Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות מגבר+רדיו דיסק חדש+סאב קטן בסביבות ה - 2000 (פלוס מינוס בגלל

כבלים, התקנה וכו').

יש לי כבר קומפוננט קידמי של מורל דוטק 6.5 אינץ' ואני רוצה להוסיף להם את השאר.

במגבר אני רוצה להפציץ, ורדיו דיסק וסאב ממש בקטנה לא משהו יקר אלא משהו סביר +.

חשבתי על המערכת הבאה, תגידו לי מה אתם אומרים והצעות שלכם לשיפור/שינוי.

 

 

מגבר:

JLB GTO 1004E

רדיו דיסק:

PIONEER DEH2450 UB

סאב:

PIONEER TSW307D2 ( הגודל 12 אינץ'...ושאלה פה האם זה כולל תיבה והאם צריך תיבה?).

 

תודה רבהה חברים !!! :)

פורסם

הסאב הנ"ל , לא כולל תיבה , סביר להניח שתצטרך להוסיף 150-200 ש"ח לטובת תיבה , עדיף אטומה לסאב הזה.

היה לי את הסאב הזה הוא לא מדויק בעליל , מזייף במזרחית ברמות של סתם בום, בום, בום,

תעלה בתקציב קצת , תיקח משהו יותר נורמאלי .

חי ונושם הרץ , כי הרץ זה החלום

פורסם

קודם כל תודה על התגובה אחינו...

דבר שני אין לי ממש כסף להוסיף על הסאב...אולי 100-200 שקל לכל היותר, לפחות כרגע.

זה או זה (או משהו בתוספת של 100-200 שקל) או לחכות עם זה עוד חודש - חודשיים בערך...

פורסם

אוקיי תודה אח שלי קיבלתי את ההמלצה...

מה עם הרכיבים האחרים?

עוד מישהו שיגיד את דעתו?

תודה רבה ושבת שלום

×
×
  • תוכן חדש...