Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אמנם לא מתיימר להיות בני ואף לא איציק, התקנת קולר היא כבר לא בגדר של המלצה, אלא בגדר חובה.

זאת באם רצונך לשמור על חייה ואורך חייה של תבת ההילוכים ברכבך.

 

עמית

:mm_yeah:

 

נקודתית לסופר לנסר - זה חובה !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש לי לנסר 92 165K ומעולם לא הותקן שום קולר לגיר.

אני יכול להוסיף גם שבכל הטיפולים מעולם לא שמעתי על זה, ומעולם לא הולמץ לי להתקין אחד.

בנוסף גם מעולם לא הוחלף גיר ולא שופץ.

פורסם
בסופר לאנסר שנת 95 + אין את הבעיה הזאת !
מאיפה אתה מביא את זה?

 

לאמי יש סופר לנסר 96 עם 116000 ואכן מומלץ להתקין את הקולר הזה,בדיוק אתמול בערב דברתי עם עוד מכונאי ונמסר לי גם ממנו לגבי זה...

 

אגב מדובר על גיר אוטו,ברגיל פחות בעיה

 

הבעיה שהגיר נמצא מתחת למנוע ועקב כך הוא לא מספיק להתקרר כמו שצריך,קולר נוסף יכול להאריך את חיי הגיר...

כמו כן,לגבי העלות היא יכולה גם להגיע ל400 ש"ח על חומרים ועבודה לא הכי קשה...

בקשר לזה שב95 אין את הבעיה,זאת טעות מכיוון שזה אותו גיר,הבעיה נמצאת גם בקולט בשנתונים אלה שהיא עם אותו גיר ומנוע

בדיוק דובר על נושא זה בעקיפין במגזין הגה האחרון כאשר משהו שאל לגבי רכישת קולט

 

צביקה

פורסם
יש לי לנסר 92 165K ומעולם לא הותקן שום קולר לגיר.

אני יכול להוסיף גם שבכל הטיפולים מעולם לא שמעתי על זה, ומעולם לא הולמץ לי להתקין אחד.

בנוסף גם מעולם לא הוחלף גיר ולא שופץ.

מדברים על סופר לנסר שאין שום קשר בין הגיר שמותקן בה לגיר שמותקן באוטו שלך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

סוף סוף תגובה עם הערכת מחיר...תודה, ttzz:-)

אז אתה אומר שעלות התקנה היא בערך 500 ש"ח כולל עבודה?

מישהו יכול להמליץ לי על ספק חלפים למיצובישי זול?

ועוד שאלה: במה כרוכה התקנה עצמית של קולר כזה (אני מתכוון כמובן לרכוש קולר, ולא לבנות לבד כמו שקראתי שכמה משוגעים פה עשו...:shock: ) זה דורש כלים מיוחדים, מלבד ליפט?

אשמח לשמוע את חוות דעתכם!

פורסם

קבל בפרטי,אגב ZVIT אתה בטח יודע,אבל לשאר,סופר לנסר זה שם שהיבואן הדביק...לא תמצא סמל אמיתי של סופר...

פורסם

שלום.

 

כתבתי במפורש "חובה להרכיב קולר (ראדיאטור קרור

לשמן גיר) אז מה לא ברור?

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
:mm_yeah:

 

נקודתית לסופר לנסר - זה חובה !

 

איציק

האם יש טעם להתקנה כזו גם אם הרכב כבר עבר 100K ללא קולר (וללא שיפוץ גיר)?

או שמותו של הגיר קרוב והתקנת הקולר כבר לא תועיל?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לאמא שלי יש סופר לנסר שנת 96 יד ראשונה הרכב מטופל מאז ומתמיד במטסך מרכזי אוטו רן רעננה

 

לפני חודשיים הרכב שוב היה בטיפול שכמובן כבר הגיע ל 200000 מדובר ברכב עם גיר אוטמטי ולהפתעתנו שם עשו חגיגה שזו היא הספר לנסר הראשונה בארץ שעשתה 200000 ואין לה שום בעיה הגיר והכל עובד חלק ולכן הוענק גם טיפול כולל חינם כאות הוקרה. ועל זה אם מתמידים בטיפולים ובשמנים ופילטירים מקוריים אין סיבה לתקלות

כמוכן אציין שבאמת ברכב הותקן קולר כבר בשנת 98 וזה גם הומלץ על ידי מוסך מרכזי

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם

כמוכן אציין שבאמת ברכב הותקן קולר כבר בשנת 98 וזה גם הומלץ על ידי מוסך מרכזי

וזה מה שאמרו פה שגיר כזה חייב קולר כדי להאריך ימים...

פורסם

הקולר עצמו עולה כ-300 ש"ח, אולי פחות.

 

חשוב שבעת ההתקנה, הקולר לא יעוגן לרדיאטור המזגן ע"י אזיקונים, אלא למשהו אחר (קורה, פגוש), ע"מ למנוע דליפות גז.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...