Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מיום שבת האחרון התחילה אצלי התופעה הבאה:

כשהמנוע בטמפ עבודה וידית ההילוכים נמצאת בניוטראל\פארקינג הסל"ד עומד יציב (לא משחק מעלה מטה) על 1100.

כשהמנוע קר הסל"ד עולה כדי לחמם את המנוע וכשמגיע לטמפ עבודה הוא יורד עד 1100.

 

על פי טורק (תמונה מצורפת) חיישן המצערת מראה שהמצערת כל הזמן לחוצה על 2% (ברכב אותו הדבר בדיוק שאין את הבעיה החיישן מראה 0%).

 

בדקתי את החוט של הגז והוא יושב בסדר גמור (לפחות על פי מה שנראה) ואין לו שום אופצייה לכוון אותו. (שום בורג באזור שמאפשר כיוון).

הלכתי למרכז החלפים היום והחלפתי את הTPS והIAC לחדשים.

הבעיה לא נפתרה ועדיין הסל"ד עומד בצורה יציבה על סל"ד גבוהה יותר.

 

עברתי כמעט על כל צינורות הוואקום והם נראים בסדר לגמרי חוץ מאחד שהיה סדוק אז החלפתי אותו לחדש.

על פי טורק הוואקום הוא 21.4 במקום 24.1 שאמור להיות.

 

השאלה האם יכול להגרם שחיישן המצערת מראה שהמצערת לחוצה ב2% בגלל שיש בריחת ואקום? כשניתקתי את חיישן הואקום המנוע עלה ל3000 סל"ד אבל הדוושה עדיין הראתה 2% לכן לא נראה לי.

 

מה עוד יכול לגרום לבעיה הזאת?

אשמח לכל הכוונה במה כדאי להתעסק ליפני שאני מגיע לאבחון במוסך.

10849758_10202943344336807_8183052613821687519_n.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

עוד לא ניתקתי את המצבר, אני מאחר אנתק אותו.

בעמידה במקום עם בלמים הסל"ד אינו עולה, באלרו גם המערכת של כיוון האוויר במזגן עובדת עם וקום והיא עובדת מצויין.

הוחלפו היום מס' צינורות ואקום שיש אליהם גישה פשוטה , אני מעריך שהבעיה נובעת מבריחה של ואקום רק שאני לא יודע מאיפה בדיוק.

בשיטוט וקריאה באינטרט המון מתארים בעיה דומה שנפתרה בגלל שמצאו מהיכן בורח ואקום, עברתי על כל הצינורות שנראים לעיין כרגע ואני לא רואה משהו חריג.

אנסה להוריד תרשים צינורות ואקום של הרכב ואעדכן.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

לי זה נשמע כמו בעית ואקום כמו שאמרו כבר.

תתחיל לבדוק ע"י ריסוס עם ספריי קרבורטורים מסביב לסעפת יניקה ובאזור צינורות הואקום ,אם תשמע שינוי בסלד במקום כלשהוא שעליו ריססת -זה מקום הבריחה.

מה קורה שאתה משלב לd?

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

כשהוא משלב הילוך הכל כרגיל פשוט הרכב דוחף קדימה כאילו לחצו מעט על הדוושה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

די בטוח שזה בעיה של ואקום.

נשמע שזה משהו עקבי בגלל כניסה של אוייר בצורה שווה ובגלל זה הסל"ד יציב והרכב "דוחף" כאילו לחצו על הגז קצת.

המלצתי איך לחפש בהודעה הקודמת.

בוצע איזה טיפול או החלפה של משהו באזור הסעפת?

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

אמרתי לך,תנתק את המצבר תחבר מחדש לאחר חצי שעה.

 

תניע ללא "גז" תן למצערת ללמוד את המיקום שלה .

 

ולאחר מכן תראה מה קורה.

 

זה מנוע ld9 ?

פורסם

לדעתי זה לא ה LD9, אני אצרף תמונה של המנוע ועוד מעט ארשום בדיוק את הדגם.

ניתקתי את המצבר כרגע עוד חצי שעה אלך להניע.

 

בקשר לספריי קרבורטורים ניסיתי להתיז מסביב לכל האזור שהמחשב קורא ממנו את הוואקום ובאזור של הצינורות שחשופים לעיין, לא הבחנתי בשום שינוי בסל"ד.

כנראה שאאלץ לפרק את האזור שמגיעים אליו כל צינורות הוואקום ולהתחיל לעבור צינור צינור. (מתחת לפסלטיק יש את כל האזור של המצטערת ושם אפרק).

 

אני מאמין שאת ה 2% האלו זה הרבה בOBD גם ליפני שהייתה קיימת אצלי הבעיה וכנראה אין לזה שום קשר אליה, לא יכול להיות ש 2% מעלה את הסל"ד מ 700-800 ל 1170.

 

53217005.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

המנוע הואLD9.

הכנראה שיש דליפת ואקום באטם סעפת יניקה או המעצרת.

הבית מעצרת פה לא אלקטרוני ולכן אין מה לעשות לימוד לסל"ד ולכן אין טעם בניתוק מצבר.

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

אכן הבעיה לא נפתרה בניתוק המצבר , לאחר בדיקה המנוע בדיוק LD9.

דליפת ואקום זו הבעיה השאלה מאיפה, ביום שישי הקרוב אעשה בדיקה של סעדפת היניקה והמצערת בתקווה שהבעייה נמצאת באחד מהשניים.

וכן אין אפשרות גם ידנית לכוון את הסל"ד.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אני אקנה במקום הקרוב לבייתי לא חייב בUMI ;)

אגב חברים מישהו יודע להגיד לי כמה אמור להיות הוואקום באלרו 2.4 כדי לדעת לפחות שאני לא סתם מחפש אחרי בעיה שלא קיימת?

כרגע הוואקום בניוטראל יציב בין 21.4-21.6.

אם הוואקום הזה תקין באלרו אז כנראה שהבעיה היא לא מבריחה של וואקם.

אשמח אם מישהו שיודע \ ימצא יוכל להאיר את עיניי

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

עדכון:

פירקתי את כל האזור של המצערת כולל את בית המצערת, בדקתי את הצינורות ואקום שמגיעים לאזור והכל בסדר.

בית המצערת עצמו פורק גם הוא והאטם של בית המצערת נראה במצב מצויין אפילו לא יבש והייתי מגדיר כדיי חדש.

את בית המצערת עצמו הכנסתי לתוך נוזל מרוכז של ספריי קרבורטורים ולאחר שעה כשיצא כל הלכלוך ניקיתי אותו והרכבתי בחזרה.

לצערי הבעיה עדיין לא נפתרה.

 

תופעה נוספת שהייתה אתמול, כשהמנוע היה מעט חם והנעתי הסל"ד עמד על 900 סל"ד, ברגע שהכנסתי להילוך ® , התופעה חזרה והסל"ד עומד יציב על 1100.

 

יש למישהו עוד רעיונות? אולי פלאגים?

אני מתחיל לחשוד שכנראה אחד החיישנים מזייף ולכן התקלה נוצרת.

 

אגב בישביל ההשוואה הרכב הכי קרוב שהיה לי לבדוק מולו הוא הקאווליר 2.2

ב1100 סל"ד הואקום אצלי עומד על 21.4

ב1100 סל"ד בקאווליר הוקאום עומד על 17.

 

נכון שזה לא אותו המנוע אבל לפי הנתונים האלו אני מניח שכנראה לא מדובר בבריחה של ואקום.

IMG_20141212_153203.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

 

מה קורה כאשר לוחץ על הבלמים? בעמידה במקום כמובן- סל"ד עולה?

אם בלחיצה על הבלמים הסל"ד היה עולה, על מה לדעתך זה היה מצביע?

נתקלתי בעבר בתופעה דומה, דיברו אז על הבוסטר בלמים ולכן אני מתעניין על מה לדעתך זה

יכול היה להצביע.

פורסם

הבלמים ברכב הנ"ל גם עובדים עם ואקום.

היום מאוחר יותר אנסה גם לנתק את ה IAC, ולהניע בלעדיו לנסות עם היד לייצב את הסל"ד כדי לוודא שהבעיה אכן לא ממנו.

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

×
×
  • תוכן חדש...