Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שצויין בכותרת, פנס הבלימה דולק גם כאשר הרגל לא לוחצת על דוושת הבלמים. אמנם כאשר היא כן לוחצת האור מתחזק. מה יכולה להיות הבעיה?

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם
כפי שצויין בכותרת, פנס הבלימה דולק גם כאשר הרגל לא לוחצת על דוושת הבלמים. אמנם כאשר היא כן לוחצת האור מתחזק. מה יכולה להיות הבעיה?

כנראה שהותקנה מנורה לא מתאימה.

איזה כייף לי :)

פורסם
יכול להיות שהחלפת נורות בזמן האחרון?

 

לא הוחלפו נורות.

 

האם מדובר ברנו מגאן 96?

 

האם אורות כבויים/דלוקים?

האם פנס בלימה שלישי בשמשה נדלק גם?

 

נכון, מדובר ברנו מגאן שנת 96

אם לא הבהרתי את עצמי טוב, אז הכוונה לאור בלם שעל השמשה האחורית שצריך להדלק כאשר לוחצים על דוושת הבלימה, והוא דולק כל הזמן

 

כנראה שהותקנה מנורה לא מתאימה.

 

כפי שציינתי, לא הוחלפו נורות.

 

האם הבעיה יכולה להיות בכפתור שעל הדוושה שהוא בעצם מנתק ומפעיל את אור הבלימה?

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

עדיין לא הסברת טוב.

 

האם רק פנס בלימה בשמשה דולק?

שני פנסי בלימה רגילים לא לא דולקים במקביל איתו?

 

האם יש קשר בין הדלקת פנס בלימה להדלקת אורות דרך?

 

תפעיל את אורות הדרך, תסתכל האם יש תופעות משונות בפנסים, כמו חלק מהנורות דולקות באור חלש.

 

מה קורה כשאתה מדליק אורות ולוחץ על דוושת הבלם?

 

אותו דבר עם אורות כביים.

 

 

פורסם

בוקי תודה רבה על השאלות. עשיתי בדיקה והנה הממצאים בתשובות לשאלותיך:

 

עדיין לא הסברת טוב.

 

האם רק פנס בלימה בשמשה דולק?

 

שני פנסי בלימה רגילים לא לא דולקים במקביל איתו?

שני פנסי הבלימה הרגילים (בצדדים) דולקים במקביל עם פנס הבלימה.

 

האם יש קשר בין הדלקת פנס בלימה להדלקת אורות דרך?

כן, יש קשר! כאשר אורות דרך/חניה לא מודלקים, אף אור בלימה אינו דולק, אלא אם כן לוחצים על דוושת הבלם ואז שלושתם נדלקים.

תפעיל את אורות הדרך, תסתכל האם יש תופעות משונות בפנסים, כמו חלק מהנורות דולקות באור חלש.

לא שמתי לב לתופעה כזאת

 

מה קורה כשאתה מדליק אורות ולוחץ על דוושת הבלם?

כאשר אני לוחץ על דוושת הבלם בזמן שהאורות כבר דולקים, ניתן להבחין שפנס הבלימה בשמשה נדלק באור חזק יותר.

 

אותו דבר עם אורות כביים.

 

ועוד שני דברים שביצעתי מאז הפעם האחרונה:

הוחלפו שתי נורות החניה מקדימה מכיוון שהיו שרופות וכך גם אחת הנורות באור בלימה בשמשה האחורית, מאותה סיבה.

נבדקו נתיכים בפנל שמתחת להגה ונמצאו שמישים.

 

אודה מאוד על עזרה מכאן והילך.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

פרק נורה של תאורה אחורית מהפנס האחורי, תחילה צד ימין, אחר כך צד שמאל.

 

תבדוק אם לאחר פירוק נורה התופעה נעלמת.

 

אם רק צד אחד גורם לבעיה פרק את הפנס, תבדוק את בית הנורה. האם אין חלודה במגעים, מגעים עקומים או חדירת מים לפנס?

 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חבר'ה כל הכבוד! כאשר אני מנתק את הנורה בפנס השמאלי, האור בשמשה לא נדלק. אז מה בעצם הבעיה? מתרחש קצר בפנס השמאלי?

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

אבל מה זאת אומרת בעיה במגעים? הרי הנורה שעושה את הבעיה כן עובדת. אני מבין שבצורה כלשהי נוצר חיבור טורי בין נורה זו לנורה שעל השמשה. האם אני צודק?

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...