Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה במסלול בקפריסין achna speedway


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על המכוניות שלהם... בטח שהם יכולים לדרוש שלא ישכירו אותם לפי אילו תנאים שהם רוצים.

 

לגבי שימוש אחר, חברה יכולה לקנות זכויות שיווק בלעדיות על אתר/שירות מסויים לטריטוריה מסויימת.

זה מאוד נפוץ, בייחוד בעולם התוכנה.

 

לגבי המכוניות שלהם, לגיטימי לגמרי.

 

אבל למנוע מאזרחי המדינה שלהם (שאין בה מסלול משלה) להשתמש במסלול הקרוב ביותר חורה לי מאד. בלתי נסלח מבחינתי. גם ככה אני חם על מסלולים אחרי שהם השתלטו על כוכב יאיר והקפיצו את המחיר למשהו לא סביר. זה באמת יהיה הקש האחרון.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לגבי המכוניות שלהם, לגיטימי לגמרי.

 

אבל למנוע מאזרחי המדינה שלהם (שאין בה מסלול משלה) להשתמש במסלול הקרוב ביותר חורה לי מאד. בלתי נסלח מבחינתי. גם ככה אני חם על מסלולים אחרי שהם השתלטו על כוכב יאיר והקפיצו את המחיר למשהו לא סביר. זה באמת יהיה הקש האחרון.

 

אתה "חם"?!

וואלה, מעניין מאוד...

 

עם כל החום שלך, אתה משלם להם את ההוצאות?

מישהו חייב לספק לך מסלול?

ועוד חברה פרטית...

 

זה לא "מוצר צריכה בסיסי", יו קנואו.

 

לא מונעים ממך להתשתמש, אבל אתה צריך ללכת דרכם.

וביננו, אם המסלול מסכים למכור לך מתחת לאף שלהם, זה לגמרי לא בעיה שלך...

 

נ.ב. מסלולים נוספים לא יקרים יש גם בטורקיה. בטוח שאפשר גם ביוון. דרום איטליה זולה. מי שרוצה, בטוח שאפשר למצוא אלטרנטיבות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה "חם"?!

וואלה, מעניין מאוד...

 

עם כל החום שלך, אתה משלם להם את ההוצאות?

מישהו חייב לספק לך מסלול?

ועוד חברה פרטית...

 

זה לא "מוצר צריכה בסיסי", יו קנואו.

 

לא מונעים ממך להתשתמש, אבל אתה צריך ללכת דרכם.

וביננו, אם המסלול מסכים למכור לך מתחת לאף שלהם, זה לגמרי לא בעיה שלך...

 

נ.ב. מסלולים נוספים לא יקרים יש גם בטורקיה. בטוח שאפשר גם ביוון. דרום איטליה זולה. מי שרוצה, בטוח שאפשר למצוא אלטרנטיבות.

 

ברורים לי חוקי הכלכלה, להם יש זכות לגבות כל סכום, לא יש זכות לא לצרוך את השירות שלהם. זכות שכבר בחרתי.

 

המסלול היה קיים שנים בבדיוק אותו פורמט מינוס הצבעים החדש על הצמיגים. אני לא מבין למה ההעברה למסלולים כרורכה בהעלאה של 30% במחיר. בטח מחברה שמצהירה כל הזמן שהיא מנסה לקדם את הספורט המוטורי ה"עממי". אולי אני לא מבין את סט השיקולים שלהם עד הסוף אבל התחושה שלי שהם יותר פוגעים בספורט העממי מאשר תורמים לו.

 

בנוסף היה לי תקל איתם בעבר כשאישתי קנתה לי ליומולדת איזו "חוויה" שלהם בה הם הטעו בכוונה וטענו לשעתיים זמן מסלול שבפועל התברר כ-20 דקות בלחץ תמורת אלפי שקלים על רכבים יחסית עממיים ומסלול שבקושי יכול להקרא מסלול.

 

אם הם גם שולחים את הידיים המיוזעות שלהם אל מעבר לים ופוגעים בישראלים חובבי הרכב גם שם זה מבחינתי עובר כל גבול.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

המסלול היה קיים שנים בבדיוק אותו פורמט מינוס הצבעים החדש על הצמיגים. אני לא מבין למה ההעברה למסלולים כרורכה בהעלאה של 30% במחיר. בטח מחברה שמצהירה כל הזמן שהיא מנסה לקדם את הספורט המוטורי ה"עממי". אולי אני לא מבין את סט השיקולים שלהם עד הסוף אבל התחושה שלי שהם יותר פוגעים בספורט העממי מאשר תורמים לו.

 

בנוסף היה לי תקל איתם בעבר כשאישתי קנתה לי ליומולדת איזו "חוויה" שלהם בה הם הטעו בכוונה וטענו לשעתיים זמן מסלול שבפועל התברר כ-20 דקות בלחץ תמורת אלפי שקלים על רכבים יחסית עממיים ומסלול שבקושי יכול להקרא מסלול.

 

אם הם גם שולחים את הידיים המיוזעות שלהם אל מעבר לים ופוגעים בישראלים חובבי הרכב גם שם זה מבחינתי עובר כל גבול.

 

אתה דמגוג.

 

הפורמט של המסלול בכוכב יאיר והשירותים סביבו, לא דומה למה שהיה.

 

השימוש בביטוי "ידיים מיוזעות" - לא ענייני ודוחה.

 

איך מסלולים פוגעת בך, לא הראת. לפי שיטתך, כל מי שקונה נכס ומגביל את השימוש בו הוא "פוגע". אם מסלולים רכשה בלעדיות, זה בדיוק כאילו היא רכשה חלק מהעסק. לרכוש פעילות זה לגיטימי לגמרי.

 

מה שהיה עם אשתך, סיפור אחר לגמרי, אבל מסביר את מקור הדמגוגיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה דמגוג.

עלית עלי

 

הפורמט של המסלול בכוכב יאיר והשירותים סביבו, לא דומה למה שהיה.

 

אין לי מושג על איזה פורמט מדובר, אני מדבר על עלות זמן מסלול על אותו מסלול בדיוק.

 

השימוש בביטוי "ידיים מיוזעות" - לא ענייני ודוחה.

אני אוהב את הביטוי ותמיד מחפש מקומות להשתמש בו :)

 

איך מסלולים פוגעת בך, לא הראת. לפי שיטתך, כל מי שקונה נכס ומגביל את השימוש בו הוא "פוגע". אם מסלולים רכשה בלעדיות, זה בדיוק כאילו היא רכשה חלק מהעסק. לרכוש פעילות זה לגיטימי לגמרי.

היא פוגעת בי לא בכוונת תחילה, אבל העלאת המחיר גרמה לעובדה שהשירות יקר לי מידי (כי זמן מסלול זה רק שבריר מההוצאות - רכב, דלק, בלאי, ביטוח, וכד').

אני רחוק מלהיות עני ולכן אני בטוח שההתיקרות פגעה בעוד המון אנשים אחרים.

 

מה שהיה עם אשתך, סיפור אחר לגמרי, אבל מסביר את מקור הדמגוגיה.

שמעתי את התלונה הזו מהמון אנשים, גם כאן בפורום. זה פשוט פרסום שקרי.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
על המכוניות שלהם... בטח שהם יכולים לדרוש שלא ישכירו אותם לפי אילו תנאים שהם רוצים.

 

לגבי שימוש אחר, חברה יכולה לקנות זכויות שיווק בלעדיות על אתר/שירות מסויים לטריטוריה מסויימת.

זה מאוד נפוץ, בייחוד בעולם התוכנה.

 

כנראה שפספסתי את הקטע שאלו מכוניות של מסלולים. אם זה נכון - אתה צודק.

בכל מקרה, נכון שחברה יכולה לקנות זכויות שיווק בלעדיות אבל זה לא קורה הרבה בעולם הזה ובטח לא ביחס לאזרחים של מדינה מסוימת. זה באמת קיצוני.

 

אתה דמגוג.

 

הפורמט של המסלול בכוכב יאיר והשירותים סביבו, לא דומה למה שהיה.

 

השימוש בביטוי "ידיים מיוזעות" - לא ענייני ודוחה.

 

איך מסלולים פוגעת בך, לא הראת. לפי שיטתך, כל מי שקונה נכס ומגביל את השימוש בו הוא "פוגע". אם מסלולים רכשה בלעדיות, זה בדיוק כאילו היא רכשה חלק מהעסק. לרכוש פעילות זה לגיטימי לגמרי.

 

מה שהיה עם אשתך, סיפור אחר לגמרי, אבל מסביר את מקור הדמגוגיה.

 

תסביר בבקשה איך הפורמט של המסלול בכוכב יאיר והשירותים סביבו לא דומה למה שהיה?

 

נכון שזכותם של מסלולים לבקש איזה מחיר שירצו על השירות שהם מספקים, אבל אם השירות דומה והמחיר גבוה יותר, אל תהיה מופתע שאנשים מבינים מה קורה שם ומפסיקים להגיע.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היא פוגעת בי לא בכוונת תחילה, אבל העלאת המחיר גרמה לעובדה שהשירות יקר לי מידי (כי זמן מסלול זה רק שבריר מההוצאות - רכב, דלק, בלאי, ביטוח, וכד').

אני רחוק מלהיות עני ולכן אני בטוח שההתיקרות פגעה בעוד המון אנשים אחרים.

 

מה זה "פגעה בך"?!

הם קנו את המסלול. זה של החברה והיא יכולה לגבות מה שהיא רוצה.

 

למה אתה חושב שחייבים לך משהו?!

 

ואם זה כזה עסק טוב, יקומו עוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כנראה שפספסתי את הקטע שאלו מכוניות של מסלולים. אם זה נכון - אתה צודק.

בכל מקרה, נכון שחברה יכולה לקנות זכויות שיווק בלעדיות אבל זה לא קורה הרבה בעולם הזה ובטח לא ביחס לאזרחים של מדינה מסוימת. זה באמת קיצוני.

 

מה קיצוני?

מי הכיר בכלל את המסלול הזה לפניהם?

 

וגם אם כן, מסלולים עשתה עסקה. יש שם מכוניות שלה. מוציאה קורסים על בסיס קבוע.

יקר, זול.... שכל אחד יעשה את החשבון שלו.

 

זה עסק, שעובד כמו עסק.

יש כל כך הרבה אפשרויות לקנות היום שירותים דומים בחו"ל באופן ישיר, שאם הם לא שווים את מה שהם מבקשים, לא אלמן ישראל.

 

בכל מקרה, נכון שחברה יכולה לקנות זכויות שיווק בלעדיות אבל זה לא קורה הרבה בעולם הזה

 

כל עולם שיווק התוכנה בנוי על זה.

כלקוח עסקי, למשל, אתה לא יכול לקנות תוכנה מספק במדינה אחרת, למרות שיש לו רישיונות למכור לך.

 

תסביר בבקשה איך הפורמט של המסלול בכוכב יאיר והשירותים סביבו לא דומה למה שהיה?

 

המבנה, ההדרכה, השירות שאתה מקבל במקום, מכוניות לשימוש...

עכשיו זה מקום מוסדר. לפני זה, זה היה ברדק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
המבנה, ההדרכה, השירות שאתה מקבל במקום, מכוניות לשימוש...

עכשיו זה מקום מוסדר. לפני זה, זה היה ברדק.

 

עשיתי כמה וכמה ימי מסלול לפני מסלולים, וכמה וכמה אחרי. הגליק היחיד הוא המחסומים בכניסה למסלול - זה באמת גם נוח וגם בטיחותי. בפועל, אנחנו משלמים כמעט 200% ומקבלים פחות (אין הדרכה בפורמט אותו קיבלנו לפני כן). יש מונופול. לאור דרישה מצד חברי המועדון - מקיימים ימי מסלול. זו בוודאי לא האלטרנטיבה המשתלמת ביותר, זו היחידה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מה קיצוני?

מי הכיר בכלל את המסלול הזה לפניהם?

 

וגם אם כן, מסלולים עשתה עסקה. יש שם מכוניות שלה. מוציאה קורסים על בסיס קבוע.

יקר, זול.... שכל אחד יעשה את החשבון שלו.

 

זה עסק, שעובד כמו עסק.

יש כל כך הרבה אפשרויות לקנות היום שירותים דומים בחו"ל באופן ישיר, שאם הם לא שווים את מה שהם מבקשים, לא אלמן ישראל.

 

כל עולם שיווק התוכנה בנוי על זה.

כלקוח עסקי, למשל, אתה לא יכול לקנות תוכנה מספק במדינה אחרת, למרות שיש לו רישיונות למכור לך.

 

המבנה, ההדרכה, השירות שאתה מקבל במקום, מכוניות לשימוש...

עכשיו זה מקום מוסדר. לפני זה, זה היה ברדק.

 

הכוונה הייתה בעולם הרכב, לא בעולם התוכנה. בכל מקרה, מסלולים יכולה לעשות איזו עסקה שבא לה. אני רק מצר על התמימים שהולכים על זה בעלויות כאלה.

ותסלח לי, אבל המסלול הוא אותו מסלול, השירות אותו שירות והדרישות אותן דרישות (וקודם הוא לא היה ברדק. הייתי בו מספיק פעמים). בשורה התחתונה, אלו שמעוניינים להשתמש במסלול הזה (והשתמשו בו קודם) מבקשים בדיוק את אותו השירות שהם קיבלו בעבר. רק שהיום, להבנתי, הוא עולה להם משמעותית יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...