Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב המדובר הוא פורד פוקוס שנת 2004, מנוע 1.6.

הרכב לא הניע, בדיקת מתח הראתה 3.3 וולט כשהרכב כבוי, כשהרכב מונע 14.1 - 14.3 וולט. המצבר הוחלף אתמול בערב, היום בבוקר הרכב שוב לא הניע. ביצעתי בדיקת זליגת זרם (נעילת הרכב והמתנה של כמה דקות עד שכל המערכות יכנסו למצב "שינה", ניתוק המינוס, חיבור רב מודד והוצאה של כל הפיוזים אחד אחד) הבדיקה העלתה 2.7 - 2.9 מיליאמפר והזרם לא השתנה לאורך כל הבדיקה. האם זה תקין? מחר אני אבדוק את תקינות המצבר עם מכשיר ייעודי. מעבר לזה, מישהו יודע אם לרכב הזה יש "מחלות" או בעיות חשמל מוכרות?

תודה מראש לכל העוזרים!

Golf MK3 1997 1.8

פורסם

אם זה נכון -יש לך צרכן זרם פרזיטי שזה אומר שיש זללן חשמלי,שגם אחרי שאתה נועל את הרכב הוא ממשיך "לגנוב" חשמל.

צריך לבדוק את כל הצרכנים החשמליים (לבדוק אם נשארת מנורה דולקת כלשהי- פעם זה קרה לי ממנורת תא המטען וזה אחד המעצבנים כי יש רכבים בהם לא רואים אותה בקלות) קודנית/אימובילייזר/רדיו/דיבורית שממשיכים לפעול

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום לכולם,

הרכב המדובר הוא פורד פוקוס שנת 2004, מנוע 1.6.

הרכב לא הניע, בדיקת מתח הראתה 3.3 וולט כשהרכב כבוי, כשהרכב מונע 14.1 - 14.3 וולט. המצבר הוחלף אתמול בערב, היום בבוקר הרכב שוב לא הניע. ביצעתי בדיקת זליגת זרם (נעילת הרכב והמתנה של כמה דקות עד שכל המערכות יכנסו למצב "שינה", ניתוק המינוס, חיבור רב מודד והוצאה של כל הפיוזים אחד אחד) הבדיקה העלתה 2.7 - 2.9 מיליאמפר והזרם לא השתנה לאורך כל הבדיקה. האם זה תקין? מחר אני אבדוק את תקינות המצבר עם מכשיר ייעודי. מעבר לזה, מישהו יודע אם לרכב הזה יש "מחלות" או בעיות חשמל מוכרות?

תודה מראש לכל העוזרים!

אתה בטוח שמדדת 2.9 מיליאמפר ? אולי 2.9 אמפר ?

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...