Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט חודשיים בלי סאבים, קבעתי שיא חדש לעצמי !

למי שלא יודע,, הסאבים שלי DC XL 15 החזירו את נשמתם לבורא, במפגש מרכז בחודש שעבר.

 

תמונות להמחשת המצב אחרי הפירוק:

 

IMG_2781.jpg IMG_2789.jpgIMG_2793.jpg IMG_2795.jpg IMG_2799.jpg IMG_2812.jpg

 

אחרי הרבה ייעוץ ומחקר הזמנתי שני ריקונים מבית PSI, כל ריקון מורכב מ:

סליל שטוח 3", 3 ספיידרים פרוגריסיב קשוחים במיוחד, חוטים מובילים כפולים, ממברנה 15" HD, וכמובן דאסטקאפ.

בנוסף הזמנתי גם ערכת דבק: דבק CA, דבק גומי ומאיץ.

החבילה הגיעה לפני כמה ימים :p

 

IMG_3143.jpg

 

עדכונים בהמשך...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

Haq

תתחדש, מבסוט בשבילך.

 

איך/למה הקודמים נשרפו?

עריכה אחרונה על ידי bengee

SCANSPEAK

פורסם

אכן תמונות POST MORTEM קשות במיוחד! וואו הם ספגו התעללות.

 

יותר נכון - לא הצליחו לספוג.

 

מה הסיבה לבחירת הרכיבים של PSI לביצוע הריקון?

 

עד כמה אמורה לגדול יכולת הספיגה של הסאב וופרים האלה לאחר הריקון - לכמה יכולת ספיגת וואט נתון RMS אתם מצפים?

 

אתם זה אומר אתה והיועץ שמכווין אותך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוא נתחיל בזה שהמחיר יותר זול מריקון של DC.

שנית החלקים הנם איכותיים, תוצרת ארה"ב והבניה נעשית לפי מפרט.

בנוסף לזה, יש להן מוניטין מעולה. והבעלים של החברה בעל וותק של עשרות שנים, ובנה אלפי סאבים לפי מפרט ולפי הזמנה, יש לו ניסיון עם המון אלמנטים.

ובפן האישי רציתי לשנות ולנסות משהו אחר. גם לא הייתי מרוצה מהחלקים הרכים של DC, לעומת המנוע שהוא מצויין.

יכולת הספיגה של כל סאב תגדל מ 2200 ל2500 RMS הודות לסליל יותר בריא.

 

קצת תמונות לריקון:

 

IMG_3178.jpg IMG_3193.jpg IMG_3198.jpg IMG_3196.jpg

IMG_3216.jpg IMG_3220.jpg IMG_3222.jpg

פורסם

זה נראה מפלצתי אבל שאלת השאלות - איך אתה מתכוון להמנע מלשרוף גם את הסאבוופרים המשודרגים?

 

לעלות בהתנגדות ולרדת קצת בהספק?

להביא עוד מגבר?

להגדיל את התיבה? או להקטין אותה?

לשנות את מספר הפורטים או התצורה שלהם?

 

מה הלאה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בחרתי בהתנגדות סלילים של 1 אוהם, כך שסאבים יעבדו סופית ב 1 אוהם.

הקטנתי את התיבה קצת, ועכשיו היא מכוונת ל 30.5 הרץ. אולי בעתיד ל 32 הרץ.

אותם פורטים נשארו, 3 פורטים של 6 אינץ.

פורסם

מתחילים את המלאכה בשיוף שאריות הסראונד והספיידרים. חשוב קודם לסגור את החור של הסליל במגנט, אפשר עם איזולרבנד.

משייפים עד שמורידים את הכל מהבאסקט כולל צבע. מומלץ מאד לעבוד עם נשמית כי הריח שמתנדף מהדבק חזק מאד. (במקרה שלי גם נשמית וגם חולצה).

Untitled-1.jpg

תוצאה:

IMG_3110.jpg

פורסם

בקרוב בעזרת השם.

 

בחזרה לתהליך, מנקים את החור של הסליל טוב טוב מלכלוך ואבק. מכניסים את הריקון ובודקים כמה פעמים שהכל ממורכז ויושב טוב. אפשר להיעזר בחתיכות קרטון ששמים אותם בין החלק החיצוני של אמצע המנוע (מגנט) ובין החלק הפנימי של הסליל.

 

IMG_3160.jpg IMG_3159.jpg

 

אם הכל בסדר עוברים הלאה, לשלב ההדבקה.

שמים דבק על הבאסקט איפה יושבים הספיידרים והסראונד. חשוב לעבוד מהר לפני שהדבק יתייבש. מכניסים את הריקון, שמים אטבים מסביב לספיידרים ולסראונד, מרססים מאיץ, ונותנים להתייבש 24 שעות.

 

IMG_3230.jpg IMG_3235.jpg IMG_3243.jpg IMG_3244.jpg

 

זה נראה קל בכתיבה, אבל זה לא. צריך הרבה דייקנות, סבלנות, כוח וכמובן לא לטעות. מנסים, מודדים אלף פעם ומרכיבים פעם אחת. טעות קטנה וכל העבודה והריקון הלכו לפח.

פורסם

אכן תמונה יפה :-D

 

 

אחרי 24 שעות ייבוש.

IMG_3272.jpg

 

 

הלחמת החוטים המובילים.

IMG_3271.jpg 1907334_10152124473522544_3408443511437929983_n.jpg 10259697_10152122116472544_8590157439507071783_n.jpg

 

 

שלב הבא הוא הדבקת הדאסטקאפ. והרצה לבדוק שהכל תקין.


×
×
  • תוכן חדש...