Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום יש לי פורד פוקוס 2006 לפני 3 חודשים היה לרכב נזילה מבית התרמוסטט והוחלף במוסך לא מרכזי .חודש שקט ואז התחיל נזילה ממיכל העיבוי הפעם החלטתי להכניס את הרכב לראשי ובוצע בדיקת מחשב והחלפת מיכל ופקק ונוזל קירור 1000 שח .היום שוב פעם נזילה . אי אפשר לפספס את המים הוורדים .אני מחפש מקום נזילה ורואה נזילה מהבית תרמוסטט.הרכב לא מתחמם וכרגע הנזילה מתחילה רק שהמנוע קצת חם .איך אני יוכל לדעת שהמוסך שם מקורי ולא תחליפי ואיך במוסך המרכזי לא עלו על הנזילה מבית התרמוסטט .כמה אתם מעריכים שעולה טיפול כזה .תודה

עריכה אחרונה על ידי קישו
פורסם

אני יכול לענות רק לגבי שאלת מקוריות התרמוסטט:

לא תוכל לדעת אם הורכב מקורי או חילופי, אלא רק אם וכאשר יפתחו את בית התרמוסטט, ותקרא את מה שכתוב עליו.

אגב, לא כל תחליפי לא יעשה את העבודה כראוי. הייתרון של המקורי הוא שאתה רגוע ובטוח שהרכבת משהו שאמור להיות טוב.

פורסם

היום הייתי במוסך מרכזי יצא 1090 שח בית תרמוסטט פלוס מים.המכונאי אחמד שהרכיב את החלק אמר שזה מקורי לא מקורי תחליפי . הכי גרוע שהוא הכניס חומר אטימה שזה פגע באטימה של החלק

20140422_105715.jpg

פורסם

זה בסדר גם במקורי יש את זה .נראה לי שהטבעת אטימה מתייבשת או שאין אטימה אז יש יציאת חומר קירור משם ואז פשוט מחליפים אורינג

×
×
  • תוכן חדש...