Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברי פורום יקרים

ברשותי מכונת כביסה בת 7 שנים מדגם LG

היום ניסיתי להפעיל אותה לאחר שיום קודם הקפיצה את החשמל אך למרבה הצער תקלה.

הכל נראה בסדר, בוררת תוכניות ומזרימה מים אך כשהתוף מתחיל להסתובב נשמע צרצור ורטט כשהתוף נע מעט

אך מיד מפסיק. המכונה משמיעה ביפ קצר ושוב מנסה לשווא.

להבנתי אין למכונה קבל בדור הזה.

מה עושים???

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

נשמע כמו קבל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
אכן נשמע כמו קבל. למה אתה חושב שאין קבל? הקבל יכול להיות ממוקם במקום שונה מהרגיל. חפש טוב.

 

אמר לי מישהו (אין לי מושג מה רמת הידע שלו) שבמכונות מהדור הזה האלקטרוניות אין קבל, כרטיס אלקטרוני הוא זה האחראי לסיבובים.

שוב תודה לכם

פורסם
כל עוד המנוע הוא מנוע AC, והבית בעל פאזה 1, יש קבל.

אה וכל עוד המנוע הוא לא Iverter, AKA DC.

מה הקשר אם הבית בעל פאזה אחת? ואם הבית בעל 3 פאזות זה משנה משהו למנוע? וראית פעם מכונת כביסה ביתית תלת פאזית?

ואגב, מנוע Inverter הוא לא DC, אלא AC בתדר ומתח משתנים.

:turn-l:
פורסם

לגבי האינוורטר טעות שלי. זכרתי שיש ממיר לdc אבל שחכתי שיש מודול שמקבל pwm כדי לייצר תדר חדש.

לגבי הפאזות, האמירה הייתה כללית, מנוע ac צריך בד"כ לפחות 2 פאזות שונות כדי להתחיל סיבוב.

אם למכונה נכנסת פאזה אחת, סימן שחייב ליהיות קבל כדי ליצור על הסליל השני של המנוע פאזה אחרת.

 

לגבי האינוורטר, אני מניח שגם אין קבל כי הvfd יכול ליצור תדר בפאזות שונות.

פורסם

כאשר אתה מסובב את התוף עם היד, האם מסתובב רגיל (בהתחשב בהתנגדות של המנוע) או שיש תחושב שהוא תקוע\מתחכך במשהו?

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...