Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז היום אני יורד במדרגות ועוצרת אותי השכנה מלמטה, יחד עם קבלן שמשפץ דירה ליד והם מראים לי שיש נזילה מחדר האמבטיה שלי לחדר האמבטיה שלה (= הצבע בתקרה מנופח קצת) - הם מתחילים להגיד לי שהמצב קריטי ושצריך לעשות את זה היום..

שאלתי את השכנה כמה זמן זה המצב, אם זה נוצר ביום-יומיים אז יש זרימה רצינית, אם זה כמה שבועות/חודשים, אז אין בהילות, כמובן שהיא אמרה שזה כבר כמה חודשים.

עכשיו השאלה - מדובר בדירה (בבעלות אבי) בת 40~ שלא שיפצו אף פעם את הצנרת, אני אומר שאם כבר פותחים אז מחליפים הכל וזהו, אבא שלי אומר לתקן נקודתית.

מישהו יודע סדרי גודל לכאן ולכאן? לפני שאני מזמין בעל מקצוע?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

הייתה לי בדיוק את אותה סיטואציה עם דירה של ההורים. הזמנו אינסטלטור שבדק וקבע שאין פיצוץ אלא הרובה שבריצוף האמבטיה נהרסה כבר ומים חלחלו דרך הרצפות. איטום (שביצעתי לבד) וצביעת התקרה של השכנה על חשבוננו ובזה זה נגמר.

 

אם היה פיצוץ היו לה טיפות מים נוזלות מהתקרה, אלא אם מדובר בנזילה ממש איטית (ואז תהיה בעיה למצוא את זה).

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם (נערך)

לשפץ את חדר האמבטיה קומפלט (נקודות אינס'+כלים סניטריים+ברזים+קרמיקה+עבודה) יעלה החל מ-10,000 שקל.

יכול להגיע גם לפי עשר מזה, אם תבחר במוצרים מסטנדרט גבוה.

 

אני הייתי מציע (למרות שצנרת בת 40 זה מתכון בטוח לצרות) לבדוק מהיכן הנזילה בטרם מתחילים בשיפוץ.

יכול להיות למשל, שהאמבטיה (לא החדר כולו, הכלי שמתרחצים בו) שקעה מעט, ונפתח רווח בינה לבין הקרמיקה. מצב כזה זה מתכון בטוח לרטיבות אצל השכנים.

יכול להיות שהמקלחון סדוק. יכול להיות שהחיבור באביק של האמבטיה/מקלחון זז ולא אוטם. כל אחד מאלה, יגרמו לרטיבות קשה בתקרת השכנים.

קל מאד לאתר נזילות כאלה- כשכל הברזים בבית סגורים, השעון לא יסתובב. אם הוא מסתובב כשהברזים סגורים (ומיכלי ההדחה של האסלות מלאים), הלך צינור. ואז כדאי לשקול לפתוח. ורקאם פותחים, אז הזמן לשקול לתקן מלא או מקומי.

 

בקיצור- בעלות של כמה מאות שקלים, אפשר להזמין צילום טרמי שיזהה מהיכן הנזילה ולקבל החלטה יותר מושכלת.

 

אין ביטוח מבנה לדירה?

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אם אין לך התקציב (כולל הזמן הפנוי) הנדרשים לשיפוץ שלם, או שבכוונתכם למכור את הדירה בזמן הקרוב - הבא שרברב שיאתר את מקור הנזילה. שים לב שזה עלול להיות די טריקי, במיוחד אם יש בעיה בביוב. האיתור עצמו יכול להיות די יקר (מאות ש"ח עד 1000-2000 ש"ח), אבל עשוי להצביע על מוקד שניתן לתיקון נקודתי.

אם הכוונה לגור בדירה עוד זמן משמעותי המלצתו של נתי תקפה - עשו עבודה יסודית ותהנו מחדר אמבטיה מחודש. עם זאת צריך לבדוק גם את שאר הצנרת, שכן צנרת בת 40 (וגם הרבה פחות) שמעולם לא הוחלפה היא מתכון לנזילות חוזרות. כאן כבר יהיה עליכן לקבל החלטות כבדות - האם לשפץ את חדר האמבטיה בלבד, את כל הדירה, או לבנות מעקפי צנרת בכל הדירה. שוב - שרברב טוב יתן לכם רעיונות והצעות מחיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ממש לא המלצתי לשפץ את חדר האמבטיה. עמוס השרת צנזר לי שלוש פסקאות.

נוסח ההודעה המקורית:

לשפץ את חדר האמבטיה קומפלט (נקודות אינס'+כלים סניטריים+ברזים+קרמיקה+עבודה) יעלה החל מ-10,000 שקל.

יכול להגיע גם לפי עשר מזה, אם תבחר במוצרים מסטנדרט גבוה.

 

אני הייתי מציע (למרות שצנרת בת 40 זה מתכון בטוח לצרות) לבדוק מהיכן הנזילה בטרם מתחילים בשיפוץ.

יכול להיות למשל, שהאמבטיה (לא החדר כולו, הכלי שמתרחצים בו) שקעה מעט, ונפתח רווח בינה לבין הקרמיקה. מצב כזה זה מתכון בטוח לרטיבות אצל השכנים.

יכול להיות שהמקלחון סדוק. יכול להיות שהחיבור באביק של האמבטיה/מקלחון זז ולא אוטם. כל אחד מאלה, יגרמו לרטיבות קשה בתקרת השכנים.

קל מאד לאתר נזילות כאלה- כשכל הברזים בבית סגורים, השעון לא יסתובב. אם הוא מסתובב כשהברזים סגורים (ומיכלי ההדחה של האסלות מלאים), הלך צינור. ואז כדאי לשקול לפתוח. ורקאם פותחים, אז הזמן לשקול לתקן מלא או מקומי.

 

בקיצור- בעלות של כמה מאות שקלים, אפשר להזמין צילום טרמי שיזהה מהיכן הנזילה ולקבל החלטה יותר מושכלת.

 

אין ביטוח מבנה לדירה?

 

או.קי.

מוותר.

בעריכה אני רואה את ההודעה המלאה ובפרסום אני רואה קטוע.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

נסיון אחרון.

 

לשפץ את חדר האמבטיה קומפלט (נקודות אינס'+כלים סניטריים+ברזים+קרמיקה+עבודה) יעלה החל מ-10,000 שקל.

יכול להגיע גם לפי עשר מזה, אם תבחר במוצרים מסטנדרט גבוה.

 

אני הייתי מציע (למרות שצנרת בת 40 זה מתכון בטוח לצרות) לבדוק מהיכן הנזילה בטרם מתחילים בשיפוץ.

יכול להיות למשל, שהאמבטיה (לא החדר כולו, הכלי שמתרחצים בו) שקעה מעט, ונפתח רווח בינה לבין הקרמיקה. מצב כזה זה מתכון בטוח לרטיבות אצל השכנים.

יכול להיות שהמקלחון סדוק. יכול להיות שהחיבור באביק של האמבטיה/מקלחון זז ולא אוטם. כל אחד מאלה, יגרמו לרטיבות קשה בתקרת השכנים.

קל מאד לאתר נזילות כאלה- כשכל הברזים בבית סגורים, השעון לא יסתובב. אם הוא מסתובב כשהברזים סגורים (ומיכלי ההדחה של האסלות מלאים), הלך צינור. ואז כדאי לשקול לפתוח. ורקאם פותחים, אז הזמן לשקול לתקן מלא או מקומי.

 

בקיצור- בעלות של כמה מאות שקלים, אפשר להזמין צילום טרמי שיזהה מהיכן הנזילה ולקבל החלטה יותר מושכלת.

 

אין ביטוח מבנה לדירה?

 

או.קי.

מוותר.

בעריכה אני רואה את ההודעה המלאה ובפרסום אני רואה קטוע.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב, מסתבר שיש כזה דבר שנקרא ביטוח מבנה בשכונה שלנו.. אעדכן אחרי שהם יבדקו את הנושא ויגידו מה הם יכולים לעשות.

אני הייתי רוצה לשפץ, אבל איני הקובע.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אם יש לך ביטוח מבנה , זה הכי זול מבחינתך

אתה מזמין את החברה שחברת הביטוח שולחת , משלם סכום קבוע והם מתקנים את הבעיה וגם צובעים לשכנה את התקרה ,

אצלי פעם הגיעו והלכו 4 פעמים (כל פעם משהו בכיר יותר ) עד שפתרו את הבעיה באופן סופי ..

 

אבל קח בחשבון שיש להם תמיד אותיות קטנות כמו למשל לא עושים רובה וכד' ....

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הבעיה עם ביטוח המבנה הוא שהם עובדים עם אינסטלטורים זולים, וכך נראית העבודה. את הסאגה שהיתה לי לפני שנתיים רברר פרשתי בפורום - בקיצור, חוסר המקצועיות של האינסטלטורים שנשלחו מטעם הביטוח גרר עיכוב של חודשים באיתור התקלה ולהחמרת הנזקים במאות אלפי ש"ח. וד"א - כעבור מספר חודשים היתה תקלה אצל השכן מעלי, גם שם האינסטלטורים הראשונים ששלח הביטוח היו בעיתיים, אם כי לזכות חברת הביטוח (ישיר) יאמר שהם התעשתו די מהר והבינו שעדיף לשלם למקצוען בשלב יחסית מוקדם ולא פיצויים לשכן מתחת בשעור פי 10. ועדיין לקח קרוב לחצי שנה עד שהתקרה התיבשה ויכולית להשתמש במנורת התקרה באחד מחדרי הילדים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

צינורות שלא נגעו בהם 40 שנה עלולים להיות בעייתיים לתיקון נקודתי, איפה שאתה לא תיגע, זה יתחיל להתפורר, לפעמים, אם אפשרי, עדיף לעשות מעקף מאשר להתחיל להחליף את כל הקו.

 

את אתם תלכו על החלפת הקו, שים לב להארקה, הרבה מאוד שרברבים שמים צינורות פלסטיק למעקפים ולא מחברים מחדש את ההארקה.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

נושא כאוב.

 

בדירה שקנינו לפני כחודש יש צנרת ישנה (גם 40 שנה בערך). בגלל תקציב מצומצם החלטנו לשפץ רק את המטבח. האינסטלטור החליף את הצינור מאחורי ומתחת לארונות מטבח וכבר אז הבנתי את חומרת המצב. כשמגרדים את הצינור עם האצבע הצינור (מתכת) מתפורר. אחרי כמה ימי שיפוץ השכנים מלמטה התלוננו על רטיבות בתקרה שלהם בחדר שירותים ובאמבטיה.

 

הזמנתי אינסטלטור מהביטוח וגם אני לא ציפיתי שהישועה תגיע ממנו. הוא התחיל לשבור ריצוף במקום הכי הגיוני שתהיה נזילה - והכל יבש. לאחר כ 6 מרצפות שבורות (בחדרים ומיקומים שונים) שמתחתן הכל יבש הוא החליט לשבור קרמיקה של האמבטיה בתור מקום אחרון שיכול לנזול משם מים. הנזילה היתה מהחיבור של האמבטיה לביוב, מתחת לבטון. בגלל ששברו ריצוף בהרבה מקומות אז הצנרת נחשפה וראיתי שבחלק מהמקומות החליפו צנרת ובחלק לא. הצנרת הכי בעייתית היא הקו שמגיע למטבח.

 

בהתחלה שקלתי להחליף את כל הצנרת + אמבטיה + שירותים אבל אחרי בדיקת עלויות החלטתי לוותר. האינסטלטור שעשה אצלי את העבודה במטבח רצה 900 ש"ח לנקודה (יוצא קרוב ל 9000 ש"ח לכל העבודה). בנוסף אליו צריך להביא שיפוצניק בשביל פינוי + בנייה מחדש שזה יעלה עוד כ 10 אלף (לפחות). עם אביזרי האמבטיה ושאר הדברים יוצאים קרוב ל 30000 ש"ח. אני החלטתי להמר ולהחליף רק את הקו שהולך למטבח.

 

כשיגיעו מהביטוח תהיה לידם ואל תתבייש לשאול שאלות.

 

אסף

פורסם
הבעיה עם ביטוח המבנה הוא שהם עובדים עם אינסטלטורים זולים, וכך נראית העבודה. את הסאגה שהיתה לי לפני שנתיים רברר פרשתי בפורום - בקיצור, חוסר המקצועיות של האינסטלטורים שנשלחו מטעם הביטוח גרר עיכוב של חודשים באיתור התקלה ולהחמרת הנזקים במאות אלפי ש"ח. וד"א - כעבור מספר חודשים היתה תקלה אצל השכן מעלי, גם שם האינסטלטורים הראשונים ששלח הביטוח היו בעיתיים, אם כי לזכות חברת הביטוח (ישיר) יאמר שהם התעשתו די מהר והבינו שעדיף לשלם למקצוען בשלב יחסית מוקדם ולא פיצויים לשכן מתחת בשעור פי 10. ועדיין לקח קרוב לחצי שנה עד שהתקרה התיבשה ויכולית להשתמש במנורת התקרה באחד מחדרי הילדים.

 

אמרתי הכי זול, לא אמרתי הכי טוב . גם אצלי בבעיה מורכבת הלכו וחזרו 4 פעמים עד שהגיע מומחה ופתר את הבעיה סופית (לא לפני שעשיתי לא מעט רעש במוקד שלהם )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אם יש לך טוש כך שהמים מגיע ישר לרצפה, אז לפני שתזמין את הביטוח תעבור על הרובה, כי אם לא אז זה יהיה התירוץ (וכנראה גם אמת) שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...