Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזה זמן מה, אנו עדים לתופעה שאותי היא מרגיזה ומקוממת.

עובדי רשות השידור מנצלים זמן שידור של ערוץ 1, ומניפים שלטים המספרים לנו מה יהיה בגורלם אם יפוטרו.

לא מצליח להבין את זה.

מה, הם היחידים בארץ שמועמדים לפיטורים?

פועל ייצור במפעל המיועד לסגירה יכול גם הוא להניף שלט בטלויזיה בערוץ 1?

דעתכם?

סלע

פורסם

כי הכלב ינשך אותך !

 

ולעניין כמו שביקשת, זה לא שונה מעובד נמל שלא פורק אוניה או עובד רשות שדות התעופה שלא מעביר מזוודה, בדיוק אותו משקל, הם משתמשים ביתרונות האסטרטגיים של מקום העבודה שלהם + וועד חזק שמאפשר להם לעשות מה שהם רוצים גם אם הוא לא חוקי וזהו.

 

אני לא תומך בזה, אני חושב שזה לא נכון ומקומם אבל אני גם מבין מאיפה זה בא .

פורסם

אני לא מבין את ההתלהבות של הציבור בארץ שיסגרו את ערוץ 1.

יש כמה אלפי עובדים בערוץ 1 ויש חברות מסביב של עוד כמה אלפי עובדים(ניקיון, אוכל, נייר טואלט...).

סה"כ פיטורים יכולים להגיע למשהו בסביבות ה 10000 איש.

כל אחד מכם בטוח מכיר מישהו שיאבד את מקום העבודה שלו.

אתם באמת חושבים שהשידור היחידי בטלביזיה צריך להיות תלוי ברייטינג?

הרי גם ערוץ 10 על סף סגירה.

אז ישדרו לכם אח גדול 24 שעות ביום.

גם אין כוונה שלא יהיה שידור ציבורי, רוצים לסגור את הערוץ ואז לפתוח אותו מחדש.

לא יותר פשוט לתקן את הערוץ ולהמשיך בלי כול הבעיות?

העובדים של ערוץ 1 צריכים להפגין כמה שיותר, כמו כול עובד שהולכים לפטר אותו.

האגרה מפריע לכם? אז יורידו את האגרה ויעלו מיסים, ככה כולם ישלמו על ערוץ 1 אפילו שאין להם טלביזיה.

אייל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העובדים הם לא אשמים, הם בסך הכל רוצים להתפרנס ביושר.

האנשים שבמקום להביט קדימה ולהבין לאן זה יגיע, נתנו לרשות הזאת להמשיך להתקיים אחרי שכולם הבינו שאין לה זכות קיום - הם דפקו את העובדים שלהם והם אשמים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למה אני צריך לממן משכורות של 10000 איש שעובדים שם ולא באמת עושים עבודה.

הם עלוקות, מצידי שיחפשו עבודה אחרת, אם הם טובים הם ימצאו משהו.

 

לבקש להשאיר את הערוץ, ועדיין לשלם עליו מס זה חוצפה ממדרגה ראשונה.

ואם ערוץ 1 או 10 יסגרו יקומו ערוצים אחרים, זה לא סוף העולם. ( וגם ככה התכנים בכל הערוצים לא משהו, כולל החדשות ).

פורסם
אני לא מבין את ההתלהבות של הציבור בארץ שיסגרו את ערוץ 1.

יש כמה אלפי עובדים בערוץ 1 ויש חברות מסביב של עוד כמה אלפי עובדים(ניקיון, אוכל, נייר טואלט...).

סה"כ פיטורים יכולים להגיע למשהו בסביבות ה 10000 איש.

כל אחד מכם בטוח מכיר מישהו שיאבד את מקום העבודה שלו.

אתם באמת חושבים שהשידור היחידי בטלביזיה צריך להיות תלוי ברייטינג?

הרי גם ערוץ 10 על סף סגירה.

אז ישדרו לכם אח גדול 24 שעות ביום.

גם אין כוונה שלא יהיה שידור ציבורי, רוצים לסגור את הערוץ ואז לפתוח אותו מחדש.

לא יותר פשוט לתקן את הערוץ ולהמשיך בלי כול הבעיות?

העובדים של ערוץ 1 צריכים להפגין כמה שיותר, כמו כול עובד שהולכים לפטר אותו.

האגרה מפריע לכם? אז יורידו את האגרה ויעלו מיסים, ככה כולם ישלמו על ערוץ 1 אפילו שאין להם טלביזיה.

 

לא יסגרו את הערוץ, אלא יסגרו את רשות השידור ויקימו חדשה במקומה, בה אין כפילות תפקידים, ההסכמים לא כפופים לכל מיני תנאים היסטוריים שאין בהם צורך וכו'.

לכן גם חייבים לסגור את הרשות ולהקימה מחדש, אחרת רפורמה => שביתות => הסכמים לקבלת הרפורמה => פחות 2000 עובדים, אבל השאר יקבלו תוספת כספית => לא חסכת כלום ושום דבר.

 

בהצעה הנוכחית => סגירת הרשות => הקמת רשות חדשה עם פחות 2000 עובדים => פחות עובדים פחות תקציבים => התקציב יתבסס רק על מה שהרשות היום מקבלת מהממשלה => אין צורך במס.

 

ומכיוון שכך לא ניתן לתקן אלא רק לקלקל יותר, ראה ה"רפורמות" בנמלים, ברכבת ועוד, לכאורה העובדים ויתרו וקיבלו תוספת כספית, בפועל הרפורמות לא חסכו הרבה (או בכלל) כי הרבה כסף הלך במסגרת הסכמים כאלה.

 

מכיוון שכך על הדרך גם יוציאו מכרזים חדשים לאוכל, נקיון ונייר טואלט, אולי על הדרך הרשות תרוויח עוד כמה גרושים כי יהיו הצעות טובות יותר.

ומכיוון שכך וגם החברה החדשה תידרש לאוכל, לנקיון ולנייר טואלט, לא יהיו פיטורי לווין, מכיוון שמישהו עדיין יצטרך לספק שירותים לרשות החדשה.

 

ואם התקציב היה מיליארד שקל, מתוכו נניח 300 ומשהו מיליון היה אגרת רשות השידור, והתקציב של הרשות החדשה יהיה 700 מיליון שקל, למה שיצטרכו מס אחר? למה שיעלו מס אחר?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני רק שם את זה פה.

 

[ATTACH=CONFIG]388752[/ATTACH]

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
למה אני צריך לממן משכורות של 10000 איש שעובדים שם ולא באמת עושים עבודה.

הם עלוקות, מצידי שיחפשו עבודה אחרת, אם הם טובים הם ימצאו משהו.

כנראה באמת יש שם אנשים מיותרים שסתם תופסים תקן ולא באמת עושים משהו, אבל את אותו הדבר אפשר להגיד על 1001 מקצועות במדינה הזאת שנראים לך קלי קלות ושטויות שלא עושים בהם כלום, אז זה הופך את זה לנכון?

 

אל תטעה, כשיבטלו את אגרת הטלויזיה ימצאו מאיפה לגבות אותה בעקיפין. (מישהו אמר מס אינטרנט?) 10,000 מובטלים חדשים זה לא טוב לאף אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש ברשות השידור 2000 עובדים, לא כולם יפוטרו (לפי הצעת החוק לפחות 25% מהם יעברו לגוף החדש).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...