Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום רב.

נתקלתי בבעיה דומה מאוד. הרכב הוא מאזדה 626, שנה 2001.

בקצרה - מנוע התחמם, בדקתי נוזל קירור ברדיאטור, היה חסר כ1 או 1.5 ליטר. השלמתי את החסר. מיכל האיבוי היה מלאה.

למחורת בדקתי שוב, פתחתי את המכסה רדיאטור והיה חסר ממש מעט, הוספתי. והתופעה חוזרת עצמה כל יום, כל יום אני מוסיף קצת.

נסתי למוסך, בדקו ולא מצאו נזילות, בדקו לחץ, היה תקין. שמן מנוע היה נקי מ"טחינה".

אחד הרעיונות הוא באמת להחליף מכסה רדיאטור.

השאלה שלי, למה כשהיה חוסר מים ברדיאטור, המים ממיכל לא השלימו את החוסר ברדיאטור?

 

אם המכסה רדיאטור דפוק עלול בהחלט לא להיות מעבר מיים להשלמה ממיכל העיבוי שהרכב מיתקרר.

פורסם

נסתי למוסך, בדקו ולא מצאו נזילות, בדקו לחץ, היה תקין. שמן מנוע היה נקי מ"טחינה".

אחד הרעיונות הוא באמת להחליף מכסה רדיאטור.

השאלה שלי, למה כשהיה חוסר מים ברדיאטור, המים ממיכל לא השלימו את החוסר ברדיאטור?

 

סיטואציה שיכולה להסביר מצב כמו שאתה מתאר היא אכן פקק רדיאטור פגום או איטום פגום בצינור שמוביל מפתח הרדיאטור למיכל העודפים. תבדוק אם הצינורית שבתוך מיכל העודפים התנתקה מהפקק של מיכל העודפים.

וההסבר פשוט, כשהמנוע מתקרר הלחץ במערכת הקירור יורד פקק הרדיאטור מאפשר למים ממיכל העודפים לחזור חזרה למערכת הקירור על ידי יצירת תת לחץ ש"שואב" את המים ממיכל העודפים דרך הצינור והפקק. אם האיטום בצינור פגום או שהפקק פגום לא נוצר תת לחץ ובמקום מים חוזר אויר חזרה למערכת.

אבל זה עדיין לא מסביר העלמות של ליטר וחצי מהרדיאטור. זה שבדקו בלחץ ולא מצאו עדיין לא אומר שאין דליפה. כמה זמן חיכו עם הלחץ ?

עוד מקום שהייתי בודק זה שליפה מהרדיאטור של תא הנוסעים, תבדוק אם יש לך נוזל בשטיח מתחת למושב של הנהג או במושב שליידו.

×
×
  • תוכן חדש...