Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה? אדי דלק שאינם עוברים בעירה נפלטים דרךך האגזוז?

אתם רציניים? ומה השטויות הללו על ה"ציוק"? {ברכב 2014}

 

ALPHA יש מצב שאתה{בטוח} מתבלבל בין ריח תערובת עשירה לבין ריח דלק נקי, שקיים ישירות במיכל הדלק.

אני חוזר ואומר:אין, ולא צריך להיות ריח של דלק נקי מסביב או בתוך הרכב, מלבד, אולי, תוך כדי תדלוק נרכב בתחנה!

פורסם

יוסי, תפסיק להלחיץ את הבחור, המצב הנ"ל תקין.

הוא אומר שהריח פוסק אז נזילה לא יכולה להיות.

וכן דלק שלא נשרף יוצא דרך האגזוז למקרה שזה לא ברור.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מה? אדי דלק שאינם עוברים בעירה נפלטים דרךך האגזוז?

אתם רציניים? ומה השטויות הללו על ה"ציוק"? {ברכב 2014}

 

ALPHA יש מצב שאתה{בטוח} מתבלבל בין ריח תערובת עשירה לבין ריח דלק נקי, שקיים ישירות במיכל הדלק.

אני חוזר ואומר:אין, ולא צריך להיות ריח של דלק נקי מסביב או בתוך הרכב, מלבד, אולי, תוך כדי תדלוק נרכב בתחנה!

 

 

לכל רכב בנזין מודרני אותה התופעה, בדקה-דקה וחצי ראשונות לאחר ההנעה ריח הדלק יהיה בולט מהרגיל, עד אשר המנוע יגיע לטמפ' עבודה (כמעט~).

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

מענייו, החזקתי עד כה 3 רכבי בנזין עם הזרקה (אומנם ישנים, 306 1.4, 306 GTI6 ומגאן I) ולא זכור לי שהיה להם ריח של דלק כשמניעים.

אולי בגלל שלא כל כך קר בתל אביב?

פורסם

למרות שאני כמעט ולא משתמש בלינוקס, עדיין יוצא לי מדי פעם וגם הביוס שלי דיי מעודכן. עדיין לא יודע על איזה ריח של דלק מדובר :-P

הפעמים היחידות שהרחתי דלק היה כשהיו נזילות דלק, ונתקלתי בכמה: היתה פעם נזילה ממיכל דלק (אשר בסוף הוחלף), פעם אחרת מאינג'קטור שהגומיה שלו קרסה ופעם נוספת כשבנד בצינור דלק דרש חיזוק.

×
×
  • תוכן חדש...