Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רועי, דוגמה טובה לכך ה-ZF8 הקיימת בדגמי ב.מ.וו השונים (וגם אצל דגמי אודי ויגואר). היא עובדת היטב (מניסיון עם ה-118, ה-135M, ה-520D וה-535D). העברות הילוכים מהירות ונעימות כמו של DSG (או כל תיבה רובוטית כפולת מצמדים אחרת), רק הורדות ההילוכים שלה מעט איטיות יותר - ולעיתים על מצב S, העברות ההילוכים מעט גסות יותר.

 

יופי של תיבה. ללא ספק האוט' הקונבנציונלית הטובה ביותר שמוצעת בשוק כרגע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התנסיתי ברכבים חזקים (לצורך העניין: מזראטי "ארבע דלתות" וקרייזלר 300) בעלי גיר 8 הילוכים של ZF. שם זה דווקא מתאים - ריבוי ההילוכים מאפשר שיוט בסל"ד נמוך ומהירות גבוהה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

כי גם כך המכוניות שבהם היא מותקנת נקנסות בגין חריגה מרמות זיהום האוויר, ותמיד תיבה פלנטרית תהיה נעימה יותר לשימוש מתיבה רובוטית, גם אם היא דו מצמדית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה שמטרתה המוצהרת חסכון בדלק.

נשמע מבטיח.

 

 

בהחלט נשמע מבטיח, מבטיח ביקורים תכופים על הליפטים במורשים של צ'מפיון (מעניין אם גם אז התירוץ של "האקלים המיוחד של ישראל" יעבוד).

 

שני מצמדים. החלפה סופר מהירה. לא רואה מה הבעיה בקפיצות. (חוץ משחיקה של המכלולים)

 

לא אמרת כלום...

 

הרכב גמע 60K קילומטר וחוץ מעדכון תוכנה והחלפת מוח או משהו בסגנון בגלל ה RECALL , לא נגעו יותר.

 

גם אתה ממש לא אמרת כלום...

 

כל המרוץ הזה אחר הוספת הילוכים נוספים לתיבה נראה לי מתחיל קצת לאבד פרופורציות, בייחוד כשגירים כאלה נכנסים לרכבים עממיים שגם ככה לא סובלים מ"עודף" מומנט,הגיר מתחיל לבחוש בהילוכים ובסופו של דבר גם אם ההעברת הילוכים עצמה פחות מורגשת היא עדיין מתרחשת ושוחקת.

אני חושב שרכב שיש לו עד 20 קג"מ (פלוס מינוס בטווח הקרוב) יכול בהחלט להסתפק ב-5 הילוכים, מקסימום 6 הילוכים כדי שיהיה הילוך אחרון לשיוט שיביא לחסכון בדלק.

ברכבים עתירי מומנט זה פחות בעייתי כיוון שיש לרכב מספיק מומנט גם בהילוך גבוה יחסית אז יהיה פחות משחק של הגיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

לא קוטלים את הפיתוח, רק אומרים שלא בהכרח באמת צריכים אותו.

 

קח את המכונית הכי ספורטיבית, שמת לה 4 הילוכים קצרים לטובת האצה מהירה, הוספת הילוך חמישי שגם הוא קצר יחסית כדי לשמור את המכונית זריזה גם במהירות גבוהה, הוספת לה הילוך שישי כדי שכשיתחשק לך תוכל לשייט על 100 קמ"ש ב-2000 סל"ד רגועים.

 

בשביל מה באמת צריך את ההילוך השביעי? והשמיני? והתשיעי?

הרי אתה לא תתחיל לשייט במהירות 100 קמ"ש על 300 סל"ד, נכון?

ומה יקרה לכל רכב עם פחות מ-20 קג"מ?

הוא יהפך לעגלה בלי סוס במהירויות שיוט של כבישים מהירים.

בהילוך שישי עוד יש יכולת האצה מסויימת לרכב ה"ממוצע" במהירות שיוט, למה להרוג את הרכב לגמרי או לגרום לו שכדי להאיץ מ-100-115 קמ"ש תצטרך להוריד 2 הילוכים (או לפתוח לוח שנה...).

 

לסיום, כשהפיתוח הזה מגיע מאותו בית שהפיתוחים האחרונים שלו בענייני גיר הכניסו הרבה רכבים למוסכים- סליחה, לי זה לא קורץ.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בדיוק כמו מגהפיקסלים במצלמה ומגהרצים במעבד - כי מספר גבוה מוכר. המשמעות מאחורי המספר כבר לא משנה, העיקר לדווח על עלייה במכירות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

העניין הוא שהעליה במגה פיקסל לא פוגעת באמינות המוצר ולא מעלה את פוטנציאל התקלות, הוספת הילוכים נוספים כן עשוייה לגרום לכך, בטח כשזה מאלץ את הגיר לבחוש תמידית בין ההילוכים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הרי כל החלקים המכאניים עלי אדמות נמדדים במספר הפעולות שהוא מסוגל לעשות עד לכשל של המוצר, עכשיו רק צאו וחשבו כמה עובדים הסולונואידים והמשאבות של הקלאצים בשישה הילוכים וכמה בעשרה הילוכים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בקיצור, תן לי גיר פלנטרי "טיפש" עם 5-6 הילוכים ושיכניס אותי לתחנת דלק כמה קילומטרים לפני הגיר כפול המצמדים בעל 7-10 הילוכים.

 

במוקדם או מאוחר הכפול מצמדים יחזיר את החיסכון שלו בצורת תיקונים יקרים, התחננויות ליבואן להשתתפות בהוצאות התיקון(ים) וכבונוס- נסיעה בתחבורה הציבורית עד שהרכב יחזור מתיקון (כי צריך הרי להזמין את החלקים במיוחד כי אתה רק הלקוח ה-700 שסבל מאותה תקלה, אם היית הלקוח ה-1400 היה לך מזל כי היו מבינים שזו תקלה סדרתית....- האקלים ה"סדרתי" הארצישראלי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני דווקא חי בשלום עם ה- DSG6, וכרגע גם עם ה- TCT. לא שמעתי על תקלות אצל רנו, כן שמענו על תקנות אצל פורד (וזה גיר דומה).

לגבי ה- DSG7 הקודם, נדמה לי שאין צורך להוסיף. לגבי ה- DSG7 החדש - עוד ימים יגידו. נכון להיום שמענו על 2 תקלות: אחת מחבר פורום, ואחת שמעתי אישית מנהג מונית (משום מה חשבו שזה רעיון טוב לצרף לדיזל DSG7).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

...הרי אתה לא תתחיל לשייט במהירות 100 קמ"ש על 300 סל"ד, נכון?

ומה יקרה לכל רכב עם פחות מ-20 קג"מ?

הוא יהפך לעגלה בלי סוס במהירויות שיוט של כבישים מהירים..

 

חודש שעבר, שכרתי באנגליה רנו מגאן ליומיים, אין לי מושג איזה מנוע היה שם, לא ממש עניין אותי אבל בשיוט באוטוסטראדה ב 120 קמ"ש בהילוך שישי (ידני), הרכב היה נטול כל יכולת האצה, ולו הקלה ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם בוולבו s60 t5, עם גיר פלנטרי 8 הילוכים והרכב הכי חזק בקטגוריה - במהירות 110 בעליה מאוד מתונה העברתי (ידנית) להילוך 7 והרכב התחיל פשוט לרעוד.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill


×
×
  • תוכן חדש...