Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

שלשום קרה לי מקרה שלדעתי כדאי שכולם ילמדו ממנו.

ירדתי בלילה לחניה של העבודה כדי לצאת הביתה וגיליתי שאחד הצמיגים ברכבי שטוח לגמרי. פנצ'ר. קורה, לא? אז זהו, שאצלי זה לא קרה מעולם ב5-6 השנים שבהן אני מחזיק את הרכב.

ניגשתי לגלגל הרזרבי ששוכן במעמקי תא המטען, ולמזלי הוא היה מלא אויר, כי אני כן טורח לוודא שהוא מנופח פעם בחצי שנה-שנה.

אבל, מה שכן הסתבר לי, ושלא בדקתי מעולם בגלל הגישה הקשה לצמיג והעובדה שהוא מכוסה (עצלנות, אני יודע.) - זה שהוא:

א. דנלופ SP SPORT D6 חדש דנדש עם פרופיל של צמיג ראלי.

ב. במידה שונה מעט משאר הצמיגים.

ג. יליד 1987...

 

הנסיעה הביתה ומהבית לפנצ'ריה בבוקר הייתה זהירה, איטית, ורועדת. לא מומלץ לאף אחד.

 

אז להכין את רכבכם לחורף אני מקווה שכבר הכנתם, אבל להתכונן לבעסה גם אף פעם לא מזיק - אז בהזדמנות, שימו עין על הספייר שלכם, תבדקו אם הוא לא עתיק מדי, לא מרוקן מאויר, לא סדוק, ולא איננו לגמרי.

אם הוא אחד מאלו, לא סיפור גדול להחליף אותו.

לתפרנים - אפשר אפילו להחליף בצמיג משומש מפירוק במצב טוב בכמה עשרות שקלים. אבל את זה לא אני אמרתי. מה, אני חאפר? :wink:

פורסם

אגב צמיגים רזרבים

 

בעקבות התאמה של הארץ לאירופה חלק מרכבי 2006 שיגיעו משם(בגלל זה) לא יהיה גלגל רזרבי כדי לחסוך במקום ומשקל(גלגל קטן) הרכבים יצוידו במערכת לתיקון פנצ'רים,מה שלא יעזור בהתפוצצות...

 

צביקה

פורסם
אגב צמיגים רזרבים

 

בעקבות התאמה של הארץ לאירופה חלק מרכבי 2006 שיגיעו משם(בגלל זה) לא יהיה גלגל רזרבי כדי לחסוך במקום ומשקל(גלגל קטן) הרכבים יצוידו במערכת לתיקון פנצ'רים,מה שלא יעזור בהתפוצצות...

 

צביקה

בסקודה יש רזרבי בגודל מלא.. בפיאט יש רזרבי קטן.

 

בכל מקרה , אני חושב שזאת טעות! אני חושב שצריך רזרבי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
עגב רזרבי, על שלי מוטבע נסיע במהירות עד 80 קמ"ש (פיאט).

למה?

מה קורה אם נוסעים יותר מהר?

אני באמת לא יודע.

תודה L.A

 

מאבדים שליטה ומתהפכים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני ממליץ למי שלא רוצה להגיע למצב של אישפוז ידידנו ומנהלנו היקר, לבדוק את גודל הצמיג ואת החברה שלו.

 

מאוד לא מומלץ לנסוע עם גלגלים בגדלים שונים באוטו.

 

תבדקו את טיבו של הגלגל, החברה והגודל.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אם כבר מדברים על הנושא

 

האם אפשר להחליף ספייר ברכב שבא במקור עם גלגל בגודל מקורי לספייר קטן של רכב אחר, אבל מתלבש על הנאבה?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...