Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה במסלול בקפריסין achna speedway


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני טס לקפריסין (לרנקה) בעוד שבוע לסופ"ש של צלילות. יש לי יום אחרון פנוי מצלילות וחשבתי לנצל אותו לקפיצה למסלול שנמצא 20 ד' נסיעה מהעיר - Achna Speedway, זה המסלול שבו חברת מסלולים עושה את הקורסים על ה-S2000.

יצרתי קשר עם המסלול לברר מה האפשרויות, אז היום הספציפי הזה זמין לשמחתי, ואלה הרכבים שאפשר לשכור :

 

http://www.achnaspeedway.com/#!rentals/ce7l

 

מלבד הEVO שלא זמינה, והקארטים החדשים שעדיין לא הגיעו.

המחיר סביר - כ-150 אירו ל-20 דק' נהיגה נטו, משהו 13-15 הקפות של 2.2 ק"מ, כ-30 ק"מ סה"כ, או 23 ש"ח לק"מ :)

כל ההקפות מדודות, והמחיר כולל הכל. אם אני אלך זה לשני סשנים לפחות, אפילו שלושה.

הבעיה ? אין שום ביטוח, לא לנהג ולא לרכב. הרסת-שילמת, כמה שיעלה יעלה.

מצד שני - נראה שהמסלול מאד סלחני ויש הרבה מרחב לטעויות, גם אם יורדים מהמסלול זה רק דשא או חול.

 

[video=youtube;9KAG-dM-s1k]https://www.youtube.com/watch?v=9KAG-dM-s1k

 

 

אז נשארה השאלה - על איזה רכב כדאי ללכת ? לא מכיר אף אחד מהרכבים האלה ממש, הכוונה שלי זה נהיגת מסלול ולא דריפטים.

המיאטה לא אופציה (מיציתי אותה בארה"ב). אז נשארתי עם ניסאן סקייליין, ניסאן סילביה או הונדה טייפ ערס..

מה כדאי ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מניסיון על המסלול הזה, אני ממליץ על הסילביה, למרות שלא בחרתי . הייתי שם בקורס של יומיים . יום ראשון עם STI ויום שני עם הסילביה שבסמלון.

פורסם

מידע נוסף שקיבלתי, שיהיה למי שיתעניין בעתיד - אין צורך להזמין מראש, פשוט לברר שהמסלול פתוח לקהל באותו יום ולהגיע. משלמים פר סשן במקום.

אפשר לשים מצלמות פרטיות, ואפשר להביא חבר שיצטרף כנוסע ברכב ללא עלות נוספת.

הגעה מומלצת ברכב שכור, 20 ד' נסיעה ממרכז לרנקה.

 

(עדיין אשמח לשמוע המלצות לגבי איזה מהרכבים כדאי לקחת).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
מניסיון על המסלול הזה, אני ממליץ על הסילביה, למרות שלא בחרתי . הייתי שם בקורס של יומיים . יום ראשון עם STI ויום שני עם הסילביה שבסמלון.

 

או, לך חיכיתי ! :) תן פרטים, כל מה שאתה יכול על המסלול, המתקנים מסביב, הצוות וכו'.

מה אהבת בסילביה ?

יש לך מושג מה המהירות המירבית שהגעת אליה במסלול ?

האם היו ארועים לא צפויים ?

איך ההתנהלות ? מסודר ובטיחותי ?

איך המדידת זמנים ? אמינה ?

היית עם מסלולים או באופן עצמאי ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מהירות בערך 150 170 בישורת ואז בולמים.

המתקנים מסביב כוללים בערך 3 מבנים וחנייה מרכזית.

היינו שם רק שני אנשים ומדריך ישראלי אז לא היה ממש מה שהשתבש.

יש ציוד חירום במקרה הצורך.

ההתנהלות נינוחה, המדריך סידר הכל, ארוחת צהריים במסלול(שישליק סלט וצ'יפס), קפה ועוגיות.

צוות של 3 4 איש במקום , ממה שאני זוכר הבעלים והבן שלו, ועוד מישהו שעובד עבורו.

קורס של מסלולים.

. 1.JPG2.JPG3.JPG4.JPG5.JPG

פורסם

מעולה, תודה על המידע.

סתם לצורך השוואה - כמה עלה הקורס של מסלולים ומה הוא כלל ? כמה זמן מסלול/ק"מ כל אחד נהג ?

כרגע מסלולים מציעים רק קורס על ה-S2000 שלהם שעולה כ-9000 ש"ח כולל כמעט הכל, לא ברור כמה זמן נהיגה בפועל.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני מעריך שבערך אותה סביבת מחירים, זה היה לפני שנה וקצת.

זמן הנהיגה בפועל מתחלק בין מספר המשתתפים בקורס.

לי היה מזל והיינו רק שני אנשים אבל בכללי מגיעות קבוצות יותר גדולות (8-10 איש) ואז זה יוצא בסה"כ שעה שעה וחצי לבנאדם, מה שלא מספק.

פורסם

עשיתי את המסלול הזה עם הסילביה והיה ממצה מאוד, אבל הכל תלוי ברמה ההתחלתית שלך.

 

אם כבר נהגת במסלולים שונים מחוץ לישראל ואתה מרגיש שאתה נהג יחסית מיומן אולי שווה ללכת על משהו חזק יותר כדי לגרות את בלוטות האנדרנלין וכדי גם ללמוד משהו חדש על הדרך.

 

אם אין לך המון נסיון במסלולים בחו"ל הסילביה צריכה להספיק והיא גם זולה משמעותית מהמחירים שציינת (אני שילמתי 70 יורו על שני סבבים של 10 דקות).

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

יש לי ניסיון מסלול, כולל על סינגל סיטרס, אבל מה יותר חזק מהסילביה במסגרת מה שקיים אצלם באתר ? הסילביה מתומחרת כמו שציינתי.

http://www.achnaspeedway.com/#!rentals/ce7l

 

באיזה מסגרת היית במסלול הזה ? סתם הגעת עצמאית ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
יש לי ניסיון מסלול, כולל על סינגל סיטרס, אבל מה יותר חזק מהסילביה במסגרת מה שקיים אצלם באתר ? הסילביה מתומחרת כמו שציינתי.

http://www.achnaspeedway.com/#!rentals/ce7l

 

באיזה מסגרת היית במסלול הזה ? סתם הגעת עצמאית ?

 

הייתי בקפריסין כחלק מדיל של חתונה אזרחית ואז במלון, כמה שעות לפני הטיסה חזרה ראיתי פלייר למסלול שנמצא ממש קרוב למלון, לקחתי את הרכב השכור ונסעתי לראות מה העניין ומשם העניינים התגלגלו.

 

אני זוכר שבכלל רציתי את המיאטה (כי זה מה שיש לי בבית והרגשתי ששם אוכל ללמוד יותר על נהיגה ופחות להתעסק בלהכיר רכב חדש בזמן הקצר שיש לי על המסלול).

 

לצערי המיאטה הייתה מקולקלת אז לקחתי את הרמת מחיר הבאה אחריה (סילביה). אני זוכר שהיו רכבים חזקים ויקרים יותר אבל לא זוכר מה הם היו בדיוק.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

קח בחשבון שהסקייליניים הם עם הגה בצד ימין וגם הסילביה (אלא הם כן עשו הסבה). אני הייתי בוחר בR33 במידה והגיר ידני או בסילביה.

לסקייליין מנוע חזק יותר (2.5 ליטר 6 צילינדרים טורבו) אבל היא גם כבדה יותר.

פורסם

אין לי בעיה עקרונית עם הגה בצד ימין, יצא לי כבר לנהוג במסלול ברכבים כאלה (גם ידניים), התרגלתי די מהר.

מאחר ואין צורך להזמין מראש אני פשוט אגיע ואראה מה יש שם בדיוק, ואבחר לפי זה.

כמובן שיהיה דיווח מפורט + סרטונים :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008


×
×
  • תוכן חדש...