Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קונים למישהו ליום הולדת 50 ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מודיע לכל מי שמכיר אותי - אם מביאים לי ביומולדת חמישים תיק מסמכים מעור - אני לא מדבר איתכם יותר לעולם.

 

בסדר, בסדר, לא צריך להיות קיצוני. אני גם נגד הרג של חיות. פוליאסטר מתאים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רגע, רגע, הרי לא הרגו את הפרה בשביל העור. אכלנו את הבשר, למה לא להינות גם מהעור?

 

אני נגד פגיעה בחיה רק בשביל פרווה/עור, אך גם כך וגם כך ישחטו את הפרה.

פורסם

לא מכיר גבר אחד שלא אוהב ללחוץ.

 

אבא שלי...

 

ובכלל, פותח השרשור, יש מצב שהתבלבלת בגיל ואתה מדבר על אבא שלי?

גם הוא, לצערי הרב, לא טיפוס נהנתן וממרומי 32 שנות קיומי קשה לי להצביע על דבר שמשמח אותו במיוחד או יגרום לו לשמחה יוצאת דופן.

רק נכדיו כנראה מצליחים לשבור את המעטפת הלא מתרגשת (רק להבהיר- אבא שלי אדם שיש לו שמחת חיים ואדם מדהים, פשוט קשה למצוא משהו שירים אותו לשמיים מאושר).

 

המלצתי היא לא להתמקד במשהו חומרי אלא תנסה לשאול את אישתו אם יש מישהו שאותו חבר לא פגש זמן רב והוא ישמח לפגוש, אם יש מישהו כזה פשוט תארגן להם את המפגש באיזו מסעדה על ארוחת ערב למשל.

 

תצטרך להיות יצירתי :)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קארטינג,צלילה,צניחה,רחיפה,משהו שיעלה את האנדרנלין שלא ישאר אדיש...או לחילופין כורסא טובה עם הדום נשלף משהו מפנק..

פורסם
אני מודיע לכל מי שמכיר אותי - אם מביאים לי ביומולדת חמישים תיק מסמכים מעור - אני לא מדבר איתכם יותר לעולם.

 

 

אם גם אתה בגיל 50 לא תהנה מכלום אז צפה לקבל תיק מסמכים או תיק גב.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...