Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

"התחדשתי" לי במאליבו 2006 היום,

כשאני מניע מרחוק המנוע מניע כרגיל ואז הטורים יורדים עד שהוא נכבה (קורה לסירוגין).

כשאני מניע מהסוויץ' , המנוע מניע ,הטורים יורדים מאוד נמוך, לאיזור ה400 - 500 סל"ד ואז הוא "מתאושש" וחוזר לסל"דים תקינים.

במהלך נסיעה טו כל מצב אחר הכל כרגיל.

מה יכולה להיות הבעיה?

צריך כיוון לפני ששוחטים אותי במורשה :)

פורסם (נערך)

מה זה אומר ?

עריכה - אוקי אחרי חיפוש קצר ברשת הבנתי לא מסובך מידי. השאלה מה עלות התיקון של דבר כזה ?

עריכה אחרונה על ידי Shugi
פורסם

יש לך קודן ברכב?

אני שואל כי הייתה לי פעם בעייה דומה,התברר שהקודן היה מקצר מדי פעם והוא היה מחובר לחוטים של משאבת הדלק שהשבית לי את המשאבה מדי פעם והמנוע היה נכבה.

ביטלתי את הקודן לגמרי.

פורסם
יש לך קודן ברכב?

אני שואל כי הייתה לי פעם בעייה דומה,התברר שהקודן היה מקצר מדי פעם והוא היה מחובר לחוטים של משאבת הדלק שהשבית לי את המשאבה מדי פעם והמנוע היה נכבה.

ביטלתי את הקודן לגמרי.

לא, יש רק את האימובילייזר המקורי של שברולט.

לפי הספר רכב יש להחליף מצבר במצבים הבאים :

נמדד מתח חלש

חלונית האינדיקציה על המצבר הפכה צהובה

כושר ההנעה נפגע

 

הגיוני שזה המצבר? הרי המנוע כבר עולה לטורים של 800-900 לפני שהוא נכבה.

פורסם

*הקפצה*

 

אני באמת אובד עצות. לא בא לי ללכת למוסך וללכת להחליף אלף דברים כמו משאבת דלק, חיישן חום או מה שזה לא יהיה ואז רק בתיקון החמישי לפתור את הבעיה.

כל כיוון כללי יעזור.

תודה מראש.

פורסם

אם אתה חושב שזה מצבר אז תעשה בדיקת מתח. אם אתה נותן גז המנוע נשאר עובד? מתי פעם אחרונה שעשו טיפול גדול לאוטו?

פורסם
*הקפצה*

 

אני באמת אובד עצות. לא בא לי ללכת למוסך וללכת להחליף אלף דברים כמו משאבת דלק, חיישן חום או מה שזה לא יהיה ואז רק בתיקון החמישי לפתור את הבעיה.

כל כיוון כללי יעזור.

תודה מראש.

 

אל תילחץ יותר מדי,כל מוסך בעל רמת שרות/ידע נורמלי יצליח לזהות את הבעיה.

פורסם

קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות, עזרתם לי מאוד.

פתרתי את הבעיה, אני אכתוב כאן למקרה שמישהו נתקל בזה בעתיד.

הלכתי למוסך מורשה של יו אמ איי, אמרו לי שככל הנראה הבעיה היא בבית המצערת וחלפים נוספים ושאבוא בהזדמנות להשאיר את הרכב ולצפות לעלות חלפים של 2500 ש"ח לפחות לא כולל עבודה.

כמובן שאמרתי תודה רבה והסתלקתי משם, כחייל משוחרר מה ששמעתי זה בוא תשלם לנו טרינזיולני דולרים ותיסע שבועיים בתחבורה ציבורית לעבודה בצפון .

החלטתי להקשיב לתחושת הבטן ולהחליף מצבר. מצבר 60 אמפר של ורטה ב400 ש"ח (לא באמת רלוונטי החברה) פתר לי את כל הבעיות ברכב, כולל איתות שהיה מידי פעם מהיר, הנפילת טורים, וכל מיני שטויות קטנות , הכל!

מה שגרם לי ללכת בלב שלם להחליף מצבר זה ששמתי לב שאחרי הנעה כושלת , השעון היה מתאפס, מה שאומר שמחשב הרכב כנראה לא קיבל זרם כמו שצריך בהנעה.

על אף שבבדיקה המצבר לא היה גמור.

 

 

 

שוב תודה לכולם על העזרה ושבת שלום.

פורסם

לא נשמע לי שמצבר הוא המקור לצרות שלך ולדעתי באותה מידה הייתה יכול לנתק מצבר לחבר חזרה ולאפס את המחשבים

צריך להמתין קצת כמה ימים כדי לדווא שתקלה שניתוק מצבר פותרת לא חוזרת

פורסם
קודם כל תודה רבה לכולם על התגובות, עזרתם לי מאוד.

פתרתי את הבעיה, אני אכתוב כאן למקרה שמישהו נתקל בזה בעתיד.

הלכתי למוסך מורשה של יו אמ איי, אמרו לי שככל הנראה הבעיה היא בבית המצערת וחלפים נוספים ושאבוא בהזדמנות להשאיר את הרכב ולצפות לעלות חלפים של 2500 ש"ח לפחות לא כולל עבודה.

כמובן שאמרתי תודה רבה והסתלקתי משם, כחייל משוחרר מה ששמעתי זה בוא תשלם לנו טרינזיולני דולרים ותיסע שבועיים בתחבורה ציבורית לעבודה בצפון .

החלטתי להקשיב לתחושת הבטן ולהחליף מצבר. מצבר 60 אמפר של ורטה ב400 ש"ח (לא באמת רלוונטי החברה) פתר לי את כל הבעיות ברכב, כולל איתות שהיה מידי פעם מהיר, הנפילת טורים, וכל מיני שטויות קטנות , הכל!

מה שגרם לי ללכת בלב שלם להחליף מצבר זה ששמתי לב שאחרי הנעה כושלת , השעון היה מתאפס, מה שאומר שמחשב הרכב כנראה לא קיבל זרם כמו שצריך בהנעה.

על אף שבבדיקה המצבר לא היה גמור.

 

 

 

שוב תודה לכולם על העזרה ושבת שלום.

מקווה בשבילך שהבעיה נפתרה.אשמח אם תדווח בהמשך.

פורסם (נערך)
לא נשמע לי שמצבר הוא המקור לצרות שלך ולדעתי באותה מידה הייתה יכול לנתק מצבר לחבר חזרה ולאפס את המחשבים

צריך להמתין קצת כמה ימים כדי לדווא שתקלה שניתוק מצבר פותרת לא חוזרת

 

מקווה בשבילך שהבעיה נפתרה.אשמח אם תדווח בהמשך.

 

ניסיתי ניתוק מצבר. הלכתי לשני חשמלאים , אחד אמר שהמצבר עוד מעט יסיים את חייו ועדיף להחליף אבל נתן לי תחושה שהוא סתם מחרטט, וגם דרש מחיר מופקע על מצבר פושט.

החשמלאי השני אמר שהוא מקבל מהמצבר קריאות שונות (אומר לך משהו?) , ושמשהו מוזר אבל המצבר לא גמור.

 

היה לי ניסיון של כמעט שלוש שנים עם מאליבו קודמת (בלי להמעיט מהידע המקצועי שלך) שאכלה מצברים בקצב של אחד לשנה במקרה הטוב והקולות שהנוכחית השמיעה הזכירו לי מאוד. אני מניח שכל זה קשור למנוע הגדול שדורש קצת יותר זרם (יש מצב שאני מדבר שטויות).

 

אבל כל זה סיפורים... אני אעקוב כמה ימים ואפרסם פה אם התקלה אכן נפתרה.

עריכה אחרונה על ידי Shugi
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
ניסיתי ניתוק מצבר. הלכתי לשני חשמלאים , אחד אמר שהמצבר עוד מעט יסיים את חייו ועדיף להחליף אבל נתן לי תחושה שהוא סתם מחרטט, וגם דרש מחיר מופקע על מצבר פושט.

החשמלאי השני אמר שהוא מקבל מהמצבר קריאות שונות (אומר לך משהו?) , ושמשהו מוזר אבל המצבר לא גמור.

 

היה לי ניסיון של כמעט שלוש שנים עם מאליבו קודמת (בלי להמעיט מהידע המקצועי שלך) שאכלה מצברים בקצב של אחד לשנה במקרה הטוב והקולות שהנוכחית השמיעה הזכירו לי מאוד. אני מניח שכל זה קשור למנוע הגדול שדורש קצת יותר זרם (יש מצב שאני מדבר שטויות).

 

אבל כל זה סיפורים... אני אעקוב כמה ימים ואפרסם פה אם התקלה אכן נפתרה.

 

שלום, יש לי את אותה הבעיה בדיוק כמו שאתה מתאר.

האם הבעיה נפתרה סופית? הנפילה של הטורים בהתנעה והכיבוי בהנעה רחוקה.

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...