Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלשום עצר אותי שוטר באיזור התעשייה חולון ונתן לי שימוע ליום למחרת

בשימוע הוחלט לתת לי שלילה ל 30 יום וזימון לבית משפט ..

אך השוטר אמר שהייתי עם יותר נוסעים ברכב והייתי רק עם 2 לפי המותר..

והקצין אמר לי שבמקום יש מצלמות ואפשר לברר את זה .. מה אני עושה עכשיו עם השלילה ..

אין לערער עלייה ועל המשפט ? או שרק במשפט אני יוכל להביא את המצלמות .

פורסם

לפי שאלתך, אתה נהג מתחת לגיל 21, שרשאי להסיע עד שני נוסעים (כאשר אין מלווה ברכב).

נהג חדש צעיר שגילו מתחת ל-21 לא יורשה להסיע יותר משני נוסעים אלא אם יושב במושב שלצידו מלווה. נהג חדש כאמור, כל עוד רשום ברישיון הנהיגה שלו נהג חדש, אינו רשאי להסיע יותר מ- 2 נוסעים ברכב אלא לאחר שימלאו לו 21 שנים.

כשעצר אותך השוטר, היו רק שני אנשים ברכב מלבדך?

האם השוטר ציין את מספר האנשים שיש ברכב בדו"ח?

אולי כדאי שתעלה את צילום הדו"ח שקבלת, תמחק פרטים מזהים.

פורסם
לפי שאלתך, אתה נהג מתחת לגיל 21, שרשאי להסיע עד שני נוסעים (כאשר אין מלווה ברכב).

 

כשעצר אותך השוטר, היו רק שני אנשים ברכב מלבדך?

האם השוטר ציין את מספר האנשים שיש ברכב בדו"ח?

אולי כדאי שתעלה את צילום הדו"ח שקבלת, תמחק פרטים מזהים.

כשעצרו אותי הוא בהתחלה עצר אותי על נסיעה נגד כיוון התנועה ...

ראה שזה רק דוח החליט להגיד שהיו אצלי אנשים באוטו מעל המותר .. והיינו רק 3 אני ועוד 2 ...

והיום ניסיתי לפתוח את המצלמות ביום ראשון יהיה לי תשובה עם אני מקבל או לא את המצלמות..

פורסם

מה זה החליט?

או שהוא לא יודע לספור, או שאתה לא יודע לספור. זה לא עברה שהשוטר אומר "לא עצר בעצור" והנהג אומר "כן עצרתי", זאת ממש עברה ברורה של שחור או לבן.

בדברי הנהג מה נאמר (צילום הדו"ח)?

ומה אם הדו"ח של נסיעה כנגד הכיוון, על זה ויתרו לך?

ומה זה במקום יש מצלמות, של מי?

 

נ.ב

האם ייתכן שאיך שהבחנתם בשוטר, מישהו ירד מהרכב?

(ובגלל זה הקצין ציין שיש מצלמות?)

 

נ.ב.נ

אין סימן פיסוק של שתי נקודות.

פורסם
מה זה החליט?

או שהוא לא יודע לספור, או שאתה לא יודע לספור. זה לא עברה שהשוטר אומר "לא עצר בעצור" והנהג אומר "כן עצרתי", זאת ממש עברה ברורה של שחור או לבן.

בדברי הנהג מה נאמר (צילום הדו"ח)?

ומה אם הדו"ח של נסיעה כנגד הכיוון, על זה ויתרו לך?

ומה זה במקום יש מצלמות, של מי?

 

נ.ב

האם ייתכן שאיך שהבחנתם בשוטר, מישהו ירד מהרכב?

(ובגלל זה הקצין ציין שיש מצלמות?)

 

נ.ב.נ

אין סימן פיסוק של שתי נקודות.

 

1. אני הסעתי 2 נוסעים בלבד והשוטר שעצר אותי אמר שברחו לי 2 מהרכב .. ולמרות שהיינו 10 ילד ו 4 מכוניות אמרתי לו להצביע מי ברח והוא בכל זאת לא ידע .. ואמר לי תפנה לחברת שלמה סיקסט יש לה פה מצלמה ..

2. לא , כי היינו רק 3 איש באוטו כולל אני .

פורסם

חבל שאתה לא מספר את כל פרטי האירוע, אלה רק לאחר שחולבים אותם ממך.

 

עדות השוטר עדיפה על העדות שלך, השוטר לא אמור לציין לאיזה רכב או לאיזה רחוב ברח הנוסע הנוסף שכביכול היה איתך ברכב.

תוכל לערער את אמינות העדות של השוטר, אם תוכל להוכיח שמהיכן שהוא עמד הוא לא יכל להבחין ברכב שלך.

 

חבל שאתה לא מעלה צילום של הדו"ח, בדו"ח כתוב היכן השוטר עמד ומה הוא ראה, או שייתכן שיש עוד פרטים שאתה לא רוצה לציין כאן.

הייתם ארבע רכבים, ז"א שכולכם נסעתם נגד הכיוון, גם להם ויתרו על העברה הנ"ל?

 

ומה הקטע עם שתי הנקודות (..)?

פורסם
חבל שאתה לא מספר את כל פרטי האירוע, אלה רק לאחר שחולבים אותם ממך.

 

עדות השוטר עדיפה על העדות שלך, השוטר לא אמור לציין לאיזה רכב או לאיזה רחוב ברח הנוסע הנוסף שכביכול היה איתך ברכב.

תוכל לערער את אמינות העדות של השוטר, אם תוכל להוכיח שמהיכן שהוא עמד הוא לא יכל להבחין ברכב שלך.

 

חבל שאתה לא מעלה צילום של הדו"ח, בדו"ח כתוב היכן השוטר עמד ומה הוא ראה, או שייתכן שיש עוד פרטים שאתה לא רוצה לציין כאן.

הייתם ארבע רכבים, ז"א שכולכם נסעתם נגד הכיוון, גם להם ויתרו על העברה הנ"ל?

 

ומה הקטע עם שתי הנקודות (..)?

 

הם לא נכנסו כי הם ראו שעצרו אותי , ולא כתוב בדוח שום דבר על השוטר .

רק עליי שהסעתי בן אדם אחד יותר והוא ברח זהו .

×
×
  • תוכן חדש...