Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחר השרשור הזה, שבו התלבטתי ברכישת B3 ידנית 2.0.

חלקכם המלצתם כנגד הסובארו.

אז פתחתי קצת את הראש לכיוונים אחרים, ובוא נתחיל מהתחלה.

אז ככה:

תקציב של כ-40K.

דרישות.

-מהנה לנהיגה (מחלה מוטורית, והכל יחסי,כן?).

-יפה (ייחודי גם תופס).

-אחזקה לא בשמיים (לא זולה, אבל גם לא יקרה).

-צריכת דלק משולבת של לפחות 1:10

 

שימוש:

-יומי של כ- 10K.

-3 פעמים בשבוע 80K.

-שנתי בין 10-12K.

 

הכיוון הוא דוגמאת הסובארו - רכב שאפשר להנות מהנהיגה בו, גם אם זה אומר לצאת לטיולי כביש עם חברים מוגדשים, ואוכל לעמוד בקצב.

 

תודה רבה מראש לעוזרים!:beerchug:

פורסם

שאלה טובה...

רכב למישהו שאוהב לנהוג, לא למישהו בעל רישיון.

לא מחפש פאר ונוחות, אלא יותר לכיוון הספורטיבי.

לצורך העניין, אני בא מעולם הדו"ג, היה לי אופנוע ספורט, שהייתי מטייל איתו בכבישים כאלו ואחרים.

פורסם (נערך)

כבעל אופנוע החזקתי גם רכב בצד.

יש לי סיאט איביזה 1.6 2000 סטלה.

כרגע האישה סיפחה אותה לעצמה, עד שנשדרג גם אותה - אם בכלל.

הרכב אצלי כשנתיים בפרוייקט נמרח (יישור קו מכני, קוסמטי,עכשיו עובדים על הבפנים).

העמדתי לעצמי תנאי של שדרוג תוך כדי תנועה - מבלי לתת לרכב לעמוד זמן רב.

מאוד נהנה ממנו, לכן נראה לי מיותר לקנות את אותו אחד רק עם טורבו.

 

אין משהו על משקל ה-B3 2.0 ספורט?

 

מצטער שאני קשה :oops:.

עריכה אחרונה על ידי Dang3Ron
×
×
  • תוכן חדש...