Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

ברשותי ג'טה 2010 בצבע שחור .

 

משום מה , ה"ישראלי היפה" החליט שהרכב שמור או נקי ממכות וטיפל לי ברכב במסירות , פשוט מישהו חרט עם מפתח לאורך הרכב.

 

עכשיו אשמח לעצה.

 

האם אפשר לשפר את החריטה ?

במידה וכן באיזה חומרים להשתמש?

 

חשוב לי לציין שאני רוצה להימנע מהחלפה של החלקים וצביעתם מחדש( לאחר מכן קשה למכור את הרכב, חושבים שהרכב עבר תאונה וכד')

 

בנוסף העלות הצביעה יקרה .

 

מה אתם מציעים?

 

מצרף תמונות unnamed (1).jpgunnamed.jpg

פורסם

זה ניראה כמו שריטה עד הבסיס,במקרה זה אין מנוס מצביעה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבעל רכב זהה כמעט עם שריטה זהה באחת מדלתות הנוסעים האחוריות, הפתרון הוא רק צביעה מחדש. אני החלטתי לוותר על זה כי... אנחנו בישראל. יחד עם זאת ניסיתי למלא מעט את השריטה עם ערכת PAINT4U, זה שיפר במעט.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם
שלום לכולם ,

 

ברשותי ג'טה 2010 בצבע שחור .

 

משום מה , ה"ישראלי היפה" החליט שהרכב שמור או נקי ממכות וטיפל לי ברכב במסירות , פשוט מישהו חרט עם מפתח לאורך הרכב.

 

עכשיו אשמח לעצה.

 

האם אפשר לשפר את החריטה ?

במידה וכן באיזה חומרים להשתמש?

 

חשוב לי לציין שאני רוצה להימנע מהחלפה של החלקים וצביעתם מחדש( לאחר מכן קשה למכור את הרכב, חושבים שהרכב עבר תאונה וכד')

 

בנוסף העלות הצביעה יקרה .

 

מה אתם מציעים?

 

מצרף תמונות [ATTACH=CONFIG]405807[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]405808[/ATTACH]

 

"הישראלי היפה" השאיר שריטה בכנף קידמי גם ברכב שלי. נסעתי למוסך פחחות שאני מכיר, קניתי 20 גרם צבע לפי הקוד. לקחתי קיסם שיניים, אגרתי הרבה סבלנות וכיסיתי את השריטה בצבע. כמובן שעדיין רואים אבל הרבה פחות. אין מה לעשות. האדם הקדמון עדיין חי בשטחנו...8)

פורסם

במקום קיסם שיניים אני ממליץ לך אם עדיין נשאר לך צבע הרכב לקנות מפדיקוריסטית מכחול הכי דק שיש.

אני משתמש במכחולים כאלו והם נהדרים בדיוק למצבים כאלו.

ויש את איביי כמובן לדוגמה:

http://www.ebay.com/itm/3-Pcs-Nail-Art-Brushes-Pens-3-Size-For-Painting-Lines-Nail-Tips-DIY-Manicure-New-/151477071728?pt=US_Nail_Care&hash=item2344bcaf70

פורסם
במקום קיסם שיניים אני ממליץ לך אם עדיין נשאר לך צבע הרכב לקנות מפדיקוריסטית מכחול הכי דק שיש.

אני משתמש במכחולים כאלו והם נהדרים בדיוק למצבים כאלו.

ויש את איביי כמובן לדוגמה:

http://www.ebay.com/itm/3-Pcs-Nail-Art-Brushes-Pens-3-Size-For-Painting-Lines-Nail-Tips-DIY-Manicure-New-/151477071728?pt=US_Nail_Care&hash=item2344bcaf70

 

היתרון של הקיסם הוא בזה שהוא נותן יותר יציבות ליד ואין סיכוי ששערה או שתיים של המכחול יידבקו לצבע ששמת. 8) גם שערות של המכחול אוגרות יותר צבע ממה שצריך. אני כבר לא מדבר על זה שקיסם עולה עשירית של גרוש.

פורסם

תודה רבה !

מאיפה אני משיג את הצבע המקורי ?

×
×
  • תוכן חדש...