מין גמגום כזה לשניה (סוג של מכה כזאת) וממשיך כרגיל.. וחוזר חלילה ,ללא שום זמן קבוע או מאמץ מסוים. וכן לעיתים יותר רחוקות (אבל זה קורה) במיוחד בעצירה אחרי נסיעה ממושכת שהרכב נסע כרגיל ,המנוע מתחיל ממש לגמגם ועובר לעבוד על 3 צילנדרים ,ויוצא עשן לבן (של איבוד שריפה) ואז אני נותן טיפה גז ובד"כ זה חוזר לעצמו לבד תוך כמה שניות ,ונעלם העשן

כמו שרשמתי דברים ששללתי: מצתים חדשים ,אין שמן במגעים ,מזרקים זה לא יכול להיות ,כי יש לי גם מזרקים של גז ,וזה קורה אותו דבר

דלוקה מנורה ,שנבדקה ע"י אפליקציה של אנג'י ,וזה רושם "כשל הצתה בכמה צילנדרים"

לכן חשבתי שמה שנשאר זה או הסלילים, או מגבר הצתה אולי..? בקיצור אשמח מאד לרעיונות איך לצאת מהסיפור הזה ,ואיך ניתן לבדוק את תקינות הסלילים לבד בבית

בתודה רבה מראש

רמי

פורסם
אם אתה ממביא את המנוע לטמפרטורת עבודה בסרק..זה קורה? אתה יכול לתפוס את הבעיה הזו על חם?

זהו שממש קשה.. כי תוך כדי נסיעה אני לא יכול לבדוק, ושזה קורה בסרק זה קורה בד"כ פתאום ברמזור וסיכוי רב שעד שאני יעצור וירים מכסה המנוע ישוב לעבוד עגול.

לכן שאלתי אם יש דרך לבדוק את הסלילים בצורה אחרת. או לשלול דברים אחרים

תודה

פורסם

תנסה לאתר את התקלה באמצעות אפליקציה אחרת, שיהיה כתוב בה איזה צילינדר מפספס הצתה.

כשתדע מי מפספס, תחליף בין שני קוילים, אם הבעיה עוברת לצילינר השני עם ההחלפה אז זה הקויל המקולקל.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
תנסה לאתר את התקלה באמצעות אפליקציה אחרת, שיהיה כתוב בה איזה צילינדר מפספס הצתה.

כשתדע מי מפספס, תחליף בין שני קוילים, אם הבעיה עוברת לצילינר השני עם ההחלפה אז זה הקויל המקולקל.

לא הצלחתי להתחבר עם שום אפליקציה אחרת

הצלחתי רק עם טורק והוא לא נותן לי לעשות סריקה.. רק מראה סוג של גרף כזה שאין לי מושג מהו.. אני אשמח מאד לעוד המלצה איך להתחבר, או לחילופין לחבור לאחד מחברי הפורום באזור ירושלים שיש לו סקאנר

תודה רמי

×
×
  • תוכן חדש...