Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחרונה יש לי נזילה רצינית של נוזל בלמים. כבר פעמיים שהוספתי בקבוק שלם והכל נזל. בדקתי את כל 4 הגלגלים ואין נזילות באף אחד מהם. אין גם נזילה בצינורות ברקס אל הגלגלים, ואין גם נזילה מהדוושת בלם לתוך הרכב, אבל איכשהו הנוזל בלמים כל פעם נעלם עד למצב שלא נשאר כבר כלום במיכל. יש לציין שגם הדוושה ממש רכה ומגיעה עד לרצפה כשאני לוחץ.

חשבתי שיש נזילה מהמשאבה לתוך הבוסטר, אבל גם שם יבש ואין סימנים של נזילה.

למישהו יש מושג מה הבעיה?

תודה.

פורסם

המשפחה שתהרוג או אמא עם ילד בעגלה לא מדליקים לך נורה אדומה? חסר לך נוזל בלמים אפילו מיליליטר תעיף את האוטו על גרר למוסך, זה החיים שלך ושל הסביבה, לא מבין את החוסר אחריות הזה.

 

מה אתה משחק עם בלמים? כדי שבאיזו ירידה תיקח איתך משפחה במאזדה 5 או בגרנדיס?

התענוג שמוביל אותך

פורסם

יכול להיות שכל הנוזל בלמים נוזל לתוך הבוסטר וזה משהו שלא תראה בעין ולשם כך מרחיקים את המשאבת הלם מהבוסטר ומחפשים רטיבות או שי שנזילה שלא אתרת

הרכב במצב כזה מסוכן מאוד לנסיעה אז בהחלט יש לגרור למוסך בהקדם !

פורסם
המשפחה שתהרוג או אמא עם ילד בעגלה לא מדליקים לך נורה אדומה? חסר לך נוזל בלמים אפילו מיליליטר תעיף את האוטו על גרר למוסך, זה החיים שלך ושל הסביבה, לא מבין את החוסר אחריות הזה.

 

מה אתה משחק עם בלמים? כדי שבאיזו ירידה תיקח איתך משפחה במאזדה 5 או בגרנדיס?

 

רק שתדע שהנזילה קרתה כשהאוטו עמד בחניה ולא נסע במצב הזה. אז לפני שאתה מתחיל להטיף מוסר לאנשים בפורום, תדע שגם לאחרים יש תחושת אחריות עבור אנשים בכביש. המטרה של ההודעה הייתה לקבל איזשהו מושג על הבעיה ל-פ-נ-י שאני גורר אותו למוסך. אם יש לך תשובה עניינית בקשר למה ששאלתי אשמח לשמוע, אם לא תשמור את ההטפות מוסר שלך למי שבאמת צריך אותה.

פורסם
רק שתדע שהנזילה קרתה כשהאוטו עמד בחניה ולא נסע במצב הזה. אז לפני שאתה מתחיל להטיף מוסר לאנשים בפורום, תדע שגם לאחרים יש תחושת אחריות עבור אנשים בכביש. המטרה של ההודעה הייתה לקבל איזשהו מושג על הבעיה ל-פ-נ-י שאני גורר אותו למוסך. אם יש לך תשובה עניינית בקשר למה ששאלתי אשמח לשמוע, אם לא תשמור את ההטפות מוסר שלך למי שבאמת צריך אותה.

 

אין לך מה לכעוס, בסהכ דואגים לך ולסובבים אותך כך שאין לך מה לראות בזה כהטפת מוסר. עכשיו לבעיה עצמה כמו שדני אמר אם הנזילה מהמשאבה המרכזית לכיוון הבוסטר היא לא תראה בעיין כך שצריך להפריד את המשאבה מהבוסטר ולראות אם קיימת שם רטיבות כל שהיא.

פורסם

לפני חודש וחצי בערך הייתה לי נזילת נוזל בלמים בתוך הרכב מהדוושה. הסתבר שהמשאבת בלם נזלה לתוך הבוסטר עד שזה מילא חצי ממנו ומשם נזל לכיוון הדוושה.

אין לי ספק שהמצב הזה קורה גם אצלך. הבוסטר שלך מלא נוזל בלמים ואי אפשר לראות את זה מבחוץ.

פורסם
לפני חודש וחצי בערך הייתה לי נזילת נוזל בלמים בתוך הרכב מהדוושה. הסתבר שהמשאבת בלם נזלה לתוך הבוסטר עד שזה מילא חצי ממנו ומשם נזל לכיוון הדוושה.

אין לי ספק שהמצב הזה קורה גם אצלך. הבוסטר שלך מלא נוזל בלמים ואי אפשר לראות את זה מבחוץ.

אז הלך הבוסטר? או שרק החליפו לך משאבה? כמה עלה התיקון?

פורסם
אז הלך הבוסטר? או שרק החליפו לך משאבה? כמה עלה התיקון?

 

אצלי הגומיה של המשאבת ברקס הלכה. אבל אמרו לי שאי אפשר לקנות רק גומיה ועדיף לקנות חדש מלשפץ, אז קניתי חדשה.

את העבודה ביצעתי בבית ככה שאני לא יודע מה הסדר גודל של המחיר

×
×
  • תוכן חדש...