Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לרכוש פורד פיאסטה חדשה, ומתלבט בין היבואנית דלק מוטורס, המציעה את הרכב ב-77 אלף ש"ח, ובין איילון מוטורס היבואן המקביל המציע רכב ברמת גימור גבוהה יותר ב-75 אלף ש"ח, אך עם שנתיים אחריות במקום שלוש שנים שמציעה דלק מוטורס.

השאלה היא האם הגימור המשודרג שווה שנה אחריות ?

 

נציג איילון מוטורס אמר לי בשיחת טלפון, שהשנה השלישית פחות משמעותית מבחינת האחריות, שכן אם יש תקלות הן יופיעו בעיקר בשנה הראשונה.

נשמע הגיוני, אבל אם זה פחות משמעותי, אז למה לא לתת ללקוחות ? :-D

אשמח לשמוע דעות

 

תודה

פורסם

ענית לעצמך. שקט נפשי שווה כסף. אני אישית הייתי מנסה להוציא עוד אבזור והולך על בטוח - דלק מוטורוס. קח בחשבון שהמוסכים המורשים שייכים לדלק מוטורס, כך שיש לך בית. בכל מקרה, רכב מצוין.

פורסם
שלום,

 

אני מעוניין לרכוש פורד פיאסטה חדשה, ומתלבט בין היבואנית דלק מוטורס, המציעה את הרכב ב-77 אלף ש"ח, ובין איילון מוטורס היבואן המקביל המציע רכב ברמת גימור גבוהה יותר ב-75 אלף ש"ח, אך עם שנתיים אחריות במקום שלוש שנים שמציעה דלק מוטורס.

השאלה היא האם הגימור המשודרג שווה שנה אחריות ?

 

נציג איילון מוטורס אמר לי בשיחת טלפון, שהשנה השלישית פחות משמעותית מבחינת האחריות, שכן אם יש תקלות הן יופיעו בעיקר בשנה הראשונה.

נשמע הגיוני, אבל אם זה פחות משמעותי, אז למה לא לתת ללקוחות ? :-D

אשמח לשמוע דעות

 

תודה

 

אני נוטה להסכים עם מה שאמרו לך באיילון מוטורס. זה בדיוק מה שקרה בפיאסטה שלי (2012). רוב התקלות הופיעו בחודשים הראשונים.

פורסם

הייתי בדילמה שלך, אין יותר מידי הבדל בין הרכבים, הגה עור כסא שמתכוונן לגובה וחלונות שחורים ופנסי ערפל וידיות ומראות בצבע הרכב, זה שווה לך שנה של אחריות?

אישית גם קניתי את הרכב בכמה אלפים פחות ממה שמוכרים באיילון אז לא התלבטתי יותר מידי.

מאמין שאם תתעקש תוכל לקבל הנחה בדלק, אולי אפילו את המחיר של המבצע שהיה לפני חודשיים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...