Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סוזוקי ליאנה 2007. בחודשים האחרונים החלפתי מנוע, רדיאטור, משאבת מים ועוד כמה צינורות במערכת הקירור. עפ' שני מוסכים שהייתי אצלם אין נזילות מים (בדקו בלחץ) והמנוע (SX4 2010) תקין לחלוטין. לאן קיבינימט נעלם כל נסיעה ליטר מים????

חבר הציע להחליף את המכסה של הרדיאטור. יש עוד הצעות?

פורסם

אכן מכסה רדיאטור הוא ההתחלה הקלה והנכונה.

פורסם

מכסה רדיאטור הוא הנחה נכונה.

נקודת רתיחה של נוזל שנמצא תחת לחץ נמוך נמוכה מאוד וכנראה התוצאה לפניך.

הפקק פורק את המערכת מהר מדיי.

פורסם

טריבל שלום רב !

פה לא מדובר על פרייקה, פה מדובר על אובדן מי קירור של ליטר בנסיעה אחת, אובדן גבוה מאד שמעיד על נזילה.

במקרה השל פריקה מי קירור יפרקו למיכל העבוי, במידה ומיכל העבוי לא סגור בפקק הרמטי, מי קירור יגלשו ממיכל העודפים, ומיכל העודפים במנוע חם יהיה במנוע חם מלא עד גדותיו.

פה כמדומני יש להתחיל מהקל לכבד, החשד במכסה רדיאטור פגום המשחרר מי קירור דרך המכסה, מחוץ לרכב.

בעזרת בדיקה פשוטה, בעזרת מכשיר לחץ יעודי לבדיקת נזילות במערכת הקירור, ניתן לבדוק גם את אטימות המכסה.

מה שמוזר ולא ברור, איך מוסך מחליף מנוע, רדיאטור משאבת מים וצנרת, ולא נוקט בבדיקה פשוטה של בדיקה נזילות בעזרת מכשיר לחץ, ובדיקת תקינות מכסה רדיאטור??

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
יש לי סוזוקי ליאנה 2007. בחודשים האחרונים החלפתי מנוע, רדיאטור, משאבת מים ועוד כמה צינורות במערכת הקירור. עפ' שני מוסכים שהייתי אצלם אין נזילות מים (בדקו בלחץ) והמנוע (SX4 2010) תקין לחלוטין. לאן קיבינימט נעלם כל נסיעה ליטר מים????

חבר הציע להחליף את המכסה של הרדיאטור. יש עוד הצעות?

 

החלפת מנוע? למה? אני מקווה שיש לך עוד אחריות עליו כי הסיפור לא נשמע טוב כל כך

מציע בבדיקת שמן מנוע האם המפלס עולה עם הזמן ?

איפה חסר נוזל קירור ברדיאטור או המיכל העיבוי ?

פורסם

בעזרת בדיקה פשוטה, בעזרת מכשיר לחץ יעודי לבדיקת נזילות במערכת הקירור, ניתן לבדוק גם את אטימות המכסה.

מה שמוזר ולא ברור, איך מוסך מחליף מנוע, רדיאטור משאבת מים וצנרת, ולא נוקט בבדיקה פשוטה של בדיקה נזילות בעזרת מכשיר לחץ, ובדיקת תקינות מכסה רדיאטור??

בברכה

צביקה

דני ידין, לכך התיחסתי בתגובתי בציטוט שהדגשתי באדום .

כידוע לך, אם חסר ברדיאטור, מיכל העבוי ישלים את החסר, אך המפלס במיכל העבוי ירד .

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

החלפתי מכסה רדיאטור מ 1.1 ל 0.9 ואכן אני נתקל הרבה פחות בבעיה שלא נעלמה עדיין... מיכל העיבוי משפריץ מים החוצה (אני רואה שלולית קטנה במדף של המצבר) בעיקר בנסיעות ארוכות.

יש הצעות לפיתרון הבעיה???

פורסם
נ.ב

מיכל העיבוי מתרוקן לחלוטין וברדיאטור חסר כחצי ליטר נוזל

 

אסור בשום אופן להגיע למצב שחסרים מים ברדיאטור. תבדוק לפני כל נסיעה (רק כשהרדיאטור קר !) את המים גם ברדיאטור וגם במיכל העודפים.

אולי יש לך דליפה ממיכל העודפים? ובגלל זה אתה רואה שם שלולית ?

תעשה בדיקה - כשהרכב קר, תבדוק שכל הצינורות של מערכת הקירור יבשים, תמלא מים ברדיאטור ובמיכל העודפים ותניע את הרכב למשך 20 - 30 דקות. בזמן הזה תעקוב אחר מה שקורה ותחפש דליפות בכל רכיבי מערכת הקירור. סיכוי טוב שתאתר את הנזילה.

פורסם
החלפתי מכסה רדיאטור מ 1.1 ל 0.9 ואכן אני נתקל הרבה פחות בבעיה שלא נעלמה עדיין... מיכל העיבוי משפריץ מים החוצה (אני רואה שלולית קטנה במדף של המצבר) בעיקר בנסיעות ארוכות.

יש הצעות לפיתרון הבעיה???

 

 

עד היכן אתה מוסיף מי קירור במיכל העבוי?

אין לעבור את קו המקסימום שרשום על המיכל עבוי, מלוי מעל קו המקסימום, יפלוט את העודפים, לכן המיכל נקרא גם מיכל עודפים .

פקק בלחץ של 1.1 לא מתאים לרכבך רק 0.9 בלבד!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב.

נתקלתי בבעיה דומה מאוד. הרכב הוא מאזדה 626, שנה 2001.

בקצרה - מנוע התחמם, בדקתי נוזל קירור ברדיאטור, היה חסר כ1 או 1.5 ליטר. השלמתי את החסר. מיכל האיבוי היה מלאה.

למחורת בדקתי שוב, פתחתי את המכסה רדיאטור והיה חסר ממש מעט, הוספתי. והתופעה חוזרת עצמה כל יום, כל יום אני מוסיף קצת.

נסתי למוסך, בדקו ולא מצאו נזילות, בדקו לחץ, היה תקין. שמן מנוע היה נקי מ"טחינה".

אחד הרעיונות הוא באמת להחליף מכסה רדיאטור.

השאלה שלי, למה כשהיה חוסר מים ברדיאטור, המים ממיכל לא השלימו את החוסר ברדיאטור?

×
×
  • תוכן חדש...