Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,מחר אני כנראה נוסע להביא לוח שעונים חדש , נשבר לי 2 מחוגים בלוח הקודם ואמרו לי שזה הפתרון היחידי, עכשיו הבעיה , נגיד ואני מביא לוח עם 10 אלף קילומטר , נסעתי כבר 140 , אני רוצה להחזיר ל140 בערך , איך אפשרי לעשות את זה ? וההפך אם קיבלתי משהו עם 300 אלף קילומטר ? היום הייתי אצל מכוון ואמר לי 300 שקל , הלוח עולה 200 אז למה לשלם 300 על כיוון ?

פורסם

ברמת העיקרון אתה יכול לכוון לבד בזמן שאתה מביא את הלוח המפורק

יש מאחורה בדרך כלל איפה שהכבל של הספידומטר מהגיר מתחבר, אופציה לסובב אותו לכיוון ההפוך והקילומטר ירד

פורסם

אני זוכר שפירקתי את הלוח , יש מאחורה חיבורים של נורות , לא זכור לי שראיתי משהו על קילומטראז , אני אבדוק את זה ,תודה .

פורסם
ברמת העיקרון אתה יכול לכוון לבד בזמן שאתה מביא את הלוח המפורק

יש מאחורה בדרך כלל איפה שהכבל של הספידומטר מהגיר מתחבר, אופציה לסובב אותו לכיוון ההפוך והקילומטר ירד

 

 

 

 

לא בלוח אלקטרוני עם תצוגה דיגיטלית.

 

 

פורסם

מצד שני, בלוח עם תצוגה דיגיטלית אין צורך לכוון. הבנתי שהנתון נלקח ממחשב ניהול המנוע.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם
מצד שני, בלוח עם תצוגה דיגיטלית אין צורך לכוון. הבנתי שהנתון נלקח ממחשב ניהול המנוע.

 

הקילומטראז בא עם הלוח , אז יש צורך לכוון את הקילומטר לקילומטר שכבר היה לי (140 אלף בערך) בשביל שלא ירד / יעלה הקילומטרז בטסט / מכירה

פורסם
מצד שני, בלוח עם תצוגה דיגיטלית אין צורך לכוון. הבנתי שהנתון נלקח ממחשב ניהול המנוע.

 

תלוי ברכב.

 

יש רכבים שזה נשמר רק בלוח שעונים, יש במחשב ויש גם וגם.

 

כשהייה לי רנו קנגו, פעמיים החלפתי לוח שעונים (דיגיטלי) ובכל פעם קילומטרז' השתנה עם הלוח.

 

בפיז'ו/סיטרואן נשמר גם בלול וגם במחשב.

לאחר החלפת לוח שעונים, מה שמוצג זה המספר הגבוה יותר.

 

אם במחשב רשום 200.000 והרכיבו לוח עם 150.000, יופיע 200.000

 

אם הרכיבו לוח עם 300.000, יופיע 300.000.

 

לא יודע איך זה עובד אצל יצרנים אחרים, אבל בטוח שאין אחידות.

 

 

פורסם
הלוח עולה 200 אז למה לשלם 300 על כיוון ?

 

 

מי שיש לו את הידע + ציוד מתאים, יכול לשנות קילומטרז' בלוח שעונים דיגיטלי ב 3 דקות.

 

אם אין לך את שני המרכבים הנ"ל, אתה תצטרך לשלם למישהו שיש לו אותם, ו 300 ש"ח זה בערך הסכום שמבקשים על פעולה כזאת.

 

 

אלא אם כן אתה רוצה ללמוד את הנושא בעצמך, לקונות את הציוד הדרוש ולנסות להתמודד לבד.

אבל מכיוון שמדובר בנושא עם בעיית חוקיות מסויימת, המידע שיש באינטרנט הוא די מוגבל.

 

 

כשקונים לוח שעונים דרך מכון ספידומטרים, עידכון קילומטרז' כלול במחיר, אבל המחיר לא יהיה 200 ש"ח...

 

 

×
×
  • תוכן חדש...