Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי לא זמן מיצובישי סופר-לנסר שנת 97 105k ק"מ, אוטומטית.

במוסך מיצובישי המוסכניק הראשי המליץ לי בחום להתקין קולר לגיר, כי לטענתו הגיר בסופרלנסר רגיש מאוד, ובטמפרטורות בארץ, הוא מועד לפורענות בקילומטרז' כזה.

הודיתי למוסכניק מכל הלב על דאגתו הכנה לרכבי, אך ביקשתי שלעת עתה לא יתקין את הקולר, כי אני לא משוכנע בנחיצותו.

שאלתי היא האם זה אכן נחוץ, (בסקלה של מיותר-חובה להתקין), או שהמוסכניק רצה לגזור קופון על חשבונו של אשכנזי תמים.

כמו כן אשמח לשמוע הערכות מחיר לרכיב כזה. במוסך בו ביקרתי הוא אמר לי שיעשה לי את העבודה ב 600ש"ח בלבד כי אני כמו בן שלו!

בברכה,

אלישע כהן.

פורסם

המוסכניק צודק - רצוי להתקין קולר כזה ע"מ להאריך את חיי הגיר.

 

אבל כדאי לבדוק שהבעלים הקודמים לא עשו זאת כבר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה רדיאטור נפרד לגיר שנועד לקרר אותו כדי שלא יתחמם. אם לא תתקין את זה שתגיע ל- 120000 ק"מ בערך תצטרך לשפץ את הגיר! לדודים שלי יש סופר לנסר עם 181000 ק"מ ושהם הגיעו בזמנו ל- 120000 הם גם שיפצו את הגיר והתקינו קולר.

פורסם

ראשית, תודה לכל העונים.

 

שנית, הבנתי שישנם פה מנהלי-פורום שהינם אנשי מקצוע מעולים, ואשמח לשמוע גם את חוות דעתם.

כמו כן - מה לגבי מחיר משוער של טיפול כזה?

תודה לכולם!!!

פורסם
סילחו לי על הבורות,

אך מהו רכיב הקולר שפעם ראשונה אוזניי (עיניי) שומעות (רואות)?

 

בבעלותי סופר לאנסר 97'

75K על השעון

 

גם אני צריך רכיב זה?

תודה רבה!

 

שבוע טוב.

בסופר לאנסר שנת 95 + אין את הבעיה הזאת !

JDM :twisted:

פורסם

חכה... בעית הבעיות בסופר לנסר, ויותר מזה,לפעמים התקלות גיר חוזרות על עצמן יותר מפעם אחת...

כדאי להקדים תרופה למכה!!!!!!!!!!! מאחד שמבין!

כמובן שמדובר בגיר אוטומטי!!!

פורסם

civicnos -בדוק האם יש לך 2 רדיאטורים: הגדול לקירור המנוע, ומלפניו או מאחוריו רדיאטור 1/3 גודל לגיר האוטומט.

פורסם
civicnos -בדוק האם יש לך 2 רדיאטורים: הגדול לקירור המנוע, ומלפניו או מאחוריו רדיאטור 1/3 גודל לגיר האוטומט.

ברוב המכוניות האוטומטית הקולר נמצא ב-ת-ו-ך הרדיאטור הרגיל ולכן לא תמיד הוא נראה לעין (אפשר לבדוק האם לרדיאטור המקורי ברכב יש 2 חיבורים נוספים, אחד כניסת שמן גיר והשני יציאה).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום.

איציק כתב!!! ברוב המכוניות האוטומטית הקולר נמצא ב-ת-ו-ך הרדיאטור הרגיל ולכן לא תמיד הוא נראה לעין (אפשר לבדוק האם לרדיאטור המקורי ברכב יש 2 חיבורים נוספים, אחד כניסת שמן גיר והשני יציאה).

 

וזה נכון אבל במיצובשי יש בעיה שהקרור של שמן הגיר בתוך הראדיאטור לא מספיק.

כמו כן בסופר לנסר הבעיה חמורה עוד יותר והגירים בסופר לנסר נשרפים עקב קרור לקוי של

שמן הגיר חובה!!! לא המלצה להרכיב ראדיאטור חיצוני נוסף לקרור שמן הגיר

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני או איציק,

אנא אימרו לי בצורה חד משמעית - האם מומלץ להתקין קולר לגיר? בדגש על סופר לנסר.

רב תודות.

אני אמנם לא מתיימר להיות בני ואף לא איציק, התקנת קולר היא כבר לא בגדר של המלצה, אלא בגדר חובה.

זאת באם רצונך לשמור על חייה ואורך חייה של תבת ההילוכים ברכבך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...