Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

סיכמתי עם מישהו על מכירה עקרונית של הרכב שלי ביום שישי הקרוב, הדבר היחיד שנשמע לי משונה זה שהוא טוען שביום שישי הסוכן ביטוח שלו לא עובד אז הוא מבקש שאני לא אבטל את ביטוח החובה עד ראשון בבוקר

 

נשמע סביר? מה הסיכונים? מה קורה עם הוא עושה תאונה בסופש?

 

תודה

ירין

פורסם

חוקית - אחרי דיונים משפטיים אינסופיים סביר שהוא יקבל פיצוי מחברת הביטוח.

 

שיבקש מסוכן הביטוח שלו תעודת ביטוח לא משולמת עם פרטי הרכב - ואם יחליט לרכוש ישלם אותה בבנק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום,

 

סיכמתי עם מישהו על מכירה עקרונית של הרכב שלי ביום שישי הקרוב, הדבר היחיד שנשמע לי משונה זה שהוא טוען שביום שישי הסוכן ביטוח שלו לא עובד אז הוא מבקש שאני לא אבטל את ביטוח החובה עד ראשון בבוקר

 

נשמע סביר? מה הסיכונים? מה קורה עם הוא עושה תאונה בסופש?

 

תודה

ירין

שיעשה ביטוח ביום חמישי אצל הסוכן שלו, הביטוח יכול להתחיל מאיזה תאריך שהוא רוצה

פורסם

הסיכונים?

אולי הוא לא יחזיר לך את התעודה. ואז תתחיל לרוץ אחריו לקבל אותה כדי לקבל החזר יחסי.

אולי הוא יעשה תאונה. נניח ידרוס הולך רגל.

ואז חברת הביטוח תנסה להתנער מאחריות. או שלא.

 

ואז תירשם לך תביעה בפוליסה, ואם יש או תהיה לך תביעה נוספת - הופ, אתה מסורב ביטוח לשלוש שנים. לך תבטח בפול בפרמיה של 4000 שקל לשנה.

 

בקיצור - לא לזרום עם הטמטום הזה.

 

אפשרויות:

1. שיבטח ביום חמישי.

2. שיבטח ביום ראשון, ועד אז לא ינהג ברכב (הרכב יישאר חונה מרגע העברת הבעלות עד יום ראשון)

3. שיגיע לקנות את הרכב ביום ראשון על הבוקר.

4. שיעשה את ביטוח החובה השנה באחת החברות הישירות. הם עובדים גם בשישי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
הסיכונים?

אולי הוא לא יחזיר לך את התעודה. ואז תתחיל לרוץ אחריו לקבל אותה כדי לקבל החזר יחסי.

אולי הוא יעשה תאונה. נניח ידרוס הולך רגל.

ואז חברת הביטוח תנסה להתנער מאחריות. או שלא.

 

ואז תירשם לך תביעה בפוליסה, ואם יש או תהיה לך תביעה נוספת - הופ, אתה מסורב ביטוח לשלוש שנים. לך תבטח בפול בפרמיה של 4000 שקל לשנה.

 

בקיצור - לא לזרום עם הטמטום הזה.

 

אפשרויות:

1. שיבטח ביום חמישי.

2. שיבטח ביום ראשון, ועד אז לא ינהג ברכב (הרכב יישאר חונה מרגע העברת הבעלות עד יום ראשון)

3. שיגיע לקנות את הרכב ביום ראשון על הבוקר.

4. שיעשה את ביטוח החובה השנה באחת החברות הישירות. הם עובדים גם בשישי.

 

עקרונית הוא ביקש רק צילום של תעודת הביטוח..

פורסם

כל הדיון הזה בכלל נובע מההנחה שאפשר יהיה להעביר בעלות ביום שישי, לא מתוכננת שביתה בדואר?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
כל הדיון הזה בכלל נובע מההנחה שאפשר יהיה להעביר בעלות ביום שישי, לא מתוכננת שביתה בדואר?

 

אכן ראיתי כתבה בגלובס על צפי לשביתה בהקשר של העברת בעלות אבל אני לא מצליח למצוא שום עדכון באתרי החדשות..

פורסם

לא רלוונטי , ברגע העברת בעלות ערכה של התעודת חובה כלל לא רלוונטי לנהג החדש, שכן כל פול' נחשבת לפי הפרמטרים של המבוטח שיצר אותה.

מה זה יכול לגרום לך? במקרה תאונה חלילה התביעה עלולה להרשם על שמך וישנה אפשרות שבנוסף גם החברת ביטוח תתנער ממך שכן לא בטוח שאותו אחד הוגדר כמורשה נהיגה ברכב המבוטח.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

למה שלא יוגדר כמורשה? הביטוח שלי הוא לכל נהג מעל גיל 24 והוא עומד בקריטריון.

חוזה מכר שמגדיר שכל החובות מרגע המכירה חלות עליו לא פותר את זה?

פורסם
למה שלא יוגדר כמורשה? הביטוח שלי הוא לכל נהג מעל גיל 24 והוא עומד בקריטריון.

חוזה מכר שמגדיר שכל החובות מרגע המכירה חלות עליו לא פותר את זה?

 

אתה לא מכיר באמת את מי שרכש ממך את הרכב, אולי יש משהו שאתה לא יודע בעבר הביטוחי שלו ? אל תיקח סיכון , זו המלצה חמה שלי.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

×
×
  • תוכן חדש...