Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם בלחיצה על הבלמים הסל"ד עולה- משמע ישנה בריחת ואקום בין המגבר בלם לבין המנוע.

 

אני?

הייתי מפרק את כל הצינורות ואקום- ובודק אחד אחד מהם.

 

אגב,ברכב של חבר עם תופעה דומה- צינורית ואקום הייתה סדוקה ורק כאשר קיפלנו אותה ביד היה נראה שהיש בה חור.

 

אצלו הסל"ד היה על 1600! ונראה 8% מצערת פתוחה.

פורסם

אכן זה גם מה שאני אעשה לאחר שאוודא שהואקום שיש לי ערך ואקום נמוך ממה שאמור להיות, שלא יקרה מצב שאני עובד סתם לפרק צינור צינור.

 

הייתה תופעה דומה ברכב דומה שבו הסל"ד כל הזמן היה גבוה כי חיישן הטמפ' לא היה תקין והיא חושב תמיד שהמנוע קר ומנסה "לחמם אותו".

אצלי השעון חום תקין לכן כנראה שזו לא הבעיה.

 

בנתיים פרסמתי בפורום של אולדסמוביל שאלה לגבי ואקום במנוע LD9 ואחכה לתשובה שם.

אמשיך לעדכן :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

יש לך רמז חזק מאוד לגבי הואקום.

 

2% פתיחת מצערת זה או ואקום לא תקין או חיישן map לא תקין שמזייף.

 

חיישן טמפרטורה לא תקין זה תקלה נדירה מאוד ברכבים הללו- במיוחד אם יש dexcool במערכת ולא נוזל ירוק.

פורסם
אם בלחיצה על הבלמים הסל"ד עולה- משמע ישנה בריחת ואקום בין המגבר בלם לבין המנוע.

 

אני?

הייתי מפרק את כל הצינורות ואקום- ובודק אחד אחד מהם.

 

אגב,ברכב של חבר עם תופעה דומה- צינורית ואקום הייתה סדוקה ורק כאשר קיפלנו אותה ביד היה נראה שהיש בה חור.

 

אצלו הסל"ד היה על 1600! ונראה 8% מצערת פתוחה.

שאלתי כי בזמנו הוסבר לי שעלייה מסוימת בסל"ד בעת לחיצה על הבלמים היא תקינה.

יכול להיות שהכוונה היא שהדבר אמור לקרות רק בעת שהמנוע טרם הגיע לטמפ' עבודה?

פורסם (נערך)

חברים תודה רבה על העזרה הבעיה נפתרה!

 

ניסית לסתום את הIAC עם היד באופן ידני והסל"ד הסתדר.

לקחתי מקאווליר עם המנוע 2.2 את ה IAC שלו וחיברתי אצלי ופלא ופלא הסל"ד סרק חזר לעבוד כמו שצריך.

כנראה שהIAC שניסית בחנות החלפים גם היה תקול כי הוא לא פתר את התקלה כשניסיתי להרכיב אותו שם.

ביום שני אלך לרכוש IAC חדש.

 

תודה על לכל החברים על העזרה :)

 

לבחור שמעליי, לפי מה שאני יודע כשהסל"ד עולה בזמן בלימה זה לא תקין בכלל.

אם אפשר לשאול אמרו לך על רכב ספציפי שהסל"ד עולה בו בזמן בלימה?

עריכה אחרונה על ידי yaari30

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

הזמנתי מאלי אקספרס אחד סיני ב 40 ש"ח שישב במחסן למקרה של תקלה, ובנוסף אקפוץ ביום שני למרכז החלפים יש לו מקורי של Acdelco ואותו אשים.

שוב תודה :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

ביום שני אעבור בחנות ואברר מחירים עבור מקורי וחליפי, באיביי חליפי עולה בסביבות 40 ש"ח Acdelco סביבות 130 ש"ח

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

עדכון - בארץ החלק עולה 480 ש"ח.

ועכשיו תפנית חדשה לתקלה:

 

בחיבור החלק בפעם הראשונה מניעים את הרכב והסל"ד יציב על 700 כמו שצריך להיות.

מכבים את הרכב ומניעים שנית והופ הסל"ד חוזר שוב ל 1100.

 

ניתוק של החלק החדש, לקחתי את החלק הישן וסובבתי לו קצת את הפין שיהיה במצב "חוץ" וחיברתי לרכב.

שוב מניע והפעם עם החלק הישן 700 סל"ד הכל תקין.

מכבה ומדליק את הרכב והסל"ד עולה חזרה ל 1100 סל"ד.

מסתבר שהחלק כן תקין אבל בכל זאת משום מה המחשב שולח לIAC פקודה להפתח במצב שמעלה את הסל"ד ל 1100 במקום 700.

ורק כשאני מוציא את החלק מושך את הפיה באופן ידני ומחזיר הכל תקין להנעה הקרובה.

יש למישהו מושג או כיוון לאן להתקדם מכאן?

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לבחור שמעליי, לפי מה שאני יודע כשהסל"ד עולה בזמן בלימה זה לא תקין בכלל.

אם אפשר לשאול אמרו לך על רכב ספציפי שהסל"ד עולה בו בזמן בלימה?

הכוונה שלמשל בעמידה ברמזור, כשהטורים מתחילים לעלות אתה מפמפם את דוושת הבלם הטורים עולים

עוד יותר.

 

מדובר היה בפונטו ספייס.

פורסם

M1011409 - אתה צודק בעמידה במקום כשמפמפים את הבלם אכן הסל"ד עולה במעט - התופעה תקינה לחלוטין.

 

בקשר לבעיה שלי, כרגע באופן זמני פתחתי באופן ידני את ה IAC והשארתי אותו פתוח ללא חיבור חשמל.

(משמע גם כשהמנוע קר הסל"ד יהיה 700-800).

כנראה בהנעות קרות אצטרך להניע עם הגז כרגע אבל זה לא פתרון, אמשיך לחפש מדוע זה קורה.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

כנראה המחשב נכנס למצב ביטחון? (מה שגורם לו להפתח כל פעם)

תתחבר עם מחשב תבדוק תקלות, יכול ליהיות שיש תקלה בכיוון אחר שמשליכה על שאר המכלולים.

×
×
  • תוכן חדש...