Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וגם אני אביא מצלמה!!!!! (הייתי חייב להגיד את זה)

 

 

וכן גם אני בא, ומחכה כבר להכיר אותכם (כן כן זה המיפגש הראשון שלי)

 

ואם יש פה איזה אשקלונים שמתכוונים לבוא אז אני אשמח לקצת עזרה להגיעה למקום :-)

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

  • תגובות 86
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
וגם אני אביא מצלמה!!!!! (הייתי חייב להגיד את זה)

 

 

וכן גם אני בא, ומחכה כבר להכיר אותכם (כן כן זה המיפגש הראשון שלי)

 

ואם יש פה איזה אשקלונים שמתכוונים לבוא אז אני אשמח לקצת עזרה להגיעה למקום :-)

הרוב שהם יהיו מאוטוסאונד

אבל חפיף אתה תהנה

 

אני לא יכול להגיע עם הרכב

אבל תמיר תדבר איתי סבבה ?

פורסם

אני אשתדל להגיע מחר. יש מצב טוב שאני בא. למי שרוצה להכיר\לדבר איתי אני אבוא עם הסובארו הלבנה 89 שיש בחתימה שלי :)

 

אני לא בא להציג או משהו, רק להנות, לראות מה יש לאחרים להציע ולהעביר את הזמן.

 

אני רק מקווה שהפיוניר שלי לא יעשו לי בושות :)

 

מתן206 אתה מגיע מבנימינה? פשש רחוק, כל הכבוד על היוזמה.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יש מישהו שמגיע במליון אחוז! ויכול לתת לי את הטלפון שלו בפרטי למה רוב הסיכויים שאני יסתבך אני נהג די חדש...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
וגם אני אביא מצלמה!!!!! (הייתי חייב להגיד את זה)

 

 

וכן גם אני בא, ומחכה כבר להכיר אותכם (כן כן זה המיפגש הראשון שלי)

 

ואם יש פה איזה אשקלונים שמתכוונים לבוא אז אני אשמח לקצת עזרה להגיעה למקום :-)

הייתי מת לבוא... זה איפה שמפגש המכוניות נערך (אצטדיון רמת גן). באותו מקום.

אתה תראה התקהלות של אנשים תדע שזה שם.

 

*לעזאזל! איך סטטיסטית צרפתיה יכולה להכריז שיש בעיית חשמל דווקא יום לפני *.

כל כך הייתי רוצה לבוא חבל...

פורסם

"הייתי מת לבוא... זה איפה שמפגש המכוניות נערך (אצטדיון רמת גן). באותו מקום.

אתה תראה התקהלות של אנשים תדע שזה שם. "

 

 

איך אני מגיעה מאשקלון? (אני על כביש 4 ואז אני פונה.....)

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם

אני מגיע מאזור כ"ס...

אני יודע פחות או יותר את הדרך מכמה פעמים שנסעתי עם חברים למפגש של המכוניות לא יותר מזה ולהעיר חברים בבוקר לא נראה לי מתאים...

יש מישהו אולי שנוסע מהאזור שלי גם? אני יסע אחריו מקסימום...

חברה בבקשה עזרה לא בא לי להסתובב מחר ולחרוש כמו מפגר...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

the red אתה מהבסיס שלי לא?

אני מגיע מאשקלון אני יוצא בערך ב12-11 וחצי אז מי שמעוניין להצטרף (עדיף ברכב אחר שיהיו יותר מכוניות) שישלח ה"פ

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
מישהו יודע מתי המפגש יגמר?

המפגש יגמר מתי שהוא יגמר

סתם אני מאמין שהוא יגמר בסביבות 3 -4 למה כמה כבר אפשר לראות (לא מכליל את עצמי)

נקווה שהוא לא יגמר ושיהיה משהו ברמה כמו שצריך...

אני מגיע מרמת גן האיזור של רמת עמידר מרום נווה

אם מישהו רוצה לבוא או שלא יודע את הדרך מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית...

לירן

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...