Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קונה רכב ראשון - תקציב 40K-50K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הגיע הזמן לקנות את הרכב הראשון שלי ואני זקוק לעזרתכם.

 

התקציב עומד על 40 אלף עם חריגה ל-50 אלף.

 

חשוב לי שהאוטו יהיה אמין וחסכוני בדלק - לכן מנוע של 1.8 ו-2.0 לא באים בחשבון.

 

מעדיף מנוע 1.4 או 1.6. (דגמי ספורט למשל אם נכנס בתקציב)

 

לגבי חשיבות הדלתות - אסתדר גם עם 3 אך לא פוסל 4-5.

 

חשוב שהאוטו יהיה אוטומט.

 

תודה לכולם.

 

נ.ב

 

כרגע אני יותר מסתכל לכיוון של פולקסוואגן פולו\גולף + סיאט איביזה\ליאון.

פורסם

רכב מיני גם מתאים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ספורט וחסכוני בדלק לא הולך ביחד.

פולו/גולף וחסכוני בדלק גם לא הולך יחד, בטח שלא אוטומט.

אם אתה רוצה חסכון בדלק עם מנוע 1.4 יש הרבה אפשרויות בתקציב שלך אבל אלה יהיו רכבי סופר מיני או מיני ובתקציב כזה גם השנתון יהיה גבוה ביחס לגולף.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

עד כמה הפולו/גולף לא חסכוניות ? האם זה נסבל ?

 

מה לגבי אמינותן ?

 

לא יודע למה אבל יש לי נטייה יותר למכוניות גרמניות : פולקסוואגן,סקודה.. אבל מתפשר גם על סיאט.

פורסם

וסיאט זה לא גרמני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום רכב גרמני, אמריקאי, טורקי...הכל אותו הדבר. רוב הרכבים מיוצרים במדינות שונות ממה שאנשים חושבים שלא כמו לפני כמה שנים.

 

אם אתה מתכוון לנסוע 20-30 ק"מ ביום אז אין הרבה הבדל בדלק. אם 50-60 ומעלה אז ההבדל יהיה מהותי.

 

פולו וגולף רכבים אמינים אבל טיפולים תקופתיים ומונעים כל רכב צריך וזה יעלה לא מעט.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

הבנתי..

 

בעיקרון אני לא אסע המון עם הרכב.. רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר.. לעיתים נדירות אסע למרכז.. (גר בחיפה)

 

יש איזה דגם ספיצפי מסויים שכדאי לתת עליו דגש במסגרת התקציב שלי מבין היצרנים שציינתי ?

 

(סקודה,פולקסוואגן,סיאט)

פורסם

מקפיץ כי העמוד ירד לדף השני..

 

אשמח לקבל תשובה לגבי דגם ספיציפי ל סקודה/פולקסוואגן/סיאט

 

בנוסף רציתי לשאול האם כדאי דווקא ללכת על מאזדה 2 ?

 

תודה מראש!

×
×
  • תוכן חדש...