Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

לאחרונה יש לי בעיה ברכב (יונדאי גטס) עם שלטי הנוחות.

המערכת הותקנה לפני כשנתיים, והיא נראית ככה:

1zph3c0.jpg

לפי מה שאני זוכר המנגנון הוא רק לדלת הנהג כי יש נעילה מרכזית (כנראה מקורית) באוטו.

 

בשבועיים האחרונים הבעיה הייתה קורת פעם בכמה ימים, ובין לבין הייתה עובדת תקין , ובכמה ימים האחרונים זה קורה תמיד.

כשאני לוחץ על כפתור הנעילה בשתי השלטים, הווינקרים מהבהבים כאילו האוטו ננעל, אבל אני לא שומע שום צליל מכאני של נעילה, וכמובן גם בפועל האוטו לא נעול.

לחיצה נוספת על כפתור הנעילה גורם לווינקרים להבהב 3 פעמים, כמו במצב תקין שלוחצים על הנעילה כשהאוטו כבר נעול.

כשאני נועל את דלת הנהג מהמפתח כל הדלתות ננעלות.

 

כשאני לוחץ על כפתור הפתיחה, הדלתות נפתחות (רק אם לחצתי על כפתור הנעילה קודם, שלא עשה כלום חוץ מלהודיע למערכת שהדלתות נעולות, ואז נועל פיזית עם מפתח).

 

תוכלו בבקשה לכוון אותי לבעיה?

אני מבין שזה אמור להיות משהו במערכת עצמה, ולא בשלטים.

וגם רק בפעולת הנעילה, כי הפתיחה עובדת מהשלטים.

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי SPLiT

172

פורסם

יש לי את אותה המערכת בגטס, וככה זה נראה כשזה מחוץ לרכב:

 

 

כמו שאתה רואה יש 3 ממסרים שחורים בתוך המוח, יכול להיות שאחד מהם לא תקין ולא מעביר את הפקודה למנוע.

 

המנוע הזה נמצא בתוך הדלת, ויכול להיות שגם הוא לא תקין.

 

בנוסף יש את "המחלה" של הגטס עם מנוע הנעילה המרכזית המקורי של דלת הנהג:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?492575-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%92%D7%98%D7%A1-2008-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%A0%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%AA&p=4013929&viewfull=1#post4013929

 

אם אתה מאזור השרון אשמח לעזור לך בפירוק הדיפון של הדלת, ובדיקה של המערכת.

Stay Dirty

פורסם

אני לא מאזור השרון, אבל תודה על ההצעה, ועל התשובה!

 

אני אנסה לבדוק את מנגנון הנעילה בדלת עצמה.

במידה והבעיה היא בממסר, אני מבין שיש צורך להחליף את המערכת?

 

אני לא חושב שהבעיה היא בנעילה המרכזית, כי בנעילה של דלת הנהג מהמפתח, כל הדלתות ננעלות ביחד איתו.

172

×
×
  • תוכן חדש...