Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ....?

אז ככה אני אפרט את הבעיה ואשמח לקבל עזרה

ותודה מראש

יש לי גולףמנוע 2000 מודל 2000

רכב שלא חלש יחסת . אני יודע שזה טיפה כבד אבל הבעיה שאני מרגיש אותו חנוק כאילו מושכים אותו מאחורה

אניבא בעליות נגיד אני בהתחלה העליה ואני בעצירה מוחלטת בא לצאת אני מרגש שהוא בקושי קם

ומוציא כל מי רעשים כמו הברחת אויר ואז הוא נחלש

אני נוסע במבהירות 90 עם סל"ד 4000

פתאום זה נחלש ונופל ל1500-2000מ סל"ד

בא לשחרר לו קיק דאון ואז אני מרגיש/ כאילו שנתפס משהו הוא עוצר לשניה ואז הוא מוריד את הקיק לבד וזה מסתדר

הבעיה שבבדיקה מחשב כלום . רואים שהכל בסדר

עוד משהו אני קורע את האימאימא האוטו הוא בקושי עובר את 120 קמ"ש

אני בטוח שיש איזה תקלה . למהלפני זה הגעתי איתו ל 180-190

קמ"ש

אשמח לכל יעוץ או עזרה

אם יש מישהו שהיה לו או שהוא נתקל בבעיה דומה בבקשה תעזר לי מא י כבר מוב שזרקתי כסף על האוט המעפן הזה

אנייכול להסביר את עצמי יותר ברור בשיחה טליפון

לכל מי שיש ל מושג או הוא די בטוח בקשר לבעיה הזאת אשמח לקב מספר טליפון ואני כבר יתקשר

המון תודה לכל מי שתומך

  • ספונסר פורום
פורסם

לא כל כך הבנתי מה התקלה אצלך .

בכל מקרה אם תרצה תוכל לעבור אלינו לבדיקה מקצועית ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

א. אם יש רעש משיכת אוויר יש לבדוק צינורות וואקום שלא נקרעו /נסדקו, אם תקין לבדוק אם אחד המסננים (אוויר/דלק סתומים ואם תקין לבדוק את מע' ההצתה על שלל מרכייביה וכיווניה.

ב. רצוי מאוד לא לקרוע רכבים באופן כללי ובטח שלא את זה- הגירים עדינים ובכלל זה רכב ישן ואתה תהרוס אותו מהר אם תמשיך בנהיגה האגרסיבית.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...