Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חבר'ה

 

צריך את עזרתכם בבחינת כדאיות לקנית רכב מול ליסינג

המצב ההתחלתי:

שכר ברוטו 14K

ק"מ כל שנה 40K

מחיר ליסינג רכב גדול - טויוטה קורולה 3300

רכב קטן - טויוטה יאריס 2800

 

מאוד מעדיף רכב גדול וחסכוני מבחינת דלק בסגנון של האוקטוביה או הקורולה אבל בהחלט מוכן להתפשר על רכב קטן בשביל חסכון משמעותי - אולי הונדה ג'אז היברידתי? (למרות שקצת יקר) או אולי פיריוס קצת יותר ישנה?

 

מעוניין להשקיע בסביבות ה 60K ברכב חדש

 

כול מחשבוני הליסינג שמצאתי ממש לא שכנעו אותי שהם רצינים

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Tzur
פורסם

זה המון ק"מ, האם הרוב בינעירוני? אם כן, בתקציב שלך אפשר לקנות אוקטביה דיזל 2008+ (רכב נוח לנסיעה, חסכוני בסולר).

 

אני ממליץ על האוקטביה דיזל מהניסיון האישי שלי עם הרכב. אני עושה פחות ק"מ ממך ולא פוחד מנסיעות ארוכות בכל מקרה, תכף ימליצו גם על רנו פלואנס דיזל כאופציה לא רעה (לא שאני נגד פשוט לא מכיר וקשה לי להמליץ על רנו משומשת).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם (נערך)

האוקטביה נשמע נהדר! איך היא מבחינת אמינות?

פלוראנס קצת מפחיד אותי מבחינת השם הרע של רנו

אני מנסה לאתר את התנונתים של הליטר לדלק של האוקטביה אבל...ואו...כמות הדגמים שיש לה מוטורף:

http://www.kml.co.il/Models/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94

עריכה אחרונה על ידי Tzur
פורסם

מה לא שכנע אותך המחשבוני הליסינג?

 

דיון דומה שלי אם עם למספרים/דגמים אחרים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?524089-%D7%A8%D7%9B%D7%91-7-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C-30K-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%91%D7%A9%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%90%D7%95-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%9E%D7%A9%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%91%D7%99%D7%A8

 

שאלת המליון דולר היא אם יש מגבלת דלק בליסינג.

פורסם
האוקטביה נשמע נהדר! איך היא מבחינת אמינות?

פלוראנס קצת מפחיד אותי מבחינת השם הרע של רנו

אני מנסה לאתר את התנונתים של הליטר לדלק של האוקטביה אבל...ואו...כמות הדגמים שיש לה מוטורף:

http://www.kml.co.il/Models/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%91%D7%99%D7%94

בגדול השילוב של מנוע 1.9TDI עם גיר DSG6 די מוצלח ואמין בתנאי שמטפלים כמו שצריך.

 

שלי (1.9TDI/DSG6 שנת 2007) צורכת בממוצע 1:15, אם רוב הנסיעות בינעירוניות אפשר להגיע גם ל-1:17 פלוס.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

עם קילומטראז׳ כזה - חד משמעית רכב ליסינג ולא רכישה של רכב פרטי.

במיוחד לאור העובדה שהתקציב שלך הוא 60 אלף ₪ לרכב חדש, מה שאומר שבמקרה הטוב תוכל לקנות צעצוע כמו סיאט מיי ידנית. זה לא רכב למי שנוסע 40 אלף קילומטרים בשנה.

 

אני לא מכיר את המחשבונים ברשת, אבל אתה בהחלט מוזמן להתבחבש עליהם קצת עם גיליז, שכנראה עשה תואר בהנדסת מחשבוני אחזקת רכב ובקרוב יקבל תואר רשמי על כך מהנהלת הפורום :)

בסוף אתה תגיע למסקנה שגם אם אתה משלם על חלק מהדלק של הליסינג כי יש מגבלה, זה עדיין עדיף. אבל תבדוק אותי, לא עשיתי את החישוב הזה כבר יומיים, אולי משהו השתנה מאז ;)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם (נערך)

אין ספק שביומיים הרבה יכול להשתנות :]

אני טוחן את השכל עוד קצת...אני מסתכל על הפיריוס, עושה רושם שהרכב עם צריכת דלק טובה אפילו יותר מהסקודה דיזל והוא זוכה כמעט בכל

מגזין בפרס הרכב יד שניה הטוב ביותר, מה אתם חושבים אליו?

עריכה אחרונה על ידי Tzur
פורסם

אם אתה לא צריך משפחתית מלאה כל הזמן רק היאריס, כך בחשבון שגם בשווי מס יש פער לא קטן כך שההפרש יכול להגיע למאות שקלים נטו בחודש!

ובהתחייבות לעיסקה של 3 שנים זה כבר הרבה מאוד כסף.

פורסם

נכון וכנראה שזה מה שאני אקח, ההבדל הוא מאוד גדול בסופו של דבר והיאריס אוטו נחמד למדי, כתור נסיון אחרון לחסוך את הכסף מהקרן השתלמות ומהפנסיה, הפיריוס או הסקודה דיזל מ 2009 לא עדיפות? הם מאוד חסכניות בדלק וסהכ גם אמינות

פורסם

שוב כמו שציינו קודמי למצוא אוקטביה במצב טוב עם ק"מ סביר יקח הרבה זמן, והק"מ שאתה עושה יש מצב שאכן ליסינג יהיה שווה (גם אם הוא יותר יקר ב200 ש"ח ++ מאחזקה פרטית) עקב העובדה שתמיד יכול להיות הוצאות נלוות בקלומטרג' מכובד.

ושוב יש אחלה מחשבונית באינטרנט.

פורסם
אין ספק שביומיים הרבה יכול להשתנות :]

אני טוחן את השכל עוד קצת...אני מסתכל על הפיריוס, עושה רושם שהרכב עם צריכת דלק טובה אפילו יותר מהסקודה דיזל והוא זוכה כמעט בכל

מגזין בפרס הרכב יד שניה הטוב ביותר, מה אתם חושבים אליו?

הפריוס תהיה חסכונית מהסקודה דיזל בנסיעות עירוניות. בנסיעות בין עירוניות רגועות, מערכת המצברים הכבדה של הפריוס היא נטל שגורע מצריכת הדלק של הרכב. חוץ מזה, אם אתה מסתכל על ההשוואה הזאת דרך החור של הגרוש, אז קרא את הכתבה הזאת (כן, אני יודע שהטבלאות חסרות. אטפל בזה בהקדם).

 

 

נכון וכנראה שזה מה שאני אקח, ההבדל הוא מאוד גדול בסופו של דבר והיאריס אוטו נחמד למדי, כתור נסיון אחרון לחסוך את הכסף מהקרן השתלמות ומהפנסיה, הפיריוס או הסקודה דיזל מ 2009 לא עדיפות? הם מאוד חסכניות בדלק וסהכ גם אמינות

מאיפה תמצא סקודה אוקטביה דיזל פרטית במצב טוב ובמחיר סביר? זה רכב שקיים רק באגדות או אצל חברי פורום סבלניים במיוחד. אם כבר, אז רנו פלואנס דיזל זאת כבר מכונית שהרבה יותר הגיוני למצוא והיא לא פחות חסכונית.

 

תכלס לנסיעות בין עירוניות ארוכות אני הייתי מעדיף מכונית אחרת מהיאריס, שהיא יותר סופר-מיני קלאסית לנסיעות עירוניות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...