Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בבדיקת רכב מיצובושי לנסר 2005 יש מספר ליקויים - התייעצות לגבי הגיר


samiyun
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

היי,

אני בדקתי רכב לקנייה מסוג מיצובישי לנסר 2005 אוטומט

עם 114,000ק״מ יד 2

 

מה שהטריד אותי בבדיקה זה מה שכתבו על הגיר:

״מרווחי יתר״, ״תומכי תיבת הילוכים פגומים״

 

אני יודע שהרבה מהדברים שרושמים זה כיסוי תחת, אבל בכל זאת...

 

זה רציני? בנסיעה ברכב הרגשתי שההילוך השני קצת נמשך ופעם אחת הרגשתי גם קפיצה קטנה (יכול להיות שזה פסיכולוגי)

 

דעתכם....

המון תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

ברמת העיקרון הגיר הזה הוא מאוד אבל מאוד אמין.מה שכן תושבות הגיר (מה שכתבו לך תומכי תיבת הילוכים) הם חלק שמוחלף ברכב הזה לעיתים.

אבל כפי שציינתי קודם להחליף שמן גיר בזמן וזהו.אין לגיר הזה תקלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הסימנים ל

״מרווחי יתר״, ״תומכי תיבת הילוכים פגומים״ בגיר אוטומט??



 

בזמן נסיעה שמתי לב שהילוך שני נמשך טיפה יותר זמן משאר ההילוכים.

לפעמים בקיק דאון אני מרגיש קפיצה קטנה בהילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג על כמה מכוניות מהדגם הזה, של אנשים שונים, בכולם הגיר בועט קצת במעבר בין ההילוכים, הכוונה מרגישים שההילוכים עוברים, נקישות, זה מציק למי שפדנט, מה שכן הגיר אמין, וחייב ללחוץ הרבה גז, הרכב חלש מאוד לכן ההילוכים נמשכים.

לגבי המושגים של הבדיקה חכה ליותר מקצוענים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.

זה עולה יקר?

ברכב ישנם 4 תושבות. בבדיקה הם רושמים באופן כללי תומכי גיר.צריך שמכונאי יבדוק ויגיד לך בדיוק איזה תושבת פגומה ואז אבדוק לך עלויות.בעיקרון יש תושבת קדמית,אחורית,ימנית ושמאלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב של אשתי הוא גם מיצובישי לנסר קלאסיק מודל 2008

לכן אני רגיש כל כך לגבי אופן פעולת הגיר כי אני מרגיש שהם לא עובדים אותו דבר, אולי בגלל הבעיה הנ״ל או שהגיר דפוק.

(ב- 2008 הגיר יותר ״חלק״)

 

 

 

יצא לי לנהוג על כמה מכוניות מהדגם הזה, של אנשים שונים, בכולם הגיר בועט קצת במעבר בין ההילוכים, הכוונה מרגישים שההילוכים עוברים, נקישות, זה מציק למי שפדנט, מה שכן הגיר אמין, וחייב ללחוץ הרבה גז, הרכב חלש מאוד לכן ההילוכים נמשכים.

לגבי המושגים של הבדיקה חכה ליותר מקצוענים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...