Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם.

היום ניקיתי את פנים הרכב ושמתי לב שהשטיחונים נראו לא טוב.

השואב הביתי שיפר את מצב השטיחונים אבל עדיין היתה לי תחושה שזה לא מספיק, צריך תוצאה טובה יותר ובשביל תוצאה טובה יותר צריך להתאמץ טיפה יותר.

אז היום אמנם לא ראש חודש אבל השטיחונים הולכים להכנס לספא הביתי שלי לטיפול שיאצו ומסאג' תאילנדי :wink:

השטיחונים הם שעירים, סיבים סינטתיים והם הולכים לעבור בנוסף לשאיבה, שטיפה קצרה עם מים חמים, ריסוס חומר יעודי, הברשה טובה בשני הצדדים עם מברשת שטיחים מהחנות הקרובה לביתי, שטיפה טובה במים חמים ותלייה לייבוש.

 

שאיבה:

 

http://2014_04_12_13_47_02.jpg

 

אחרי השאיבה:

 

http://2014_04_12_13_45_24.jpg

 

http://2014_04_12_13_45_28.jpg

 

המברשת:

 

http://2014_04_12_13_47_29.jpg

 

http://2014_04_12_13_47_34.jpg

 

החומר המדובר הוא מנקה הטקסטיל של של דר. מרכוס שנרכש מזמן באוטודיפו.

בעקרון התכנון היה להשתמש ב APC של מגווירס אבל היות ואני כבר במגמת צמצום חומרים, החלטתי שזו הזדמנות טובה לחסל חלק מהחומר.

החומר אגב עושה עבודה לא רעה בכלל, ומנקה היטב, חשוב לא להשאיר אותו להתייבש על הריפודים אחרת הוא משאיר סימנים...אבל גם לא משהו קריטי, מטלית עם מים וזה עובר.

 

זה החומר:

 

http://2014_04_12_13_47_52.jpg

 

לעבודה....

מרטיבים את השטיח במים חמים מהמקלחת.

 

http://2014_04_12_13_49_20.jpg

 

אגב המקלחת עברה הסבה שתוכל לשמש גם לחיבור הצינור לשטיפת הרכב :-o

 

http://2014_04_12_13_48_39.jpg

 

מרססים את החומר בנדיבות, שיכסה את כל השטח.

 

http://2014_04_12_13_50_22.jpg

 

מברישים את השטיח.

 

http://2014_04_12_13_51_03.jpg

 

גם מצד שני.

 

http://2014_04_12_13_52_11.jpg

 

http://2014_04_12_14_06_08.jpg

 

שוטפים היטב עם מים חמים....ונותנים להם לשבת קצת להוציא מים.

במקרה הזה וסליחה על התמונות הקשות, זה על האסלה...למרות ששמתי ניילון מעל.

 

http://2014_04_12_13_56_54.jpg

 

אחרי שזה הפך לאפשרי, שמתי אותם לייבוש לא בשמש ישירה.

 

http://2014_04_12_14_14_29.jpg

 

עבודה פשוטה, מי שמשקיע, יכול להשקיע בכיף ולסיים את זה תוך 40 דקות בערך.

נקודה חשובה היא ששטיחי גומי יתייבשו מהר אבל השטיחים מהסוג הזה, סיבים סינטתיים, מתייבשים נורא לאט.

אני יודע שהיום אני לא צריך את הרכב וגם מחר לא, הפעם הבאה שאסע ברכב זה יהיה ביום שני בערב אז יש לשטיחים עד אז להתייבש.

לא מאמין שיהיו שאלות כי זה די פשוט אבל אם יהיו, אשמח להשיב.

עריכה אחרונה על ידי sharki25

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

עשיתי בצהוריים גם משהו דומה (שאיבה של כל הרכב + ניקוי של כל הפלסטיקה ויישום פלאש דאש על הכול)

השתמשתי בAPC של שופרסל ומברשת לנעליים שנראה לי הרבה יותר עדינה. זה לא הוריד את כל הלכלוך כמו שטיפה מלאה במים אבל עשה עבודה מספקת (הרכב יחסית חדש וזה בכלל פעם ראשונה שאני שוטף את השטיחונים אז לא היה יותר מידי בוץ ספוג)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

מיותר.

שאיבה , ריסוס חומר וקירצוף ולאחר מכן שוב שאיבה הייתה מביאה לתוצאה זהה.

 

מנסיון , ממליץ בחום לייבש בשיפוע.

 
 

 

 
 
פורסם

אגב אני לשטיחונים מגומי עושה תהליך דומה,רק מנקה עם נוזל כלים פיירי,כמו חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התגובות.

 

TAMIR FR-, בקשר לשאיבה הרטובה, זה בהחלט מסקרן.

מעולם לא ניסיתי לעבוד עם שואב רטוב בשם צורה, לא ברכב ולא בבית, כך בתור השוואת התוצאה יהיה מענין לבדוק.

זה בוודאי היה מקל על תהליך הייבוש.

 

-לאיזה רכב שייכים השטיחים?

איביזה.

 

-מי ששאל על הסבה למקלחת, זה בעצם מפצל מקלחת סטנדרטי שחיברתי אליו מתאמים כדי להתאים אותו לצינור גינה.

זה די פשוט למען האמת, צריך לבדוק איזה חיבר יש לצינור גינה ומשם הכל פשוט.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם (נערך)

מה לדעתכם צריך לעשות עם חצי מהשטיחים מגומי וחצי סיבים סינטתיים כמו שאצל כולם ?

 

אפשר לעשות את אותו התהליך או שבגלל שזה גומי צריך שיטה אחרת ?

עריכה אחרונה על ידי LeonG
פורסם

אם זה גומי אין בעיה לעשות את אותו תהליך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אצלי ברכב עם שטיחי גומי,

אני מעלה לבית, לוקח מברשת לשטיחים וסבון כלים רנדומלי כלשהו,

ומתחיל לשפשף עד שיוצאת כל הג'יפה. יוצא נקי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא...הנעליים האלה ספציפית הם של SEVEN SAFETY.

אגב, יש לי עוד 2 זוגות של נעלי עבודה, NOGA EINAT ו-U. POWER שאני עובד איתן עכשיו.

לא מכיר את החברה שציינת.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

×
×
  • תוכן חדש...