Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב טויוטה קורולה 1994 והלך לי האלטנטור. המוסכניק אומר שזה יעלה בסביבות ה800 שקל.

 

השאלה שלי היא אם כדאי לקנות אולי משומש? (במילא אני מתכוון להחזיק ברכב רק עוד כשנתיים) או אולי לקנות בחו"ל? (איביי ופרטס טריין)

 

מה דעתכם בעניין?

פורסם

אלטרנטור לא קונים חדש, קונים מפירוק או משופץ. מחיר אלטרנטור משופץ הוא סביב המחיר שהוצע לך.

הזמנה מחו"ל לא כלכלית, עלות המשלוח והמיסים מייקרים את העסק משמעותית.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דבר ראשון תודה.

דבר שני אני ממש בשוק על המחיר אבל טוב לדעת שזה באמת המחיר והוא לא מנסה לרמות אותי.

 

אם ראיתי פה ב350 ש"ח כדאי לקחת?

http://www.junkyard.co.il/site/SearchResult.aspx?man=52&model=1481&year=1994&part=79&area=0&txt=&yearf=1994&yeart=0&prtType=0&gear=0&engine=0&evolume=&page=0&ctype=6&evolumef=&evolumet=&hdn=0

 

כמו כן, פה מוכרים בחו"ל ב108 דולר (כולל משלוח), גם אם תוסיף הכל זה עדיין הרבה יותר זול, לא? (לא מבין בזה יותר מדי אז אולי אתה צודק בסופו של דבר)

http://www.junkyard.co.il/site/SearchResult.aspx?man=52&model=1481&year=1994&part=79&area=0&txt=&yearf=1994&yeart=0&prtType=0&gear=0&engine=0&evolume=&page=0&ctype=6&evolumef=&evolumet=&hdn=0

  • ספונסר פורום
פורסם
דבר ראשון תודה.

דבר שני אני ממש בשוק על המחיר אבל טוב לדעת שזה באמת המחיר והוא לא מנסה לרמות אותי.

 

אם ראיתי פה ב350 ש"ח כדאי לקחת?

http://www.junkyard.co.il/site/SearchResult.aspx?man=52&model=1481&year=1994&part=79&area=0&txt=&yearf=1994&yeart=0&prtType=0&gear=0&engine=0&evolume=&page=0&ctype=6&evolumef=&evolumet=&hdn=0

 

כמו כן, פה מוכרים בחו"ל ב108 דולר (כולל משלוח), גם אם תוסיף הכל זה עדיין הרבה יותר זול, לא? (לא מבין בזה יותר מדי אז אולי אתה צודק בסופו של דבר)

http://www.junkyard.co.il/site/SearchResult.aspx?man=52&model=1481&year=1994&part=79&area=0&txt=&yearf=1994&yeart=0&prtType=0&gear=0&engine=0&evolume=&page=0&ctype=6&evolumef=&evolumet=&hdn=0

שים לב שבקישור שנתת זה אלטרנטור מפירוק, שאינך יודע מה מצבו. יכול להיות שהוא יעבוד חצי שנה ויכול להיות שיעבוד 30 שנה, אין לדעת.

חוץ מזה שים לב שמדובר בעלות החלק בלבד. מה לגבי עבודה?

 

לא ציינת מהיכן אתה בארץ אבל אם אתה מאזור המרכז פנה אל רוני סטרטרים. הוא משפץ אלטרנטורים ותיק, מקצועי ולא יקר. הוא לא ירמה אותך.

×
×
  • תוכן חדש...