Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לשים סכום מסוים ולחלק אותו למספר קרנות.

מחפש קרנות שעשו בשנים האחרונות, במטרה להרוויח 9-13% בשנה מכל קרן.

מישהו יכול להמליץ על קרן שמניבה לו תוצאות (מנסיונו) ?

 

כרגע יש 2 שמוצאות חן בעייני:

אלטשולר שחם שקלית ללא מניות

אפסילון אגח מדינה ארוך

 

אשמח לשמוע עוד המלצות.

פורסם

ממליץ לך להתאים את הציפיות למציאות שם בחוץ.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הוא מתכוון שקרנות אג"ח מדינה ושקליות לא משיגות תשואות כאלה, קרנות מנייתיות מגיעות יותר קרוב לתשואה שאתה מחפש אבל הסיכון בהתאם.

פורסם

התנאים בשוק של 2012 שונים מהותית מהתנאים ב 2013 ושונים עוד יותר מהותית ממה שצפוי בשנים הבאות.

אתה לא מחובר למציאות הפיננסית בארץ, ובעולם.

מה שהיה - מת. זה שהם השיאו תשואה של 12% ב 2012 לא מלמד כלום על התשואה הצפויה שלהם בשנים הבאות. מה גם שאתה אפילו לא יודע אם היה שינוי במדיניות ההשקעה של אותה הקרן. יתרה מכך, אני מבטיח לך שהם יקחו סיכונים. זה על הכסף שלך, את דמי הניהול הם יגבו ממך ללא תלות בתשואה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תכניס טוב לראש, מה שהיה, היה, בלשון עבר.

מה שיהיה, זאת שאלת מליון או מליארד הדולר.

זה שקרן מסויימת עשתה שנה שעברה 6, 8, או 50 אחוז תשואה,

לא אומר שום דבר לגבי מה שהיא תעשה השנה, אלא אם מדובר

בקרן סופר סולידית, שמשקיעה במק"מים ופקדונות, ואז ניתן לנסות

להעריך בקירוב כמה תהיה התשואה שלה, שנכון להיום תהיה נמוכה מאוד,

ולא תתקרב אפילו לא לרבע מהתשואה שלה אתה מצפה.

פורסם

בקיצור. ידיד המלומדים, שבמקרה עוסקים בתחום, ניסו בעדינות לומר לך "תפסיק לחלום". יעד להשקעה סולידית בנאמנות עוורת היום הוא 4-5%.

פורסם

הצחקתני. יעד להשקעה סולידית היום הוא במקסימום 2% וגם זה בלחץ. 5% זה כבר 'בעדה בעדה' סולידי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

לצערי ולצערך דיסקו ואושרי צודקים. לא תמיד ניתן להסיק מן העבר לעתיד, ודאי לא מ"עבר קצר" ולא מייצג של שנה שנתיים. הדבר נכון שבעתיים בקרנות שציינת: בניגוד למניות שתאורטית יכולות לעלות ללא גבול, באג"ח זה לא יקרה. מאידך,אג"ח אכן יכולות לעלות לא מעט כשמתחילים בנקודת מוצא נמוכה- זה בדיוק מה שעשו בשנים האחרונות וזו התשואה היפה שראית. יתכן שעוד יעלו אך יתכן בהחלט שירדו ואז יש להן דרך ארוכה ותלולה.

ראיתי שאחת הקרנות שבחרת ממוקדת באג"ח ארוך. האורך הזה מבטיח לך מנוף חזק במקרה של ירידות, דהיינו ירידות בקצב מוגבר. השנייה עוסקת באג"ח שקלי וחסר לי עליה מידע הנוגע לדירוג האגחים בה והמח"מ- גם בה ראוי להיזהר.

 

בכל אופן, אל לך לצפות לתשואה המזכירה את ביצועי העבר. לא באופן כללי ובודאי לא כאן.

 

מה כן לעשות?

אחד הכללים בדרך לרווח הוא לא להפסיד.

מי שנותן לך "תשואה מובטחת מראש"בד"כ אינו ישר, התרחק.

היעזר ביעוץ השקעות בבנק כמקור מידע אך בערבון מוגבל.

אם הוא שהמליץ לך על הקרנות שציינת, אל תיעזר בו כלל.

הריבית בארץ וברוב העולם נמוכה היסטורית, קשה להשיג רווח ללא סיכון. זה לא ימשך לעד.

כל עוד זה נמשך, ניתן גם אם זה קשה להמתין עם חלק מהכסף.

בכסף אחר שעמו אתה מסתכן יותר תוכל להרויח יותר. או להפסיד יותר כמובן.

מאחר ואינך מתיימר לידע מעמיק- פיזור הוא כלל בסיסי. בדוק את הנושא של תעודות סל וקרנות מחקות מדד- יש להן יתרונות וחסרונות שכדאי להכיר.[ואולי לחזור בשאלות נוספות]

 

עריכה: איך שכחתי... האמור לעיל אינו בגדר יעוץ, אינני מתיימר להתמצא בתחום יותר מדב ממוצע.

עריכה אחרונה על ידי [פנדוב
פורסם

תקנה ביטקויין :)

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אצלי יש תיק יחסית סולידי.

 

בניים הוא הפגין ביצועים של 4 אחוז בשנה החולפת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...