Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם, בזמן האחרון המאזדה 626 אוטומטית ממודל 94 התחילה לצרוך דלק בכמות נוראית.

לדוגמא מחדרה לזכרון (20 קילומטר) נדלקת שוב נורת דלק, אני לא יודע בדיוק כמה הוא צורך.

ברכב יש פלאגים חדשים שמנים חדשים פילטרים וגם פילטר דלק.

המנוע סוחב מצויין, ונוסע על טורים סבירים ונורמליים למדיי.

ממה זה יכול לנבוע הצריכה הזו?

ועוד משהו...

שהמנוע פועל יש טיקטוקים ונקישות כאלו שבאים מן המנוע, שוב הוא לא מזייף ונוסע מצויין, זה קשור לצריכת דלק?

תודה.

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
שלום לכם, בזמן האחרון המאזדה 626 אוטומטית ממודל 94 התחילה לצרוך דלק בכמות נוראית.

לדוגמא מחדרה לזכרון (20 קילומטר) נדלקת שוב נורת דלק, אני לא יודע בדיוק כמה הוא צורך.

ברכב יש פלאגים חדשים שמנים חדשים פילטרים וגם פילטר דלק.

המנוע סוחב מצויין, ונוסע על טורים סבירים ונורמליים למדיי.

ממה זה יכול לנבוע הצריכה הזו?

ועוד משהו...

שהמנוע פועל יש טיקטוקים ונקישות כאלו שבאים מן המנוע, שוב הוא לא מזייף ונוסע מצויין, זה קשור לצריכת דלק?

תודה.

כפיר

גש למכון הזרקות לבדיקת תיצרוכת דלק CO

אולי צריך להחליף חיישנים לעשות ניקוי מזרקים ותאום מנוע

לפני כן תבדוק אם יש נזילות בצנרת הדלק

שים שמן איכותי 10-40 חצי סינטטי(לנקישות) או 5-40 סינטטי מלא

 

בצע חיפוש בפורום לפרטים נוספים

 

ניצן

פורסם

לדעתי הנקישות זהו דבר שגרתי במאזדה.......

בנוסף לשימוש בשמן שניצן המליץ, החלף שמן כל 5000 ק"מ לערך.

 

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
שלום לכם, בזמן האחרון המאזדה 626 אוטומטית ממודל 94 התחילה לצרוך דלק בכמות נוראית.

לדוגמא מחדרה לזכרון (20 קילומטר) נדלקת שוב נורת דלק, אני לא יודע בדיוק כמה הוא צורך.

ברכב יש פלאגים חדשים שמנים חדשים פילטרים וגם פילטר דלק.

המנוע סוחב מצויין, ונוסע על טורים סבירים ונורמליים למדיי.

ממה זה יכול לנבוע הצריכה הזו?

ועוד משהו...

שהמנוע פועל יש טיקטוקים ונקישות כאלו שבאים מן המנוע, שוב הוא לא מזייף ונוסע מצויין, זה קשור לצריכת דלק?

תודה.

כפיר

חשבת אולי לבדוק כמה דלק האוטו צורך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
חשבת אולי לבדוק כמה דלק האוטו צורך ?

 

איציק

איציק תותח אתה!

 

ולבעל המאזדה: תמלא מיכל מלא ממש עד הסוף תאפס את המד ק''מ ותבדוק כמה ק''מ האוטו עושה למיכל

דלק.

 

נ.ב.

כנס למוסך שמתמחה בקרבורטורים והזרקות דלק,

אולי הדפיקות זה מהמזרקים, בכל מקרה שיבדוק גם אם יש לך נזילות דלק...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

כבר עשיתי בדיקת צריכה

 

10 בממוצע...

 

האוטו בעצמו לא החלטי, פעם יש לו צריכה מצויינת ופעם נוראית.

ואין נזילות ואין שום ריח לדליפה.

אבל תודה בכל מקרה אני אכנס למכון שמתמחה במזרקים.

המוסך הראשי של מאזדה מטפל בזה? (חדרה)

תודה.

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

10 ק"מ לליטר זו לא צריכה טובה מאוד למנוע 2 ליטר (אני מניח) בן 10?

 

והאם יש לך מרימי שסתומים הידרואלים (כמו בלאנטיס)?

אם כן, סביר להניח שהנקישות נגרמו מהמרימים שעבר זמנם..

 

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
כבר עשיתי בדיקת צריכה

 

10 בממוצע...

 

האוטו בעצמו לא החלטי, פעם יש לו צריכה מצויינת ופעם נוראית.

ואין נזילות ואין שום ריח לדליפה.

אבל תודה בכל מקרה אני אכנס למכון שמתמחה במזרקים.

המוסך הראשי של מאזדה מטפל בזה? (חדרה)

תודה.

כפיר

10 ק"מ/לליטר בממוצע לרכב אוטומטי בן 10 עם מנוע 2 ליטר זו תצרוכת נורמלית לחלוטין.

 

להמשך הטיפול: בצע ניקוי מזרקים, בדוק חיישן למדה ותקינות הטרמוסטט ברכב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...