Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברצוני לקנות כמה חומרים והייתי שמח להמלצות ועצות בנוגע למומלצים יותר :

אוטם צבע , אופטי סיל או היבריד V7 ?

גלייז , האם EZ GLAZE מומלץ או שיש גלייז מומלץ יותר ?

חומר לניקוי דשבורד ופלסטיקה פנימית?

ובנוסף איזה פד עליי לקנות על מנת ליישם פוליש ידני בעזרת פוליש של מגווריס, כתום, לבן ,שחור ? מה באמת ההבדלים בינהם לא הצלחתי להבין ?

תודה לכולם (:

פורסם

אוטם צבע - אופטי סיל קל ליישם ומחזיק כמה חודשים. V7 לא ממש אוטם, הוא טוב לחיזוק פעם בכמה שטיפות. גם ממליצים אותו בשילוב עם גלייז Black Light.

 

גלייז - כמו שכבר אמרתי יש BL למשל. מה הצבע של הרכב?



חומר לניקוי דשבורד ופלסטיקה פנימית - APC של CG, של

meguiar's, של שופרסל

 

איזה פוליש של meguiar's יש לך?

פורסם

black light הוא יותר אוטם צבע - פחות גלייז .

V07 הוא אוטם צבע \ QD .

בגלל זה בשילוב עם V07 מקבלים הגנה לאורך זמן .

 

יש את אחיו EZ CREAME , שהוא גלייז נטו .

×
×
  • תוכן חדש...