Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, ברשותי קיה פיקנטו 14 שחורה ולא מזמן שמתי לב לתוספת ממש נחמדה על הונדה אקורד, ניקל שמקיף את החלונות

והתחלתי לשים לב שיש את זה לכמה רכבים, קרוז, פאסט וכו...

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10421454_319791974896085_5132679062902041592_n.jpg?oh=77fac9144e9ccf5e6c8898e693259af2&oe=5515E633

 

בדרך כלל אני נמנע מכל עניין הניקלים אבל זה נירא לי ממש טוב על רכב שחור ובטוב טעם.

חיפשתי ומצאתי את המוכר הזה, לפי בדיקה עם המוכר לא מדובר בחומר PVC זול עם ציפוי

אלה על חומר בשם ABS שבא מקורי עם הרכבים מהחברה, הידע שלי בעניין לא חזק לכן מתייעץ אתכם..

הנה המוצרים:

החלק העליון

http://www.ebay.com/itm/111060168200

 

והחלק התחתון לגומיות

http://www.ebay.com/itm/121416003945

פורסם

תשמע, לפי התמחור זה אמור להיות איכות יותר טובה מפלסטיק מצופה ממוצע.

אבל אמור זה שם של דג ורק הזמן יגיד אם זה יתקלף או יחזיק או שניהם.

בכל מקרה הייתי מוותר. (לא חסיד של ניקלים, לצערי הידיות מגיעות בניקל מהחברה - היה עדיף בצבע הרכב)

×
×
  • תוכן חדש...