Jump to content

Nzl Nadem Nzl

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nzl Nadem Nzl

  1. שלום רב ....? אז ככה אני אפרט את הבעיה ואשמח לקבל עזרה ותודה מראש יש לי גולףמנוע 2000 מודל 2000 רכב שלא חלש יחסת . אני יודע שזה טיפה כבד אבל הבעיה שאני מרגיש אותו חנוק כאילו מושכים אותו מאחורה אניבא בעליות נגיד אני בהתחלה העליה ואני בעצירה מוחלטת בא לצאת אני מרגש שהוא בקושי קם ומוציא כל מי רעשים כמו הברחת אויר ואז הוא נחלש אני נוסע במבהירות 90 עם סל"ד 4000 פתאום זה נחלש ונופל ל1500-2000מ סל"ד בא לשחרר לו קיק דאון ואז אני מרגיש/ כאילו שנתפס משהו הוא עוצר לשניה ואז הוא מוריד את הקיק לבד וזה מסתדר הבעיה שבבדיקה מחשב כלום . רואים שהכל בסדר עוד משהו אני קורע את האימאימא האוטו הוא בקושי עובר את 120 קמ"ש אני בטוח שיש איזה תקלה . למהלפני זה הגעתי איתו ל 180-190 קמ"ש אשמח לכל יעוץ או עזרה אם יש מישהו שהיה לו או שהוא נתקל בבעיה דומה בבקשה תעזר לי מא י כבר מוב שזרקתי כסף על האוט המעפן הזה אנייכול להסביר את עצמי יותר ברור בשיחה טליפון לכל מי שיש ל מושג או הוא די בטוח בקשר לבעיה הזאת אשמח לקב מספר טליפון ואני כבר יתקשר המון תודה לכל מי שתומך
×
×
  • תוכן חדש...