Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירגון לצמיגי עוז-נת ליד מחלף נתניה


Yosssi
שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברכב שברשותי היתה בעיה של רעש חזק בנסיעה במהירויות גבוהות (פורסם בשרשור אחר). לאחר ביקור במוסך החברה, נאמר לי (פעמיים ע"י שני מכונאים שונים) שהבעיה בצמיגים. תוך כדי הראו לי "שהצמיג זורק", וש"יש מדרגות בצמיג". מכיוון שהצמיגים שרכשתי לפני שנה וחצי בערך, מסוג דנלופ, היו תחת אחריות, הגעתי לצמיגי עוז-נת שם נרכשו הצמיגים. ביקשתי להחליף את הצמיגים ולשלוח את הישנים ליבואן לצורך מימוש האחריות. ההחלפה בוצעה במהירות, כאשר נאמר לי שאחויב כספית רק כאשר יגיע ההחזר מהיבואן (על ההפרש). לדאבוני, כאשר התחלתי לנסוע עם הצמיגים החדשים נותר הרעש ללא שינוי. הגעתי שוב למוסך החברה, ושם איתרו לפתע בעיה במיסב. המיסב הוחלף, ואכן הרעש פסק. חזרתי למקום בו נרכשו הצמיגים החדשים על מנת לנסות למזער נזקים. לתדהמתי נאמר לי שאין כל בעיה וניתן עדיין להחזיר את הצמיגים הישנים ללא חיוב עבור החדשים. העבודה נעשתה ביעילות ובמהירות, הצמיגים הוחלפו בשנית (עם איזון גלגלים כמובן) וחוייבתי רק בסכום פעוט עבור העבודה.

 

אציין כי שירות שכזה לא קיבלתי שנים רבות, הן מבחינת היחס האנושי והן מבחינת העבודה בפועל. אדגיש כי אין לי כל אינטרס חבוי, אינני קשור לשוק הרכב ונגזרתיו, ואת הבעלים של המקום ראיתי פעמיים בחיי (בזמן הרכישה המקורית ואתמול). יחד עם זאת, לאור ריבוי תלונות על שירות גרוע, כיף לפרגן לשירות נפלא ויוצא דופן. ברור לי היכן ארכוש את הצמיגים הבאים שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...