Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי הצעה לקנות נקסוס 5 חדש ב1400 שקל.

 

עכשיו אני לא יודע ...

 

מצד אחד אני עם הגלקסי 2 שהוא נתקע מלא פעמים,ומרגיש מיושן.

מצד שני הנקסוס 5 כבר די ישן יצאו כבר 2-3 מכשירים מעליו לא עדיף לחסוך תקופה ולקנות משהו יותר רלוונטי ?

 

 

בכל מקרה למי שיש את הנקסוס 5 איך הוא ?

שמעתי דברים חלוקים לגביו במיוחד לגבי ה"קשיחות" שלו נפילה אחת שלו והוא מתפרק.

פורסם

מצד אחד אני עם הגלקסי 2 שהוא נתקע מלא פעמים,ומרגיש מיושן.

 

אתה יודע,גם מכשירי סלולר (בדומה למחשבים ביתיים) ניתן לפרמט ולהתקין מחדש.

 

הייתי מציע שאתה (או מישהו שאתה מכיר שמבין קצת) ישחזר את המכשיר להגדרות יצרן (כמובן אחרי שגיבית כל מה שצריך)

 

או שתעשו WIPE (כמו פורמט) ולהתקין את הרום יצרן (או רום אחר משופר,לא חסר),משם תתקין רק מה שאתה צריך ומשתמש.

 

לדעתי לא חייב לרוץ ולשדרג,מכשירים כאלו יכולים לסחוב מצוין כמה שנים טובות.

 

(היה לי SGS2 במשך שנתיים,ועכשיו אצל אמא שלי כבר מעל שנה וחצי,עדיין עובד מצוין ללא שום תקלות תוכנה או חומרה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שמעתי דברים חלוקים לגביו במיוחד לגבי ה"קשיחות" שלו נפילה אחת שלו והוא מתפרק.

תשמ'ע, גם על נקסוס 4 נאמרו דברים דומים ולשמחתי אחרי עשרות נפילות לא נגרם שום נזק לטלפון.

אין לי מגן.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה יודע,גם מכשירי סלולר (בדומה למחשבים ביתיים) ניתן לפרמט ולהתקין מחדש.

 

הייתי מציע שאתה (או מישהו שאתה מכיר שמבין קצת) ישחזר את המכשיר להגדרות יצרן (כמובן אחרי שגיבית כל מה שצריך)

 

או שתעשו WIPE (כמו פורמט) ולהתקין את הרום יצרן (או רום אחר משופר,לא חסר),משם תתקין רק מה שאתה צריך ומשתמש.

 

לדעתי לא חייב לרוץ ולשדרג,מכשירים כאלו יכולים לסחוב מצוין כמה שנים טובות.

 

(היה לי SGS2 במשך שנתיים,ועכשיו אצל אמא שלי כבר מעל שנה וחצי,עדיין עובד מצוין ללא שום תקלות תוכנה או חומרה)

 

הפלא' עבר פירמוט כמה פעמים..אולי אמא שלך לא כזאת חזקה באפלקציות כבדות או באינטרנט ,אני כן..וזה ההבדל..כל פלא' שלא יעמיסו עליו יהיה יחסית תקין.

אבל היום יש מלא אפלקציות שמושיות שלוקחות הרבה משאבים.

פורסם

הנקסוס 5 מכשיר מעולה, וזה שיצו עוד איזה מכשיר כזה או מכשיר אחר אחריו לא הופך אותו לטוב פחות. כמו במחשבי PC, הטלפונים היום הגיעו למצב שכולם טובים, ומהירים, ועם רזולוציה יפה.

 

לי יש נקסוס 4, מעודכן לגרסת אנדרואיד אחרונה, והוא עובד מעולה.

פורסם

בתור בעלים של 5 מאוד מרוצה,בזכות מערכת הפעלה נקיה המושג להיתקע זה משהו שלא קיים בו,אתה מקבל עידכונים ראשון,מכשער מגיב מהר,מעליו יצא רק דור חדש אחד שהם הגלקסי5,htc one,g3.

תקנה ולא תתחרט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הייתי שוקל זאת בחיוב.

בתור אחד שגם היה לו S2, רק אחרי שהשתדרגתי הבנתי עד כמה איכות המסך וחיי הסוללה היו נמוכים, לעומת המכשירים של היום.

פורסם

שאלה לי אליכם..

 

איך אני מפעיל GPS חצי שעה אני מנסה ולא מצליח ...

 

בגלקסי S2 היה לי איקון של GPS פה אין לי.

 

HELP

פורסם

כנס להגדרות,שם יהיה לך רשום מיקום,תפעיל את זה ןזהו.

אתה גם יכול לגלול עם האצבע במסך מלמעלה למטה,ללחוץ הצד שמאל על האייקון העליון ואז תיראה רשום מיקום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי שוקל זאת בחיוב.

בתור אחד שגם היה לו S2, רק אחרי שהשתדרגתי הבנתי עד כמה איכות המסך וחיי הסוללה היו נמוכים, לעומת המכשירים של היום.

+1

כנס להגדרות,שם יהיה לך רשום מיקום,תפעיל את זה ןזהו.

אתה גם יכול לגלול עם האצבע במסך מלמעלה למטה,ללחוץ הצד שמאל על האייקון העליון ואז תיראה רשום מיקום.

Screenshot_2014-08-01-07-13-05.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שמתי לב למשהו כמה דברים מוזרים בנקסוס 5 :

 

1 -יש מתחת למכשיר 2 רמקולים משום מה רק אחד עובד זה הגיוני?

2-השקע טעינה של המכשיר טיפה עמוק אני חושב שמישהו דחף חזק מידי את הכבל טעינה ,תראו תמונה 2014-08-02_22-03-53_462.jpg זה תקין?

 

3-המכשיר נקנה בארצות הברית הדגם הוא 820D הבנתי שהוא לא יתמוך בבוא הזמן בדור 4,זה נכון? ומה הסיכוי שאולי הוא כן יתמוך?

פורסם (נערך)

זה לא שני רמקולים, זה אחד רמקול ואחד מיקרופון.

 

אני רכשתי בארה"ב ממש שהוא יצא, אז ב 350$.

 

מאוד מרוצה, לפני זה היה לי גאלקסי נקסוס.

 

מיושן? זה תחום שלדעתי אין מה להילחם בוא, כל מכשיר שיוצא היום, בעוד חודש-חודשיים הוא מיושן.

לדעתי חבל על כסף בלקנות את המילה האחרונה בתחום.

עריכה אחרונה על ידי פלג_
פורסם (נערך)

באותו מחיר של הנקסוס אתה יכול להשיג את OnePlus One,

יותר טוב מכל הflagships הקימות בשוק כולל G3 וS5 ועולה רק חצי ממחיר.

והשוס הגדול שגם באיכות החומרים והבניה הוא לא נופל מהם, בשונה מסינים אחרים בשוק.

עריכה אחרונה על ידי TheOne23

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

×
×
  • תוכן חדש...