Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בכל פעם שיורד גשם חזק ורטוב אני שם לב למים שנכנסים מהדלת האחורית. אני רואה שלולית קטנה ממש מתחת לדלת עצמה (יש פלסטיק כזה שיעני שמים עליו את הרגל שיוצאים ונכנסים מהרכב, אז עליו) ואם הגשם חזק ורציף המים מתחילים לגלוש לשטיח. אני משתגע ואני לא רואה מאיזה גומי נכנסים המים. מהרמקולים אין מצב הם יבשים תמיד. מה אפשר לעשות בנושא? ישר לרוץ להחליף את הגומיות של הדלת או שאפשר למצוא פתרון? תודה רבה מראש.

פורסם

נעמיד על דקויות, מדובר בדלת אחורית או בדלתות ימין ושמאל אחוריות. שני דברים שונים לגמרי.

 

אם הכוונה לדלתות הצד האחוריות, שים לב שבתחתית הדלת עצמה (תפתח ותתכופף תחתיה) תראה שיש לפחות 2 חורים בקוטר של חצי ס"מ שמטרתם לנקז את המים למפתן הרכב, למעשה היכן שאתה רואה את הפלסטיק האמור. בצמוד אליו על מפתן הדלת, יש לך רצועת גומי עבה שנמצאית סביב מסגרת הדלת כולה ותפקידה באמת למנוע את חדירת הנוזלים. במידה ויש חדירה , כנראה שהגומיה שחוקה או קרועה. אני ממליץ לך לפני שמוציא את הארנק. נסה להוציא את הגומיה, היא אמורה להתלבש על מעין רצועת פח של המסגרת עצמה. תנסה לראות מקרוב הן על אותה מסילה והן על הגומי בחלקו התחתון, האם ישנם חריצים או בלאי שמהווה את חוסר האטימה. במידה וכן, אין מנוס מלהחליף, קח בחשבון שמקורית חדשה תעלה לך כמה מאות שקלים ליחידה. במידה ובא לך לחסוך - גש לפירוקיה ותשיג אותה בגרושים - רק שים לב שהיא באמת שלמה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
נעמיד על דקויות, מדובר בדלת אחורית או בדלתות ימין ושמאל אחוריות. שני דברים שונים לגמרי.

 

אם הכוונה לדלתות הצד האחוריות, שים לב שבתחתית הדלת עצמה (תפתח ותתכופף תחתיה) תראה שיש לפחות 2 חורים בקוטר של חצי ס"מ שמטרתם לנקז את המים למפתן הרכב, למעשה היכן שאתה רואה את הפלסטיק האמור. בצמוד אליו על מפתן הדלת, יש לך רצועת גומי עבה שנמצאית סביב מסגרת הדלת כולה ותפקידה באמת למנוע את חדירת הנוזלים. במידה ויש חדירה , כנראה שהגומיה שחוקה או קרועה. אני ממליץ לך לפני שמוציא את הארנק. נסה להוציא את הגומיה, היא אמורה להתלבש על מעין רצועת פח של המסגרת עצמה. תנסה לראות מקרוב הן על אותה מסילה והן על הגומי בחלקו התחתון, האם ישנם חריצים או בלאי שמהווה את חוסר האטימה. במידה וכן, אין מנוס מלהחליף, קח בחשבון שמקורית חדשה תעלה לך כמה מאות שקלים ליחידה. במידה ובא לך לחסוך - גש לפירוקיה ותשיג אותה בגרושים - רק שים לב שהיא באמת שלמה.

 

כן מדובר על דלת שמאל אחורית מאחורי המושב של הנהג. תודה רבה על תשובתך המפורטת אני אבדוק את זה.

×
×
  • תוכן חדש...