Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עבדתי באופיס דיפו שנתיים, ובחיים הם לא החליפו מוצר שנפתח בזמן ה-14 יום, מלבד מוצרי הבית שלהם(מוצרי מדבקה סיניים).

 

בעזרת שיחה קצרה לסוכן מכירות, הם החליפו ועוד איך. לא רק מוצרי ativa :).

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קניתי ב-KSP הרבה פעמים. גם קרה לי פעם או פעמיים שהיו בעיות. תמיד דיברתי עם המוכרים בשקט, בכבוד ובנימוס, ותמיד פתרו לי את הבעיה על המקום. במקרה אחד גם הלכו לקראתי מעבר לתקנות.

 

לעומת זאת, ראיתי כבר כמה וכמה פעמים אנשים שמגיעים ל-KSP עם בעיה, צועקים ומאיימים, ולא מקבלים כלום. פעם אחת גם הזמינו משטרה.

 

מבחינתי, KSP היא חנות טובה מאד למי שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ומוכן להשאר רגוע כשיש בעיה (ובכל מקום יש בעיות).

 

דני

פורסם

ברמת העיקרון עד כמה שידוע לי במוצרים כאלה (טאבלטים, לפטופים, סלולריים וכו') KSP (וכל חנות אחרת) עובדים לפי ההנחיות של היבואן.

 

ההנחיות במקרים כאלה הם שמוצר שהוא לא במצב שאפשר לקחת ולהחזיר לויטרינה (משמע לא פתוח, לא מאוקטב, לא הודלק וכו') הפנייה של הלקוח צריכה להיות ליבואן (לפעמים הלקוח פונה לחנות והחנות ליבואן), ובכל מקרה ההחלטה האם לתקן או להחליף היא של היבואן ולא של החנות.

 

קניתי לא מעט מ-KSP בזמן האחרון (קניתי מחשב בחלקים במעל 5K, שני טלפונים סלולריים), בינתיים הדבר היחיד שהיה תקול היה כבל HDMI שהיה DOA, לא היה להם איך לבדוק בחנות את הכבל וסמכו על המילה שלי והחליפו לי לכבל חדש שאכן עבד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...